Prettig!

Handig dat zowel met kaart als via iDeal in 1 koop kan worden betaald.

Kan alles opzoeken en komt er goed uit. Versturen is altijd snel. Nooit geen klachten

Al tientallen jaren een trouw lid.

Bookspot.nl heeft een geweldig ruim aanbod met vaak leuke en interessante aanbiedingen. Wordt altijd prima geholpen.

Het was een verjaardagscadeau en ik hoopte dat het op tijd zou komen. Ik heb niets te klagen. Snelle verzending en ruim op tijd.

Soms interessant, meestal niet.

Een enkele keer een leuke aanbieding wat betreft films. Dealbreaker zijn vaak de verzendkosten wat de aanbieding dan niet meer interessant maakt. Boeken kan ik niet over oordelen, behalve dat de verzendkosten daar wel weer gratis zijn...vreemd!

Ik ben zeer tevreden over bookspot

Makkelijk, overzichtelijk en snel.

Makkelijk, overzichtelijk en snel.

Leuke boeken, snel, makkelijk top!

Super goede ervaring altijd zeer tevreden!

wel alles kunnen vinden ,betaling niet helemaal wat ik wilde.

het lukte mij niet om met twee verschillende cadeaukaarten af te rekenen ,dat was jammer, nu moest ik verplicht bij betalen ,ik weet dus niet of dit kan? het is in ieder geval niet duidelijk dus voor iedereen.

top

veel keuze vlugge levering

Supersnelle levering.

Ruim 35 jaar een zeer tevreden lid…….dat zegt toch genoeg!?

geweldig

Altijd snel, ideaal met premium. Scheelt wel verzendkosten.

Goede service, vlotte verzending

Koop vaak mijn boeken bij BookSpot. Meestal de volgende dag in huis. Heel plezierig dat ze ook naar een ander adres gestuurd kunnen worden. Vooral in de coronatijd een prima service.

Duidelijke website Goede aanbiedingen

makkelijk bestellen

veel keuze en dankzij mijn lidmaatschap korting op veel titels

Maakt waar wat ze zeggen

Goede boeken tegen een mooie prijs maken waar wat ze zeggen van bestellingen

Geweldige boeken en films.

Ben al 49 jaar lid eerst ECI Boekenclub daarna BookSpot.

duidelijk en alles snel te vinden

Website is overzichtelijk, veel boeken om uit te kiezen en als je vragen hebt, is de helpdesk makkelijk per telefoon te bereiken. Boeken ook altijd snel bezorgd!

Heel makkelijk en gebruikersvriendelijk

Ging vlot zonder enige problemen

verschrikkelijk

kreeg een bol.com cadeaukaart. Heb heel precies de instructie gevolgd. Geen fout gemaakt. De computer houdt vol dat mijn kaart ongeldig is. Heb derhalve betaald met ideal. Heel gewoon een slachte beurt van uw bedrijf.

In enkele muisklikken geïnstalleerd op e-reader.

Enorme keuze aan boeken. Gemakkelijk te bestellen, te betalen en te downloaden. Binnen enkele minuten kun je aan het boek beginnen op de e-reader.

Super goed

Groot aanbod

Goede site!

Ik kreeg de boeken erg snel binnen. Ook zagen de boeken er erg mooi uit. Ik heb erg lang moeten zoeken voordat ik een goede Engelse boeken site had gevonden. De boeken zijn goedkoop en zien er goed uit. Ik raad deze site zeer aan!

Gemakkelijk bestellen online

Middelmatig

Ik probeerde een kortingscode in te voeren die Robert Jensen doorgaf en dat is niet gelukt.

Noordereinde 56

1243JJ Graveland

0352043107

Over Bookspot.nl

BookSpot is de grootste online boekwinkel van Nederland. We zijn de plek voor boeken. Naast heel veel boeken, in alle mogelijke categorieën, hebben we een fantastische collectie eBooks, films, puzzels, cd’s, speelgoed en games. We maken lezen voor iedereen leuk. En betaalbaar. BookSpot de enige boekwinkel waar je op veel boeken wél korting krijgt. En op de rest natuurlijk ook.