Netjes

Er is netjes gewerkt en het de keuken is mooi geworden. Ze moesten wel een tweede dag terugkomen omdat het niet helemaal af kwam op de afgesproken dag. Dit kan gebeuren, het is wel erg mooi en netjes geworden en ik ben blij met de gewrapte keuken. Al met al wel een aanbeveling.

• Uitvoering

Mijn keuken metamorfose is fantastisch gelukt.

Vakkundig en fijn personeel

• Uitvoering

Wij zijn zeer tevreden over het wrappen van de keuken. Een echte metamorfose. Sarah en Cor hebben de keuken in 1 dag gewrapt. Wat een toppers. Echte vaklui. Wij hebben een hele gezellige dag gehad en het resultaat is grandioos.

• Uitvoering

gewoon helemaal top gedaan, kan niks anders zeggen. Aanrader

• Uitvoering

Tevreden met de nieuwe keuken

Handige dienstverlening voor als een nieuwe keuken te veel van het goede is. De keuken is naar tevredenheid gerenoveerd

Nette wrap

De mannen van keuken wrap service hebben goed werk geleverd. Een klein aantal hoekjes liet los maar dit is de week erop netjes hersteld. Inmiddels ziet het er helemaal goed uit. Wij zijn dan ook erg blij met de keuken.

• Uitvoering

Keurig netjes en mooi werk geleverd

Goede service, vriendelijke heren en goed werk. Ben er blij mee!

• Uitvoering

Was snel geregeld, na het opmeten kon de keuken de volgende week gewrapped worden en dat was geweldig.Fijne ervaring met Jordy en de mannen, die de keuken fantastisch gewrapped hebben. Wij zijn heel blij met onze 'nieuwe keuken'.

Blij met het resultaat!

Mooi materiaal en prettige service. Keuken is echt opgefrist. Bedankt!

• Uitvoering

Komt afspraken na en snelle reactie

Eerste contact was snel en vriendelijk en komen na wat men belooft. Na het uitkiezen van de kleur is de keuken binnen 2 weken gewrapt.

Prachtig resultaat

Erg blij met deze aanschaf en de gang van zaken. Prettig contact in het aankooptraject: helder, proactief meedenken en geen poespas. Ook erg prettige ervaring met de mannen die zich over de executie/plaatsing ontfermden. Leuke en goede gasten die van aanpakken houden. Al met al een succes. We zijn erg blij met het resultaat!

Niet in 1 keer top, nu wel fantastisch mooi

De heren hadden erg hun best gedaan, helaas kwamen ze een klein beetje folie tekort. Een inschattingsfoutje. Dit is alsnog netjes opgelost doordat ze 3 dagen later het laatste kastje kwamen wrappen. Communicatie kon iets beter maar ik begreep dat het ontzettend druk is en dat ze iemand extra zoeken voor op het bedrijfsbureau hiervoor dus dat kan gebeuren. Nu ziet het er allemaal super mooi uit en zijn we tevreden met de makeover van onze keuken. Alles zit er super netjes op, moet ook gezegd worden, en de uitvoerende wrappers waren vriendelijk en vakkundig.

Top gemaakt

We zijn ontzettend blij met onze "nieuwe keuken", hij is prachtig geworden en is gemaakt door goede en plezierige vakmensen! Leo en Roos Zwolle

• Uitvoering

Erg tevreden met een fantastisch eindresultaat.

We hebben een gesprek gehad met Jan. Kleur verkend en gekozen. Goede prijs afgesproken en al snel ( 4 weken later) kon de keuken worden aangepakt. Sander en Anna, een geweldig team en ware kunstenaars, hebben de uitvoering gedaan. We waren verbaasd en verrast over het directe resultaat. Eindresultaat was boven onze verwachting. Alle lof!

Prachtig

Nadat er in de communicatie iets mis ging, kan ik uiteindelijk genieten van een prachtige keuken. Cor en Ahmed hebben vakwerk verricht. Ik kan maar 1 ding zeggen. Mijn keuken is prachtig geworden. Dank heren

In één zin geweldig!

Jan is bij ons gekomen, heeft goed geluisterd naar onze wensen, had heel veel staaltjes mee maar door goed uit te vragen kon hij de beetje saaltjes terug brengen naar een stuk minder, beter overzichtelijk We hebben een keuze gemaakt en meteen gevraagd of de vensterbanken ook gewrapt konden worden, ook dat was geen probleem en daar meteen ook een folie voor uit gekozen Prijs besproken en meteen een afspraak gemaakt Op de dag van de afspraak kwamen de dames Sarah en Anna, stellen zich netjes voor een vertelden nog een keer wat ze gingen doen Werken heel erg netjes en professioneel Binnen een dag was alles klaar, hebben nog uitgelegd hoe we het beste konden schoonmaken. Al met al van begin tot het einde en zeer positieve ervaring, als we meer willen laten wrappen dan komen we zeker weer terug

Professioneel bedrijf

Professionals die hun werk secuur uitvoeren. Zeer goede en prettige ervaring gehad.

• Uitvoering

Betrouwbaar bedrijf met goede service

Enkele weken na het wrappen lieten er 2 hoekjes los. Deze zijn binnen enkele dagen kosteloos hersteld door een monteur van dit bedrijf. Dus dat is zeker te prijzen. Nu zijn we weer bijna 2 week verder en lijkt alles helemaal goed te zitten en ziet het er toppie uit allemaal.

Mooi geworden

De keuken is erg mooi geworden, alles is naar wens.

Prachtig

De jongens zijn net weg en ik ben heel blij met mn " nieuwe" keuken. Vanaf het moment dat Jan hier een paar maanden geleden was voor een offerte tot nu, kan ik niets bedenken wat niet goed is gegaan. Hulde....het bestaat nog...bedrijven die de zaakjes wel goed voor elkaar hebben. Bedankt☺

Waanzinnig

Waanzinnige klus hebben de jongens geklaard. Het lijkt net een geheel nieuwe keuken, fantastisch!

Fijn bedrijf

Als eerst een erg fijn intro gesprek gehad met Jan waarbij de keuken is ingemeten en we samples hebben kunnen inzien. Na het kiezen van de kleur een afspraak gemaakt en al 2 weken later was onze keuken gewrapt. Erg fijne samenwerking!

• Uitvoering

Zeker tevreden met het geleverde werk.

• Uitvoering

Nieuwe keuken voor een schijntje

Onze keuken is super mooi gewrapt door keukenwrap service. Voor een fractie van de prijs van een nieuwe keuken ziet de keuken er nu toch helemaal als nieuw uit. Fantastisch dus. Daarnaast een erg prettig team van wrappers die hun vak foed verstaan en kwaliteit leveren. Wij zijn er super blij mee.

• Uitvoering

Goede ervaring met dit bedrijf

Onze ervaring met dit bedrijf is erg goed. Ze hebben de keuken naar behoren gewrapt en voor een degelijke prijs.

Noorderdwarsvaart 215

9201KK Drachten

Over Keukenwrapservice.nl

Keukenwrapservice.nl is de #1 in het professioneel wrappen van keukens in Nederland. Onze vakmensen wrappen uw keuken binnen 1 dag als nieuw! Met een keukenwrap is het mogelijk om een complete make-over te geven aan uw keuken. Het resultaat is een keuken die lijkt als nieuw, volledig vormgegeven naar uw wensen.