Netjes, informatief en zorgvuldig

Nette en overzichtelijke communicatie. Duidelijk uitleg en zorgvuldige snelle service

Super klantvriendelijk en persoonlijk

Heel klantvriendelijk, ik kreeg een extra mail over de levertijd, die overigens heel snel was. Heel persoonlijk, het kwam met een kaart met een persoonlijke boodschap. Heel attent! Het product was zeer zorgvuldig verpakt. Echt met liefde gedaan. Een aanrader

volledig in overeenstemming met mijn verwachtingspatroon

De kleur was allesbepalend, de uitvoering picobello. dank je .

De bestelde urn werd snel geleverd, was zeer zorgvuldig verpakt en voorzien van een handgeschreven kaart. Ik was positief verrast en ben zeer tevreden over mijn bestelling. De urn zelf is prachtig.

wat een snelle service en wat een kwaliteit

Donderdagmiddag 25 augustus bestelde ik een glazen urnenbol en vandaag, 26 augustus al in huis, alles heel goed ingepakt. Zowel telefonisch als via de mail had ik nog wat vragen gesteld en kreeg ook daarop snel en goed antwoord. Heel fijn om in deze verdrietige periode door jullie op zo'n prettige en professionele wijze geholpen te zijn, dank je wel.

Positief ontroerd bij aankomst van onze urnen.

De twee urnen die we bestelden voor mijn schoonouders waren in het echt nog veel mooier dan op de foto's op de website. We waren echt ontroerd en geraakt door de schoonheid. Het feit dat het glas is en dus binnenin niet stikdonker is geeft ons een heel goed gevoel. We zijn er super blij mee. Groetjes Frank

Goed verzorgd

Keurig ingepakt heel mooie kreatieve urn , staat heel mooi ,ook als een sieraad op de kast

Superblij mee

Zeer mooi blauw hart met wat kleuren erdoorheen. En dan bij het openmaken het handgeschreven kaartje er bij, dat was grijpend. En zeer goed verpakt. Dus alles perfect.

Erg fijn en vriendelijk geholpen

Wij zijn goed geholpen met de vragen die we hadden. Via appje gezien wat er op voorraad was en ook degene gekregen die we graag wilde!

Respectvol

Keurig verzorgd in gepakt.

Wat een service!

Ze denken met je mee en staan voor je klaar. Als je belt met een vraag nemen ze alle tijd voor je. Erg fijn, zeker omdat het om een waardevol iets gaat, een urn voor je dierbare.

Empatisch gesprek dat vertrouwen gaf.

Warme ontvangst. Ik kreeg de gelegenheid mijn verhaal te vertellen. Dat is juist in deze verdrietige omstandigheden heel belangrijk. Er werd goed op mijn wensen en ook aarzelingen gereageerd.

Wij zijn eervol en respectvol geholpen

Na een lange wachttijd ivm vakantie periode zijn wij toch blij met de goede service en t contact wat met ons is onderhouden. Alles is naar wens. We hadden de urn liever niet gehad maar hij is prachtig en echt naar wens op maat gemaakt.

De urn is geweldig heel mooi,op tijd geleverd heb mijn ding kunnen doen met mijn vrouw,zou zeggen ga zo door dank u.

Prachtige urn!

Wij hebben de urn mogen ontvangen. Het ging wegens vakanties allemaal wel wat rommelig, maar we zijn uiteindelijk keurig geholpen. Ons meisje is weer thuis, in een prachtige urn van ochtendblauw!

Een hele goede ervaring met ochtendblauw

Er is een hele mooie urn geleverd Heel netjes verpakt En door post nl op de afgesproken datum afgeleverd

Super mooie vogel, snel bezorgd.

Duidelijke informatie. Mooie urnen, veel keuze. Supersnelle verzending. Attent handgeschreven kaart erbij.

Vlotte bediening en goede service

Ben enorm dankbaar voor urne dat je heb verstuurd van mijn ma we hebben haar geplaatst in keuken en nogmaals bedankt voor zo vlug mogelijk opsturen en kaartje . We gaan reclame maken voor jullie . M.v.g. , JOERI.

Correct.snel en kwaliteit alles super !

Urn besteld en ontvangen . Snelle levering. Wat je ziet is wat er wordt geleverd. Vriendelijk geholpen . Product goed verpakt !

Super geholpen echt fantastisch

Enorm goed geholpen alles via de mail maar wat vriendelijk zeg kon het via een betaallink betalen kreeg voorbeelden toegestuurd en zelfs daarna mails toen het op de post was. In 1 woord geweldig kan deze site echt aan iedereen aanbevelen. Groetjes Jan en Debbie

Erg tevreden

Het product dat ik besteld had is in een zeer goede staat keurig verpakt afgeleverd. Ook was de service van het te woord staan bij de klantenservice en een berichtje van wanneer het geleverd zou worden erg goed en het kaartje bij de bestelling geeft mij een zeer goed gevoel dat er aandacht aan besteed wordt

Unieke urn, snel geleverd

De urn was erg goed verpakt, snel geleverd en met een duidelijke uitleg. De urn zelf is erg mooi. Erg waardevol voor mij.

zo'n mooie urn voor mijn hond

In goed overleg tot een mooie urn gekomen voor mijn maatje... het laatste wat ik voor hem kon doen... ik ben er super blij mee!

Prachtig én betaalbaar

We hebben precies de urn gevonden die we wensten, mooi en geen tierelantijntjes. En voor een normale prijs. De urn werd heel goed ingepakt geleverd, met uitleg over vullen, maar ook met een persoonlijk briefje erbij. Jullie weten wat jullie doen en dat is fijn voor mensen in rouw!

Prachtig en stijlvol

Heel mooie mini urne, volledig in de stijl die past bij mijn mama

Randweg-Zuid 21

6021PT Budel

Over Ochtendblauw

Met zorg uitgekozen unieke urnen die allemaal te personaliseren zijn. Alles wordt met aandacht behandeld, omdat we ons realiseren dat verlies al kwetsbaar genoeg is. Ochtendblauw is er speciaal voor mensen met verdriet die benieuwd zijn naar unieke opties. Voor alle ouders die een kindje verliezen. Voor de mensen die het heft in eigen hand willen nemen en geen genoegen nemen met de standaard. Voor iedereen die een persoonlijke herinnering wil creëren.