Hele geslaagde transformatie

Onze hoogglans witte keuken is binnen 1 dag getransformeerd naar mat zwart en het ziet er ongekend mooi uit. Er is vakwerk geleverd.

Netjes geworden

Keuken is mooi gewrapt. Na een nieuwe afspraak om wat kleine dingetjes op te lossen was het helemaal naar wens. Prima service dus, afspraken worden goed nagekomen.

Waanzinnig

Alsof ze kunnen toveren, want binnen een dag stond er een zo lijkt het compleet nieuwe keuken! Het zit er werkelijk waanzinnig uit. Wat ben ik hier blij mee en wat een geweldenaars werken hier

• Uitvoering

Maken hun goede reputatie waar

Heb vooraf goed onderzoek gedaan naar welk bedrijf te kiezen, gezien ik wisselende verhalen om me heen hoorde over de kwaliteit van wrappen. Keukenwrapservice sprong eruit met hun goede reviews, snelle reactietijd, uitgebreide uitleg en persoonlijke aanpak. Na een afspraak helemaal overtuigd en ik ben ontzettend blij met de keuze. Ze hebben de hoge verwachtingen waargemaakt met een fantastisch mooie keukenwrap. Alles zit er super strak en netjes op. Chapeau!

• Uitvoering

Mooie materialen, goede afwerking en harde werkers.

De eigenaar neemt de tijd om de mooiste wrap voor je keuken uit te zoeken en heeft een groot assortiment. Het team werkt netjes, nauwkeurig en inderdaad binnen 1 dag klaar. Resultaat is verbluffend. Keuze voor een nieuwe keuken zou ik heroverwegen als het hout nog goed is. Van buiten wordt de keuken als nieuw en kan er hopelijk weer wat jaartjes tegenaan.

• Uitvoering

Prima gedaan en een keurig bedrijf.

Top wrappers

De keuken is erg mooi gewrapt en helemaal naar wens geworden

Betrouwbaar en goed

Heel goed gevoel over gehouden aan dit bedrijf. Hebben de keuken goed en mooi gewrapt, denken goed mee en het hele contact is gewoon erg vlot en aangenaam. Veel andere bedrijfjes in deze branche komen daarnaast toch wat minder professioneel over. Dit voelde direct goed en professioneel en dat gevoel bleek te kloppen.

Als een nieuwe keuken

De twijfel was er vooraf, een nieuwe keuken of wrappen? Gekozen voor wrappen en dit was een groot succes dankzij dit bedrijf!

• Uitvoering

Super mooie oplossing voor een fijne prijs

Afgelopen week is onze keuken gewrapt. Wat is het mooi geworden! Een nieuwe keuken is niet nodig met dese oplossing en het bespaart natuurlijk veel geld. Verder is het bedrijf communicatief sterk, fijn on mee te werken en hebben ze vakmensen in dienst. Wij zijn er helemaal blij mee.

Mooi geworden

Keuken is mooi geworden. Plint was iets minder goed gewrapt maar dat is vrij snel alsnog goed opgelost dus helemaal in orde uiteindelijk.

Knap werk geleverd

Super mooi geworden. Keuken lijkt echt als nieuw!!

Goed verzorgde keukenwrap

Wij zijn erg tevreden, alles werd goed verzorgd. Van mailcontact tot voorbereiding en uiteindelijke uitvoering. Continu heldere en snelle communicatie, persoonlijke aanpak, geen fratsen en een mooi uitgevoerde wrap op onze keuken.

Professionals

Professioneel bedrijf dat vlot en keurig werkt. Sympathieke mensen ook. Zeker een aanbevling waard.

Enorm naar wens allemaal

Kan niks anders dan goeds zeggen over keukenwrapservice. Alles perfect geregeld, communicatie, goede mensen, super mooi gewrapt. Echt top gewoon. Wij raden dit bedrijf dan ook zeker aan bij iedereen die we kennen!

Top bedrijf

Gewoon top, heel mooi geworden

Mooi geworden

Mooie keuken als eindresultaat. Paar kleine schoonheidsfoutjes werden binnen een week opgelost.

• Uitvoering

De keuken wrap heeft erg goed uitgepakt. Gigantisch veel kleurtjes en andere folies om uit te kiezen. Ze kwamen vrijblijvend langs, namen de tijd en we kregen uitgebreide uitleg. Toen besloten voor dit bedrijf te kiezen omdat we er een goed gevoel bij hadden. Afspraken werden goed nagekomen, contact verliep snel en 3 weken later werd onze keuken fantastisch gewrapt in een prachtige zacht groene kleur. Door overigens erg prettige en vriendelijke wrappers.

Schitterende wrap

Enkele weken geleden hebben we onze keuken laten wrappen. Onze reactie was: wayw wat schitterend is dit zeg! Ook van vrienden en familie die over de vloer kwamen ontvingen we super leuke reacties. De kleur klopt maar ook belangrijk: de afwerking en alle details kloppen. Super bedankt!!

Vlot en netjes

Keuken kon al snel worden gewrapt en dit is absoluut naar behoren uitgevoerd. Resultaat is mooier dan we van te voren hadden gedacht. Daarnaast erg prettig contact vooraf.

Als nieuw

Lang getwijfeld over een nieuwe keuken of wrappen maar het prijsverschil was te groot dus toch gekozen voor wrappen. Geen seconde spijt gehad want wat hebben ze er iets moois van gemaakr zeg. Echt fantastisch

Naar tevredenheid gewrapt

Prettig en fatsoenlijk bedrijf. Keuken is mooi opgeknapt.

• Uitvoering

Top bedrijf, bedankt voor de goede service!

Vlekkeloze ervaring

Alles verliep perfect. Makkelijk contact, konden redelijk snel terecht, snel en leuk team die er een hele mooie keuken van hebben gemaakt

Keurige wrap

Keuken is keurig en naar behoren gewrapt. Wij zijn er erg blij mee

085 238 90 40

Over Keukenwrapservice.nl

Keukenwrapservice.nl is de #1 in het professioneel wrappen van keukens in Nederland. Onze vakmensen wrappen uw keuken binnen 1 dag als nieuw! Met een keukenwrap is het mogelijk om een complete make-over te geven aan uw keuken. Het resultaat is een keuken die lijkt als nieuw, volledig vormgegeven naar uw wensen.