Kan de het boek net openen

Kan het boek niet openen

Prima, beter dan bol.com

Fijn dat ik met PayPal kan betalen ,het is een kadootje dus het was fijn geweest als er een berichtje of kadootje mogelijk was geweest. Ook het kiezen van een levering datum is iets van deze tijd dat eigenlijk niet mag missen.

Perfect, razend snel

Blij dat het zo snel ging. Mooi verpakt.

Heel goed.

Het bestellen ging heel gemakkelijk.

3 tot 5 dagen levertijd … wordt 8 dagen!!

Boek is besteld 31 mei! ‘Verwachte’ levertijd is 8 juni!! 8 dagen is ‘ongebruikelijk’ lang. Heel, heel jammer!

Te laat

Op de site staat voor 2300 besteld, de volgende werkdag in huis. Nu het duurde drie werkdagen. Daardoor waren we te laat met het boek.

subliem

het kopen en downloaden ging snel en simpel

Betaald en een niet werkend bestand ontvangen.

Lekker lezen op vakantie.Niet dus.

Prima koopervaring

Snel besteld, snel geleverd

ik zit nog steeds te wachten op mijn kuifje boek ,, 2 dagen achter elkaar zeggen ze bezorgmoment is

2 dagen achterelkaar bezorgmoment is veranderd zit al 2 dagen te wachten ,, of word ik bedonderd door jullie , ik kan ook negatieve reclame maken voor jullie gr bert

niet aanwezig

Wat ik wilde niet aanwezig.

Boeken waren vlot gevonden

Leuk aanbod,snel gevonden.

Downloaden ebook is bagger

Ik ben geen digitaal whizzkid, maar ook geen digibeet; toch lukt me niet om mijn eerste ebook besteld bij BookSpot te downloaden

uitstekend

alles verloopt goed en vlot, wat ik wel vervelend vindt is dat ik iedere keer de Engels talige boeken moet verwijderen

ben nu 30 jaar lid van Eci/Bookspot

Wordt op afgesproken tijd geleverd. Ooit 1x verkeerde inhoud in legpuzzel ontvangen ,na een telefoontje was het heel netjes, correct en snel opgelost. Ik hoop nog lang boeken en legpuzzels te kunnen bestellen. Het zou wel makkelijker zoeken zijn als de legpuzzels op naam van de firma/fabrikant bij elkaar staan.

waardeloze site

Je zoekt je rot. Graag een koppeling met bol.com

Niet het boek gekregen wat ik besteld heb

Ik heb een andere versie van het boek gekregen dan die ik heb besteld

Super fijne ebook winkel!

Overzichtelijk en snel voor het kopen van E-books!

Zeer snelle levering

super

zoeken, bestellen en snel bezorgen. Heel efficiënt

Zoals het hoort, gewoon goed.

Afhandeling bestelling liep op rolletjes. Prima!

Duidelijk en snel

Ik vind het fijn dat ik alleen zie op de pagina wat echt belangrijk is.

Slecht

Ik heb nog steeds. Niets ontvangen ?

Weer een makkelijk verlopende bestelling.

Zoals al vele malen weer heel gemakkelijk een bestelling kunnen plaatsen. Ging altijd eigenlijk geheel zonder problemen. En zoals gewoonlijk alles ook weer voor prettige prijzen.

Noordereinde 56

1243JJ Graveland

0352043107

Over Bookspot.nl

BookSpot is de grootste online boekwinkel van Nederland. We zijn de plek voor boeken. Naast heel veel boeken, in alle mogelijke categorieën, hebben we een fantastische collectie eBooks, films, puzzels, cd’s, speelgoed en games. We maken lezen voor iedereen leuk. En betaalbaar. BookSpot de enige boekwinkel waar je op veel boeken wél korting krijgt. En op de rest natuurlijk ook.