Excellent

They did an excellent job on our kitchen. It really looks outstanding. Great service.

Aanrechtblad laten wrappen

Wij hebben het aanrechtblad naar grote tevredenheid laten wrappen in een mooie natuursteenfolie, die overigens niet van echt te onderscheiden lijkt. Super goed gedaan jongens!

Super mooi

Super mooie keukenwrap, we zijn er heel blij mee

• Uitvoering

Na fijne gesprekken hebben wij binnen anderhalve maand een gewrapte keuken.

Goede communicatie, fijne vakmensen met een prachtig resultaat.

Vakwerk

Zeer netjes

Fenomenaal

Super goed gewerkt, in 1 dag klaar, top advies en de transformatie van de keuken is fenomenaal te noemen. Het lijkt een nieuwe keuken, de afwerking is erg goed en de jongens hebben keihard gewerkt en waren ook nog eens ontzettend vriendelijk. Leul on te zien en erg blij met het resultaat. Een aanrader.

Helemaal tevreden

De gewrapte keuken is helemaal naar tevredenheid

Goed resultaat

Ervaren en goede wrappers. Bij de vaatwasser moest later wel nog een randje worden hersteld. Inmiddels zit dit er ook gewoon goed op en is de keuken helemaal strak.

Dik tevreden!

Dik tevreden met de keuken wrap. Aanrechtblad, kastjes, achterwand laten doen en nieuw deurbeslag op de deurtjes. Schitterend geworden!

Perfect gedaan

Top. De keuken is helemaal perfect gewrapt.

Perfecte oplossing na verhuizing

Net verhuist en de keuken was prima maar ook saai wit. Wij hebben de keuken zwart laten wrappen en konden niet blijer zijn met het resultaat. Geweldig. Wat een kostenbesparing dit en wat een schitterend resultaat.

Nu helemaal naar wens

Na een tweede bezoek is nu alles in orde. De eerste realisatie was hier en daar niet goed, wat kan gebeuren. Direct gebeld en ze wilden het graag oplossen, dus dat is erg goed. Een week later hebben ze het keurig opgelost en is de keuken nu helemaal naar wens. Goede service.

• Uitvoering

Keuken is weer tip top in orde

Super mooi geworden, echt top. Leuke jongens die hun vak goed verstaan. Ook sterk in communicatie in aanloop naar het project. Dit bedrijf is wat mij betreft een regelrechte aanrader.

Goed wrapping bedrijf

Gewoon een hele goede ervaring met dit bedrijf. Komen afapraken na en wrappen de keuken professioneel. Vlot contact. Goede prijs.

Zeer aangenaam bedrijf

Aangenaam bedrijf om mee te werken. Snel, vriendelijk en voordelig. De wrap op de keuken is naar grote tevredenheid.

(Weer) verliefd op mijn keuken

Topservice. Op een willekeurige maandag bedacht dat ik mijn keuken wilde wrappen. Nog dezelfde dag een geschatte prijsopgave in de mail, 2 dagen later een medewerker thuis om alles op te meten en kleurtjes te kiezen en nu een paar weken later heb ik al een compleet andere keuken! Snelle communicatie, vriendelijke mensen, meedenkend en servicegericht (nieuwe greepjes erop gezet met wat uitdagingen, schroefjes aangedraaid etc). Ik had nog een vraag nadien, weer binnen 2 dagen iemand op de stoep om nog even te kijken en een kleine aanpassing te doen. Top!

(Weer) verliefd op mijn keuken

• Uitvoering

Uitstekende wrapservice voor het wrappen van je keuken

Fijne ervaring met dit bedrijf dat snel en precies te werk gaat. Eerst een offerte aangevraagd bij een ander bedrijf maar toen de vertegenwoordiger langskwam voelde het toch niet goed. Toen verder gekeken en bij dit bedrijf terecht gekomen. Jan kon de volgende dag nog langskomen en samen hebben we rustig en op een ongedwongen manier de kleuren uitgekozen voor de keuken. Anderhalve week later werd de keuken gewrapped en dit is binnen 1 dag gedaan en het ziet er fantastisch uit. Ik geef dit bedrijf een dikke pluim!

Fijn en snel bedrijf

Was fijn om mee te werken. Ze werken snel, schoon, netjes en de folie zit er strak op. Gewoon heel blij met mijn nieuwe keuken in de kleur groen die ik al heel lang wilde!

• Uitvoering

Fijn en bovendien snel bedrijf

Fijn en snel bedrijf

• Uitvoering

Uitstekende vakmensen, klantgericht en snelle afhandeling

Snelle service, klantgericht en vaklui

Noorderdwarsvaart 215

9201KK Drachten

Over Keukenwrapservice.nl

Keukenwrapservice.nl is de #1 in het professioneel wrappen van keukens in Nederland. Onze vakmensen wrappen uw keuken binnen 1 dag als nieuw! Met een keukenwrap is het mogelijk om een complete make-over te geven aan uw keuken. Het resultaat is een keuken die lijkt als nieuw, volledig vormgegeven naar uw wensen.