Uitstekende vakmensen, klantgericht en snelle afhandeling

Snelle service, klantgericht en vaklui

Fijn en snel bedrijf

Was fijn om mee te werken. Ze werken snel, schoon, netjes en de folie zit er strak op. Gewoon heel blij met mijn nieuwe keuken in de kleur groen die ik al heel lang wilde!

Fijn bedrijf dat snel werkt

Fijn bedrijf dat snel werkt

Super fijn bedrijf

Super fijn bedrijf

• Uitvoering

Weer verliefd op mijn keuken!

Prettig contact, snelle offerte met een reële prijs. Was in 1 dag klaar, vriendelijke mensen en super netjes. Het is dat je keuken een andere kleur heeft, maar anders was het alsof er niemand was geweest. Had nog een vraag achteraf, weer supersnel iemand langs geweest om ernaar te kijken. Erg tevreden dus, zou het iedereen aanraden!

• Uitvoering

Weer verliefd op mijn keuken!

Prachtige renovatie

Zeer tevreden met onze "nieuwe" keuken. Duurde iets langer dan verwacht, maar het resultaat is prachtig. Service is ook prima. Paar kleine opmerkingen van ons zijn meteen opgelost. Leuk en kundig personeel.

Indrukwekkende renovatie

Zoals de titel zegt, we zijn onder de indruk van hoe de keuken is geworden. Waanzinnig. Nieuwe kleur, greepjes, aanrechtblad is ook gewrapt. Onherkenbaar en mooi. Aardige mensen, fijn bedrijf om mee te werken. Naast dat de jongens professioneel zijn was de sfeer ook erg gezellig. Als cadeau nog een fles wijn gekregen, alles klopt. Bedankt, wij zijn heel blij!

Toppers

Een team van drie toppers heeft onze keuken onherkenbaar gemaakt.. Op een positieve manier welteverstaan! Heel mooi geworden jongens! Een dikke pluim.

Goed bedrijf voor keukenwraps

Bedrijf dat hun werk goed doet. Uitvoering duurde anderhalve dag ipv 1 dag, kan gebeuren en verder geen probleem. Ziet er goed uit nu.

Subliem!

Subliem resultaat! Ik kan niets anders zeggen. Vaklui van zeer hoog niveau. De keuken is werkelijk schitterend geworden.

Vakkundig en professioneel

De keuken is op zeer vakkundige wijze gewrapt door een vrolijk team specialisten. Van aanvraag tot eindproduct keurig tot in de puntjes verzorgd. Zeer professioneel bedrijf dat ik iedereen aanraad.

Geweldig mooi resultaat binnen 1 dag door uiterst professioneel vakpersoneel

Zeer netjes en gemotiveerde mensen die hun vak uitermate goed verstaan en die zeer correct zijn richting de klant. En daardoor als resultaat een prachtige mooie keuken die als nieuw is na het stappen. Echt zeer de moeite waard om dit te laten doen. Het is betaalbaar en het resultaat is meer dan mooi.

Fantastisch, vakwerk

Het is fantastisch geworden, de vakmannen hebben zeer goed werk gedaan en ik raad het iedereen aan ipv een nieuwe keuken. Dit is gewoon als nieuw. Kastjes, aanrechtblad, achterwand, deurgrepen, alles is aangepakt. Top jongens!

precies zoals we hoopten

Vakkundige mensen, goede communicatie, vriendelijk en super snel.

Noorderdwarsvaart 215

9201KK Drachten

Over Keukenwrapservice.nl

Keukenwrapservice.nl is de #1 in het professioneel wrappen van keukens in Nederland. Onze vakmensen wrappen uw keuken binnen 1 dag als nieuw! Met een keukenwrap is het mogelijk om een complete make-over te geven aan uw keuken. Het resultaat is een keuken die lijkt als nieuw, volledig vormgegeven naar uw wensen.