Gemakkelijk om de bestelling te plaatsen.

Ik heb ook mooie boeken kunnen bestellen. En nu afwachten wanneer de boeken er zijn!

super makkelijk en leuk

Makkelijk te bestellen en als vaste klant leuke kortingen

Fijne winkel

Alles gaat super. Als ik een tip zou moeten geven, dan zou het alleen wel fijn zijn als ik zelf het bezorgmoment kant kiezen. Dan kan ik cadeautjes makkelijker wegmoffelen.

snelle levering ,veel keuze

Leuke webwinkel ,makkelijk zoeken

Makkelijk

Gaat heel makkelijk en de prijzen en aanbiedingen zijn geweldig

Altijd snelle en zorgvuldige levering

Ik ben een tevreden klant

Overzichtelijk en snel!

Bestellen ging vlot net als het aanmaken van een account tijdens het afrekenen. Lekker overzichtelijk en snel dus.

Hele duidelijke website, makkelijk te bestellen en af te rekenen. Hebben werkelijk alles!

duidelijk

duidelijke site, overzichtelijk. En snel met leveren.

Altijd leuke prijzen en makkelijk te bestellen.

groot assortiment, mooie prijzen

vind altijd wat van mijn gading, brede collectie, aantrekkelijke prijzen

simpel snel, fijne actie

goeie club, mooi assortiment, soepel bestellen

Bookspot gemakkelijk en goed

Groot assortiment, makkelijk zoeken en vinden en bestellen. Prettige assistentie per telefoon bij vragen.

Niets aan toe te voegen

fijn de standaard vipkorting

MINDER FIJN als mijn VERJAARDAGSVOUCHER NIET WERKT.

Mijn ervaring met het bestellen bij BookSpot verliep uitstekend.

Volgens mij hoef ik er verder geen woorden aan te spenderen. Prima bestelsysteem.

snel en goede verzending

ga gewoon door met de service ben ik tevreden alleen sommige films zijn niet Hollands ondertiteld dat moeten we zelf zoeken graag een notitie hierover om misverstanden te vermijden..?!

Snel

Prima afhadeling

Binnen 1 dag in huis

al jarenlang genieten

hele goede en prettige service en uitgebreide keuze

Snel besteld en snel bezorgd!

Erg tevreden over gemak van bestellen, mails over verloop/bezorging en keurig, snelle bezorging.

Hoog in Google, snel account gemaakt, snel en efficiënt afgehandeld.

Prima geregeld!

De website was veel te traag

Ik wilde eigenlijk meer boeken bestellen maar de zoekfunctie gaf een ‘under construction’ fout. Verder was de gehele website erg traag, het bestelproces ook. Jammer. Toch hier besteld want boek was hier het goedkoopst.

Snelle levering, goed product

Ik kreeg mijn bestelling binnen een dag in huis. De DVD is van goede kwaliteit.

Altijd mooie aanbiedingen

Met premium optie extra korting en geen verzendkosten. Mijn man al vaak heel blij gemaakt met zijn favoriete films en series.

Noordereinde 56

1243JJ Graveland

0352043107

Over Bookspot.nl

BookSpot is de grootste online boekwinkel van Nederland. We zijn de plek voor boeken. Naast heel veel boeken, in alle mogelijke categorieën, hebben we een fantastische collectie eBooks, films, puzzels, cd’s, speelgoed en games. We maken lezen voor iedereen leuk. En betaalbaar. BookSpot de enige boekwinkel waar je op veel boeken wél korting krijgt. En op de rest natuurlijk ook.