door de jaren heen betrouwbaar

veel keuze voor ieder wat wils

Prettig positief

Zie hierboven

Vlotte bezorging. Top.

Geweldig om VIP lid te zijn

Het VIP lidmaatschap biedt mij zoveel voordelen (vaak een korting op de prijs en geen verzendkosten) en er zijn regelmatig leuke aanbiedingen. En er is volop keuze, want Bookspot heeft een zeer gevarieerd en uitgebreid assortiment en de bezorging is supersnel. Als ik in een algemene nieuwsbrief een aanbieding van een boek voorbij zie komen, check ik altijd eerst even bij Bookspot.nl en daar heb ik al diverse voordeeltjes mee behaald.

snelle en betrouwbare levering

Wij kopen periodiek bij Bookspot. Onze ervaring is dat zij tegen een marktconforme prijs verkopen en de gemaakte afspraken correct nakomen.

Fijn

Ik vind het fijn als ik alvast een stukje kan lezen waar het boek over gaat en soms zijn er al recensies van mensen die hun mening geven.

Goede prijzen op 4K UHD Blu-Rays

Koop regelmatig 4K Blu-Rays bij Bookspot. Ze leveren vlot en de prijzen zijn prima in vergelijking met andere online verkopers.

Bestelling geannuleerd, een week later toch verxonden

Omdat de bestelling niet meer op tijd zou komen voor de feestdagen heb ik een annulering gestuurd. Geen bevestiging van ontvangen. Kleine week later zag ik in mijn account dag de annulering in behandeling was en weer een aantal dagen later is de bestelling alsnog verstuurd. Ik had beter verwacht.

Uitstekende service.

Wanneer ik iets bestel wordt het vlot geleverd en voor vragen is er een uitstekende klantenservice.

prima, ben tevreden Tom uit Weurt.

Handig een boek thuis bestellen, de laatste tijd mis ik de klantenkorting!

Het is natuurlijk handig en leuk om thuis een boek te bestellen en gauw in huis te hebben. Ik ben al jaren klant en ik zie niet zo duidelijk meer het voordeel hiervan, korting op boeken!

Al jaren met plezier kopen

Het begon allemaal met ECI en door de jaren heen ben ik simpelweg blijven hangen omdat er elk kwartaal wel iets is dat echt de moeite waard is. Inmiddels puilt de boekenkast en de DVD collectie wel uit, maar nooit spijt gehad van welke aanschaf dan ook. Er zijn zoveel leuke boeken en series uit vervlogen tijden om terug te kijken. Eigenlijk wil ik morgen al met pensioen...

betrouwbaar

Wanneer ik iets bestel krijg ik het snel geleverd. De communicatie via de mail gaat goed.

ik heb niets besteld dus de mail is onterect denk ik

U geeft in de mail aan dat ik enkele dagen gelden iets besteld heb. Ik kan mij geen bestelling herinneren.

heel goed

alles in orde wat wordt beloofd wordt ook uitgevoerd

Product in orde, verzending duurde lang

Product in orde, verzending duurde lang

Mijn ervaring met Bookspot is gewoon goed.

Netjes en goed verpakt en mooi op tijd bezorgd .

Niet alleen de grootste maar ook de beste!

Ik heb altijd kunnen vinden wat ik zocht tegen een goede prijs en de aflevering is altijd heel snel en probleemloos.

Prima website

Veel keus en snelle levering

Supersnelle levering.

Ik had op vrijdag een boek besteld en dat werd zaterdags al geleverd: perfect!!!!

De website is overzichtelijk en kan je een boek en dergelijken snel vinden

De informatie die gegeven wordt is duidelijk. Erg gebruiksvriendelijk voor een ieder en hebben jullie redelijk genoeg aanbod

Fijne website met goede, snelle levering!

Website goed hanteerbaar. Veel keus. Goede, snelle levering ondanks de drukte momenteel.

Wat een waardeloze site

Wat een waardeloze site. Levertijden kloppen niet. Klantenservice komt nergens op terug.

Volgens mij was het wel goed

Is nl al meer dan een jaar geleden dat ik wat besteld heb.

Snel en netjes geleverd

Makkelijk zoeken en vinden, bestellen was een eitje. De levering gratis en snel in een goede verpakking

Noordereinde 56

1243JJ Graveland

0352043107

Over Bookspot.nl

BookSpot is de grootste online boekwinkel van Nederland. We zijn de plek voor boeken. Naast heel veel boeken, in alle mogelijke categorieën, hebben we een fantastische collectie eBooks, films, puzzels, cd’s, speelgoed en games. We maken lezen voor iedereen leuk. En betaalbaar. BookSpot de enige boekwinkel waar je op veel boeken wél korting krijgt. En op de rest natuurlijk ook.