Goede prijzen en top service

Niets te klagen over bookspot! Zeer voordelig

Goede info en levering

Snelle service, goede info

Snel en accuraat

Wat beloofd wordt wordt waargemaakt

Groot assortiment, snelle levering en goede prijs

6 boeken besteld, 1 kwam wat later, de rest werd al opgestuurd. Boeken waren er snel, goede prijs en ruim assortiment

Prima service en op tijd geleverd.

Goede website en snelle afwikkeling van je bestelling. Juiste en volledige informatie rondom de aflevering van de bestelling. Ga zo door.

Goede ervaring

waanzinnig boek

het boek 'zondagskind is heel bijzonder en het verhaal pakt je bij het begin je leert hoe het is om autisme te hebben maar dan in een syndroom van asperger ongelooflijke reis waardoor je anders kijkt naar de manier hoe het is als je een samengesteld gezin hebt met deze vorm van asperger mee maakt als je gezin dit overkomt mooi boek heel blij dat ik het heb gekocht

Groot assortiment

Je krijgt als vaste klant op bestsellers een leuke korting, gratis verzending.

Super snel geleverd, topprijs en goede kwaliteit

Super snel geleverd! Ook de prijs is zeer en zeer scherp. Alles netjes verpakt zodat het niet kan beschadigen. Top winkel en een echte aanrader.

Zoals al vele jaren ... probleemloze bestelling.

Al vele jaren lid, toen Boekspot nog een andere naam had en hoop dat nog vele jaren te blijven.

Fijne site

Goede service, de dag erna in huis wat je hebt besteld

Nuchter helder correct

Vriendelijke afhandeling

Zeer snelle levering, nog nooit fout gegaan

Ik ben al tientallen jaren zeer tevreden over de snelle service van Bookspot

Product/prijs ok/prima na 10% korting , snelle verzending. Verpakken niet de sterkste kant van inpakkers bookspot . Telefonistes kunnen wat klantvriendelijker zijn .

Website overzichtelijk, goed assortiment en leuke vip kortingen. Goede en snelle levering. Ook retourservice prima.

Snelle levering, fijne korting

Makkelijk boeken zoeken, snelle levering en goede prijs.

Prima voor elkaar

Fijne online boekenwinkel, ruim assortiment. Prijzen mogen m.i, iets scherper, waarom ben ik anders lid?

Mooie aanbiedingen.

Beste lezer, …….Veel favoriete schrijvers; daar ben ik blij mee. Hierbij opgemerkt dat niet recente uitgaven tegen lage prijzen worden aangeboden zodat ik mijn series kan completeren. (b.v. Jo Nesbø en Jussi Ardler Olsen). Overigens wel jammer dat ik nog steeds niet de boekenserie van Vince Flinn (m.n. Noodkreet, Open doelwit en Assessin) kan aanvullen. Hopelijk mag ik daar nog op rekenen? Met vriendelijke groet, André Verheugt Lidnr.: 041455171

Goeie ervaring

Goeie ervaring. De levering is op tijd

Makkelijk bestellingen plaatsen, worden meestal snel bezorgd

Website, betaling, aflevering, alles loopt op rolletjes!

Fijne site, goed aanbod

Als boekenliefhebber en veellezer heb ik graag keuze uit een groot aanbod en mooi meegenomen is de prijs/kwaliteit verhouding.

zain

nazia

Prima allemaal.

Snel geleverd, prima service.

Ik bestel een boek en dat is prima op de afgesproken tijd binnen.

Noordereinde 56

1243JJ Graveland

0352043107

Over Bookspot.nl

BookSpot is de grootste online boekwinkel van Nederland. We zijn de plek voor boeken. Naast heel veel boeken, in alle mogelijke categorieën, hebben we een fantastische collectie eBooks, films, puzzels, cd’s, speelgoed en games. We maken lezen voor iedereen leuk. En betaalbaar. BookSpot de enige boekwinkel waar je op veel boeken wél korting krijgt. En op de rest natuurlijk ook.