Keuken weer als nieuw!

Op vakkundige wijze is onze 12 jaar oude keuken gewrapt, waardoor hij er weer als nieuw uitziet. De communicatie met Keukenwrapservice.nl verliep goed. Er werd vlot doorgepakt met een aantrekkelijke offerte, waardoor onze keuken binnen afzienbare tijd gewrapt kon worden. We zijn er heel blij mee!

Aanrader

De oeuken is tot in de details keurig gewrapped. Tussen de vele wrapbedrijven die te vinden zijn is dit een absolute aanrader. Professioneel , vaardig en erg sympathiek.

• Uitvoering

Onze keuken is naar grote tevredenheid gewrapt.

Uitstekende ervarinng

Vandaag is onze keuken gewrapt. Met als resultaat: een als nieuwe keuken met een fantastische uitstraling. Mede door Ahmed en Sandra is onze keuken een plaatje geworden Zelfs Jan kwam nog even langs. Kortom een bedrijf dat we bij iedereen aan zullen bevelen. Geppy en Wim Abbing. Musselkanaal.

• Uitvoering

Fantastisch resultaat, zorgvuldig EN snelle levering

De frontjes van de keuken in mijn nieuwe huis zouden zeker aanleiding geven tot irritatie op termijn. Binnen no time had ik een offerte, werd er opgemeten en een datum gepland voor de uitvoering. De medewerkers van Keukenwrapservice zagen kans om de keuken nog voor de verhuizing van een nieuwe look te voorzien. Ik ben superblij met de kwaliteit van jullie werk!

• Uitvoering

Prima gedaan het is echt heel mooi geworden alsof ik een nieuwe keuken heb

Ik had van te voren niet gedacht dat het kon en zo’n succes zou zijn

• Uitvoering

Deskundig advies heel zorgvuldige wrapper.

Heel vlottevreactie op mijn offerteverzoek. Binnen 2 dagen verkoper/adviseur aan huis. Na 2 week al wrappen door hele precieze man. Ongelukje met afzuigkap is perfect opgelost. Tevreden klant staat bovenaan bij dit bedrijf. Een fantastisch mooi resultaat, folie lijkt ook zeer sterk. Een aanrader!!

• Uitvoering

De keuken is mooi opgefrist

Goed werk door twee vakkundige dames van keuken wrap service. De keuken is mooi geworden en ziet er weer bij de tijd uit. De klus kwam niet af in 1 dag maar de volgende ochtend is deze alsnog afgerond binnen enkele uren. Er is hard en netjes gewerkt en de keuken is naar wens geworden.

Verwachting overtroffen

Het is nog veel mooier geworden dan gehoopt, echt geweldig. De afwerking is zeer goed en het team leuk en professioneel.

Hartstikke klantvriendelijk Zij werken hard

Meer dan perfect

Als nieuw

Wat een vaklui!!!

Wat een vakmensen zijn er bezig geweest. Het ziet er prachtig uit en in de tijd die ze hebben afgesproken. We zijn erg tevreden.

Schitterend

Werkelijk een fantastisch resultaat, gerealiseerd door zeer bekwame en vriendelijke vaklui. Een aanrader. Een nieuwe keuken aanschaffen is absoluut niet nodig, met deze wrapservice staat er binnen een dag een compleet nieuwe keuken. Ook complimenten naar Jan voor de goede begeleiding tijdens het gehele proces.

Professioneel bedrijf, goed uitgevoerd

De wrap van onze keuken is goed uitgevoerd en naar wens. Professioneel bedrijf van a tot z.

Keuken weer als nieuw

De mannen hebben topwerk geleverd. De keuken is binnen een dag getransformeerd naar een keuken waar we helemaal blij mee zijn en weer jaren mee vooruit kunnen. Zowel de kasten als het aanrechtblad hebben we laten wrappen en het ziet er weer strak en modern uit. Professionals die hun werk secuur en serieus uitvoeren en bovendien ook nog eens erg vriendelijk zijn. Ook de intake met Jordy waarbij hij langs kwam met de kleurstalen en om de keuken te bekijken verliep erg prettig.

• Uitvoering

Voor alles moet een eerste keer zijn …

Mooi concept met ruime keuze aan kleur-en stijlstalen. Een verbeterpunt is dat het niet in een dag kon worden afgemaakt ivm de mannen te weinig folie bij zich hadden. Het eindresultaat zijn we tevreden over.

Waanzinnig resultaat

De keuken is werkelijk prachtig geworden. Waanzinnig gedaan!

Mooi geworden

Het resultaat is erg mooi en het proces verliep vlot.

Droom keuken

De jongens hebben er mijn droom keuken van gemaakt. Kleine beschadigingen aan de keuken werden gemaakt goor ze gingen wrappen. Met de nieuwe folie erop ziet de keuken er helemaal nieuw uit. Nog veel mooier dan ik had durven verwachten! Echf super bedankt!

Snel en kwalitatief

Het hele proces van aanvraag tot uiteindelijk wrappen van de keuken ging snel en verliep prettig. De keuken is op kwalitieve wijze gewrapped en het is schitterend geworden. De afwerking is zeer nauwkeurig uitgevoerd en de keuken lijkt daadwerkelijk als nieuw.

Uitstekende en professionele wrappers

Anna en Sarah kwamen langs om de keuken te wrappen, twee weken nadat Jan langskwam om de kleurstalen en de wensen met ons te bespreken. De werkzaamheden konden dus al snel daarna worden uitgevoerd door deze twee leuke en professionele dames. Het resultaat is zeker naar wens. Enige minpuntje was dat ik zelf achter de offerte aan moest omdat deze een par dagen uitbleef na het intake gesprek. Kan gebeuren, geen probleem verder. Alles is uiteindelijk gewoon snel geregeld en uitgevoerd en de keuken is boven verwachting mooi geworden in de olijfgroene kleur van de wrap!

• Uitvoering

Super gedaan door een top team van keukenwrap service. Zoals beloofd klaar in een dag, feilloze afwerking, professioneel. De keuken zit superstrak in de folie en ziet er geweldig uit. Jammer dat ik geen foto’s kan toevoegen. Dit bedrijf is professioneel en vakkundig, oftewel een aanrader.

• Uitvoering

Professioneel, conform de hoge verwachtingen!

De keuken is als nieuw. De mannen zijn vakbekwaam en zeer bereidwillig om toch even te kijken of ze alles goed kunnen afstellen wat niet per se tot de opdracht hoort. Klantvriendelijk en een heel mooi resultaat!

Top bedrijf

Goed contact duidelijkheid goede service

Waanzinnig

Waanzinnige keuken make over, mede mogelijk gemaakt door top wrappers Sander en Achmed. De keuken is onherkenbaar, op positieve wijze uiteraard. Topbedrijf met professionele wrappers.

Noorderdwarsvaart 215

9201KK Drachten

Over Keukenwrapservice.nl

Keukenwrapservice.nl is de #1 in het professioneel wrappen van keukens in Nederland. Onze vakmensen wrappen uw keuken binnen 1 dag als nieuw! Met een keukenwrap is het mogelijk om een complete make-over te geven aan uw keuken. Het resultaat is een keuken die lijkt als nieuw, volledig vormgegeven naar uw wensen.