Tot nu toe prima

Prima site voor boeken en films en muziek goede ervaring mee

Goede producten

Scherp geprijsd, goede service en producten

Betrouwbaar!!

Veel keuzes en al jaren lid!!

Zeer tevreden.

Al lid sinds 1986, dat zegt toch genoeg nietwaar?!

Product voldoet prima, levertijd lang

Bestellen en betalen gaat eenvoudig en snel. De beloofde levertijd van 2 dagen werd 8 dagen. Product voldeed wel volledig

Snel geleverd.

Vanmiddag besteld is morgen geleverd.

Heeft dit uitleg nodig?

Een bestelling bij Bookspot komt altijd goed! Goede service, goede levering! En zelfs als het product niet te leveren is wordt er een goede oplossing aangedragen! Louter lof en complimenten!

Redelijke club

Aanbod is goed, voordeel verschilt per uitgave en verplichting van kwartaalafname niet altijd handig

Goed maar kan beter

Ik heb vaker dingen bij Bookspot besteld en dat ging allemaal goed alleen een 6 krijgen ze omdat ik van Father Brown serie's had besteld ze waren slecht ondertiteld ik heb ze geretourneerd en ik had gevraagd of er een was die wel.goed was ondertiteld en daar zou ik bericht van krijgen en dat is meer dan 2 jaar geleden en nooit meer iets van gehoord dus daarom een 6

Goede service en goede prijzen!

Ik heb tot nu toe, alleen maar goede ervaringen met Bookspot.nl! Goede producten, een goede prijs en snelle levering!

Mooie gemakkelijke keuzemogelijkheid

Een mooie verzameling om keuzes te maken met het gemak van bestellen onder een persoonlijk account. Met alle voordelen die daarbij horen!

Maandag om 5 uur besteld, dinsdag om 12 uur geleverd.

Goede gebruikte boeken

Alles keurig geregeld

Al 44 jaar goede service.

Goede webwinkel met veel keus, snel bezorgd en goede service

snel besteld , snel in huis

n.v,t

n,v,t,

Ik had een boek besteld, en bleek dat er een aantal pagina’s niet goed waren. Deze heb ik retour gezonden met een opmerking en niet lang daarna kreeg ik van dezelfde titel boek een nieuw boek terug. Goede Service

HEEL GOED

Makkelijk bestellen, snel geleverd en goed verpakt.

Goede snelle levering.

Goed,snel en prima verpakt.

Ben al jaren lid nog nooit klachten gehad

Hadden wat ik zocht, snelle levering, boek in de beloofde perfecte conditie.

Niets aan toe te voegen ;)

Fijne webshop en snelle levering. Laatste keer was de verpakking flink beschadigd bij de bezorging. De verpakking waar mijn boek in zat paste krap aan, waardoor de verpakking open gescheurd was. Ik vermoed dat de postbode het pakketje in de brievenbus geramd heeft, ik kreeg het er ook moeilijk uit. Misschien een tip om de dozen net een beetje korter te maken. Want nu is het millimeter werk en risico op beschadigingen aan de inhoud. Het boek heeft minimale schade, dus daarom geen melding ervan gemaakt. Misschien goed om naar de brievenbussen in flatgebouwen te onderzoeken, die lijken toch wat af te wijken van de brievenbussen van woonhuizen. Ik woon namelijk in een flat en heb hier vaker last van als ik hier een boek bestel.

Bookspot is uitstekend gesorteerd en geeft goed advies.

Het jarenlange lidmaatschap.

Noordereinde 56

1243JJ Graveland

0352043107

Over Bookspot.nl

BookSpot is de grootste online boekwinkel van Nederland. We zijn de plek voor boeken. Naast heel veel boeken, in alle mogelijke categorieën, hebben we een fantastische collectie eBooks, films, puzzels, cd’s, speelgoed en games. We maken lezen voor iedereen leuk. En betaalbaar. BookSpot de enige boekwinkel waar je op veel boeken wél korting krijgt. En op de rest natuurlijk ook.