Ik ben blij met bookspot

Het is toegankelijk en makkelijk. Overzichtelijk en de bestellingen komen snel en keurig verpakt aan. Ik vind het ook heel fijn dat de druk van ieder kwartaal bestellen er af is. Komt vriendelijker over!

Overzichtelijke website en goede service.

Ruime keus in alle genres

Overzichtelijke site, makkelijk te kiezen, makkelijk te bestellen. En snel geleverd.

Positief

Ik ben vriendelijk c.q. respectvol bejegend door uw medewerk(st)er aan de telefoon, en mijn bestelling werd door haar to-the-point opgenomen en afgehandeld.

Bookspot voor mij de beste

Als vip krijg je altijd gratis verzending, korting op boeken, het wordt snel geleverd en ik heb nooit problemen

Gewoon goed

Snel bezorgd en keurig verpakt

Ik ben zeer tevreden over de prijs/kwaliteit en de snelle afhandeling.

Fijne boeken bestelsite

Goede keus aan boeken, makkelijk bestellen en snel thuis bezorgd

Prima, zoals altijd snelle levering

Ik ben al jaren lid en heb nooit problemen met bestellen, leveringen en retouren.

Goed te woord gestaan, klantvriendelijk

Maatwerk, echt prima.

Jammer jullie bekrompen idee niet te versturen naar het buitenland, schande

Fantastische boeken

Bij Bookspot vind je alle boeken tegen mooie prijzen. Veel voordeel voor trouwe klanten. Zeer snelle levering.

Zo besteld en een dag later in de brievenbus!

Zeer makkelijk om online te bestellen zeer grote keuze

Makkelijk om online te bestellen en zeer ruime keuze.

Prima webshop

Veel boeken en CD/DVD voorradig of snel geleverd. Ruime keuze.

Al tientallen jaren betrouwbaar

Een goede stok achter de deur om regelmatig een boek aan te schaffen.

Snelle bezorging van ruim assortiment.

Heel goed!

Bestellingen altijd snel binnen!

Boek nodig? Bookspot!

Bijna alle boeken, muziekjes en films vind ik op Bookspot.

Super snelle levering en goed aanbod

55 jaar lid denk dat dit voldoende zegt

Altijd snel en correct geleverd.

Meestal zoek ik een thriller in de aanbieding en dat lukt mij vaak. Er zijn dus veel aanbiedingen die mij aanspreken.

Makkelijk bestellen, snel leveren

Ik ben blij met bookspot, ze hebben de boeken die ik wil en als vip zijn ze leuk geprijst voor ons.

Nooit problemen!

Geen problemen bij bestellen en downloaden. Website werkt goed en alle keuze. De klantenservice is prima en vooral vriendelijk! Heel tevreden

Gemakkelijk, ruim aanbod, snelle levering

Ieder kwartaal weer gemakkelijk bestellen uit een groot aanbod. Maak er ook andere blij mee. Blijf het nog lang doen. De volgende vraag beantwoord ik negatief. Ik zal alleen op vragen antwoorden dat ik tevreden ben.

kan op gemak zoeken en bekijken, en een voordeel dat je kunt reserveren.

Noordereinde 56

1243JJ Graveland

0352043107

Over Bookspot.nl

BookSpot is de grootste online boekwinkel van Nederland. We zijn de plek voor boeken. Naast heel veel boeken, in alle mogelijke categorieën, hebben we een fantastische collectie eBooks, films, puzzels, cd’s, speelgoed en games. We maken lezen voor iedereen leuk. En betaalbaar. BookSpot de enige boekwinkel waar je op veel boeken wél korting krijgt. En op de rest natuurlijk ook.