leuk webwinkel

Leuke webwinkel, ze hebben echt veel en vaak voor de goedkoopste prijs. Let wel extra op of film nederlands te draaien zijn.

Goede prijs en snel geleverd

De cd was wel door Bokspot te leveren en niet door Amazon. De prijzen en het aanbod zijn meestal erg goed bij Bookspot.

Duidelijke website. Goede communicatie.

Duidelijke website. Goede communicatie en af en toe leuke aanbiedingen.

1 book niet leesbaar op e reader

Heb enkele ebooks besteld. 1 book van de waanzinnige boomhut is niet leesbaar op de ereader. De pagina's laten zich niet goed laten en worden maar half weergegeven. Veel tekst valt ook weg.

Handig

Gemakkelijk kiezen en snelle bezorging

Prima.

Ben al jaren lid van eci en nu dus bookspot maar voor de korting hoef je het niet meer te doen. Koop nu net zo makkelijk bij Bol.com.

Goede online boekenshop

Ben al meer dan 40 jaar lid van ECI / Bookspot. Altijd naar tevredenheid. Tegenwoordig spreekt het me minder aan. Weet niet of het aan mijn eigen leeftijd ligt of aan de tijdgeest waarin we nu leven.

Snel besteld, snel geleverd.

Het boek is in goede staat ontvangen.

zeer goed

elke bestelling is verzorgd en ik ben zeer tevreden. ben ook al zo'n 40 jaar lid en dat spreekt voor zich.

Goede en snelle service

Snelle en goede service

Alles is makkelijk te bestellen, wordt snel geleverd als het voorradig is. Wordt ook keurig verpakt en verzonden. Prima zaak.

Kan sneller en voor lagere verzendkosten

Ik ben bij bolcom gewend aan bezorging de volgende dag en vaak zonder portokosten. Dat heeft BookSpot niet.

Snel en uitgebreide collectie

Overzichtelijk Snel Veel keuze

Op tijd en goed geleverd

Geen problemen ervaren bij deze bestelling

Fijn: boeken met korting!

Verzending snel en prima verzorgd.

Leuke boeken gratis voor mijn verjaardag

Zie hierboven v Leuke boeken

Prettig

Dingen zijn goed op te zoeken, makkelijke manier van bestellen. Niet hoger dan acht, omdat : ik een andere betalingswijze wilde kiezen en dat mislukte.

geweldig

geweldig snelle levering en je kunt altijd bellen voor hulp als je iets niet kunt vinden

Tevreden.

Goede ervaringen met Bookspot. Ben al jaren lid en heb nog nooit klachten gehad over een levering.

Al jaren lid. Boek besteld en volgende dag in huis

Fijn dat het door de brievenbus kon, boek was er snel. Geen gedoe, makkelijk bestellen en met kortingscode gratis verzending was helemaal super.

Altijd top geregeld

Bij Bookspot vind ik altijd wat ik zoek en tegen de beste prijs. De verzending is altijd stipt en zorgvuldig. Ik ben fan!

Een fijne leesafspraak

Een belletje om je er aan te herinneren hoe geweldig lezen is. Mis wel vroegere catalogus.

Contact met medewerker was verrassend meelevend en begripvol. Dankjewel voor de service.

Noordereinde 56

1243JJ Graveland

0352043107

Over Bookspot.nl

BookSpot is de grootste online boekwinkel van Nederland. We zijn de plek voor boeken. Naast heel veel boeken, in alle mogelijke categorieën, hebben we een fantastische collectie eBooks, films, puzzels, cd’s, speelgoed en games. We maken lezen voor iedereen leuk. En betaalbaar. BookSpot de enige boekwinkel waar je op veel boeken wél korting krijgt. En op de rest natuurlijk ook.