Snel en netjes geleverd. Niets op aan te merken.

Goede overzichtelijke site en levering prima in orde.

Belofte niet nakomen

21st besteld Zou 26 ste geleverd worden u 28 nog niet geleverd en geen bericht Beloof je iets maak het waar en anders netjes bericht sturen.

het ging perfekt!

Heel gemakkelijk en duidelijk te bestellen ,dit kan een ieder heel goed doen!

Twijfel

Ik heb3 boeken besteld maar bij het afrekenen staat 1boek er dubbel in. Heb nu een e boek 2 keer.

Ja

Helaas 5 dagen vertraging op mijn bestelling. Wel een mail gekregen dat het 2 dagen vertraagd was maar geen bericht dat het nog later kwam. Vond ik echt heel vervelend omdat het cadeau nu later kwam als degene jarig was.

Heel tevreden

Product kwam sneller aan dan verwacht, in keurig nette nieuwstaat. Dat is bij andere online winkels soms wel eens anders. Dank voor jullie goede service.

Voldeed volledig aan mijn verwachtingen!

Razendsnel bezorgd! Leuke verpakking.

Na telefoons contact

Goed geholpen aan de telefoon

Minpunt

Snel geleverd alleen in de brievenbus gepropt zodat ik mijn brievenbus niet kon openen.

bestelling nog niet ontvangen

levering valt tegen

Levertijd ineens 2 weken

Sochtends serie besteld. Stond bij voor 19.00 besteld morgen in huis. Om 10.30 besteld.. Dus heel erg op tijd.. Savondsrond 22.30 krijg ik een email waarin staat bestelling is vertraagd. Contact opgenomen met klantenservice die me verteld dat de levertijd nu 2 weken is! Ik had hem bij bol.com kunnen kopen voor minder maar levertijd daar was meer en daarom had ik hem via BookSpot besteld. Was de eerste keer en ook gelijk de laatste keer!

Heel erg goed

Heel fijn geholpen met mijn eerste bestelling.

Iets besteld wat ze niet konden leveren.

Als je op je site zet dat je het kan leveren binnen 1-2 weken en vervolgens al 2,5 maand wacht dan gaat het niet goed.

Goede en snelle levering

Boek ontvangen op de dag van uitgave, erg blij mee. Eerste pagina van het boek is alleen gescheurd geleverd helaas.

Geweldige deal en heel vriendelijke en snelle communicatie/service

Fantastische kortingsactie (afgeprijsd van 70-50 euro) en daarna vrij vlotte levering zonder enige beschadiging (ook al was de doos groot). Toen bleek dat er een onderdeel van het spel ontbrak (de fout van de uitgeverij, niet van hen), heeft de klantenservice, Diana, binnen de 30 min heel vriendelijk en volledig gereageerd en was het 10 minuten later geregeld en kon ik mijn onderdelen afwachten. Al moet ik er ook bij vermelden dat het mede door de geweldige klantenservice van 999games was. Aangenaam verrast door de vlotte, fijne communicatie/service en geweldige deal in conclusie.

Tevreden.

Hoewel het erg lang duurde voor ik mijn bestelling in huis kreeg, ben ik tevreden over Bookspot. Na een prettig gesprek met een medewerker over de status van mijn bestelling duurde het wachter gelukkig niet lang meer. Product zelf was in uitstekende conditie.

als goed

Nog geen boek ontvangen

Wacht al vanaf 11 januari

makkelijk, snel en doeltreffend

makkelijk, snel en doeltreffend

Fijn zoeken en super snel geleverd.

Doeltreffend

Duidelijk en doeltreffend

Teleurgesteld!

Het is mijn eerste bestelling. Van de twee boeken die ik bestelde is er één tijdelijk niet voorradig. Jammer dat u die dan wel dit boek te koop aanbiedt. Wanneer kan ik dit boek verwachten? Vr. Gr. Coby Kuipers

Eenvoudig bestellen op de website, snelle levering, keurig verpakt.

GEWELDIGE AANBIEDINGEN!!!

Flitsende prijzen voor juweeltjes van books!

Pracchtige boekenset, keurig verpakt en op tijd geleverd

Een heel mooi naslagwerk wat steeds weer gepakt kan worden indien iets opgezocht/nagekeken moet worden

Noordereinde 56

1243JJ Graveland

0352043107

Over Bookspot.nl

BookSpot is de grootste online boekwinkel van Nederland. We zijn de plek voor boeken. Naast heel veel boeken, in alle mogelijke categorieën, hebben we een fantastische collectie eBooks, films, puzzels, cd’s, speelgoed en games. We maken lezen voor iedereen leuk. En betaalbaar. BookSpot de enige boekwinkel waar je op veel boeken wél korting krijgt. En op de rest natuurlijk ook.