Altijd snel geregeld

Al jaren bestel ik bij jullie. Nu geen cd ‘s meer maar vooral eboocks gelukkig vaak voor een leuk prijsje. Hoop dat nog lang te kunnen doen.

Goede site. Makkelijk bestellen.

Zie bovenstaande. Maar hoe zit t met de levertijden? Lang....waarom?

Goede service.

Goed overzicht bij bestellen. En snelle levering.

Het werkt

Al lid sinds 1974 en al die tijd werkt het goed.

prima service

altijd blij met mijn boeken, mooi verpakt

Voordelig,ZEER ruim assortiment!

Bookspot is een winkel met enorm veel verschillende boeken! Voordelig en meestal snel in huis. Ook het premium lidmaatschap is zeker een aanrader! Soms wat lange levertijden maar dat nemen we voor lief!

De DVDs zijn makkelijk te bestellen en geleverd.

Ik bestel minder, op mijn leeftijd vind ik geen oude boeken meer. vandaar alleen DVDs!

prima,heel goed.

Lever afspraak bijna altijd correct en grote keuze

super

er is altijd keus genoeg ben al bijna 50 jaar lid

snel boek gevonden, besteld en ontvangen.

Supersnel

s'Avonds boek besteld, goede zoekfunctie op de website. Betalingsmogelijkheden goed en duidelijk geregeld. Levering de volgende dag.

Zeer vlot en betrouwbaar!!

Neemt zelf de verantwoordelijkheid op zich,zodat alles op rolletjes verloopt!!Ook goede begeleiding per bezorg-info!!En een goede nazorg!!

Gewoon goed

Ruime keuze, nieuwste boeken, snelle bezorging

Geen 1 ster , 27 november besteld , niks binnen , niks gehoord , zeer slechte zaak.

Geen 1 ster waard , nog niks binnen , niks gehoord , zeer slechte zaak

Snelle levering van het verwachte boek

Bestellen ging simpel, de bestelling kwam lekker snel. Ik ben er blij mee! Nu nog zien dat ik er werkelijk wat mee ga doen ipv alleen maar bij de verzameling boeken leggen ...

Goed;correcte behandeling

Niets op aan te merken, maar als het even kan koop ik mijn cd's toch bij Concerto en mijn boek bij een boekhandel! Die moeten ook leven....

Overbodig.

Geen nut en noodzaak van dit bedrijf. Er zijn immers boekhandels genoeg. Het is dat ik al vele jaren vergeet mijn lidmaatschap te beeindigen.

Bookspot is heel fijn, maar bezorging mag efficiënter

Website, bestellen & assortiment, alles is heel goed bij Bookspot, ik ben al jaren fan. Maar de bezorging mag van mij in 1 keer, of als boeken echt een lange levertijd hebben, dan in delen. Het loopt nu echt heel inefficiënt! Vooral in deze tijd, met veel druk op bezorgers... ik krijg mijn 6 boeken in 5 x geleverd! vorige week 2 boeken en nu In 2 dagen 3 x een bezorger aan mijn deur. Met per keer 1 boek! Dit moet toch echt slimmer kunnen Bookspot!

altijd op tijd en correct geleverd

als ik iets besteld da n word het altijd op tijd en correct geleverd

Goede service.

Netjes op tijd geleverd.

Mooi optijd geleverd

goede ervaring, snelle levering

Ik koop al heel lang bij bookspot, al toen het nog Boek en Plaat heette. Goede ervaringen, snelle levering.

Goede kwaliteit boeken en snelle levering.

Al meer dan veertig jaar lid. Dat zegt genoeg.

SNel en netjes verpakt al mijn besteellingen ontvangen, blijf zeker klant!

Voor iedereen die van lezen en muziek houd.

Prima geen klachten.

Noordereinde 56

1243JJ Graveland

0352043107

Over Bookspot.nl

BookSpot is de grootste online boekwinkel van Nederland. We zijn de plek voor boeken. Naast heel veel boeken, in alle mogelijke categorieën, hebben we een fantastische collectie eBooks, films, puzzels, cd’s, speelgoed en games. We maken lezen voor iedereen leuk. En betaalbaar. BookSpot de enige boekwinkel waar je op veel boeken wél korting krijgt. En op de rest natuurlijk ook.