Prettig bedrijf

Het resultaat is echt niet normaal, nooit meer een nieuwe keuken! Contact verliep heel prettig en leuke, nette jongens.

• Uitvoering

Voldoet volledig aan onze verwachtingen

Na een prettig voorgesprek met goed advies heeft een vakkundig en leuk team onze keuken perfect van een nieuw uiterlijk voorzien. Wij zijn erg tevreden met het resultaat.

• Uitvoering

Erg vriendelijke mensen en de keuken is prachtig geworden.

Goed gedaan jongens!

De jongens van de keuken wrap service hebben hartstikke goed werk geleverd. Hard gewerkt en een prachtige keuken opgeleverd. Wij zijn er blij mee. Ook de nieuwe handgrepen en kraan zijn een schot in de roos. Dit maakt de keuken helemaal af en niet van nieuw te onderscheiden.

• Uitvoering

Alles tip top voor elkaar

Alles goed voor elkaar. Het is mooi, snel, goed afgewerkt, betaalbaar en wordt gedaan door bekwame mensen die daarnaast fijn zijn in de communicatie

Mooi geworden!

De keuken is erg mooi geworden! Deze is nu een combinatie van matzwart en betonlook. Na een klacht over de afwerking van 2 kastdeurtjes zijn ze teruggekomen om het op te lossen. Nu is alles helemaal in orde en zijn we super blij!

• Uitvoering

Top resultaat en super service!

We hebben onze keukenkastjes laten wrappen door de jongens van keukenwrapservice. We hadden in het begin moeite met het kiezen van de juiste kleurcombinatie, maar Jan gaf een goed advies. Super blij met het resultaat. Ik raad dit bedrijf zeker aan!

• Uitvoering

Omdat onze keuken niet helemaal onze smaak was maar nog prima functioneerde gekozen voor het wrappen. Nadat we via mail een schatting van de prijs ontvangen hadden kwam Jan bij ons thuis voor een kleuradvies. De officiële offerte kwam overeen met de geschatte prijs. Een eerlijk en goed advies gekregen. Er is een ruime keuze aan kleuren en stijlen. Ruim een maand later werd onze keuken gewrapt door 2 kundige medewerkers. Keurig in een dag afgerond. Het ziet er super mooi en strak uit. We krijgen veel complimenten over onze "nieuwe" keuken. We zijn er erg blij mij! Over de kwaliteit op lange termijn kan ik nog niks zeggen, maar we hebben er alle vertrouwen in! Absoluut een aanrader als je de keuken een frisse nieuwe look wil geven!

Strakke wrap

Super strak gewrapped, goede service en de klus snel geklaard!

• Uitvoering

Vriendelijk en vakkundig personeel !!

zie boven !

• Uitvoering

Supergave keuken is het geworden

Superleuk team,met de uitdaging om onze keuken te veranderen in mat legergroen. Na wat strubbelingen die je waarschijnlijk bij iedere keuken tegenkomt,heeft het team de uitdagingen creatief opgelost. En de uitkomst was boven verwachting goed, de matte legergroene kleur paste perfect bij onze inrichting. Het is een gewaagde kleur,maar het heeft erg goed uitgepakt. En al met al is het een supergave keuken geworden. Nogmaals dank Jan en team voor het mooie eind resultaat. Met vriendelijke groeten, Marcel en Elleke

Mijn complimenten

Mijn complimenten naar het team van keukenwrapservice. Vakkundig en snel hebben ze mijn keuken matzwart gemaakt. Enige tijd getwijfeld over spuiten of wrappen maar de keuze toch op wrappen laten vallen omdat dit veel sneller is dan spuiten. Zeker blij met de keuze en met de zwarte keuken!

Snel, duidelijk en goed

De keuken is binnen 1 dag gewrapt, het contact verliep duidelijk en vlot en de keuken is prachtig geworden.

Fraai eindresultaat

Zeer tevreden met het eindresultaat.

Vakwerk!

Prima communicatie. Afspraken worden nagekomen. Vriendelijk personeel. Keuken is als nieuw. Perfect afgewerkt.

Heel mooi geworden

De keuken is heel mooi geworden, fantastisch! En snelle, betaalbare service.

• Uitvoering

Geweldig mooi geworden. Echte aanpakkers, werken keurig. Echt super!

Goede ervaring

Onze ervaring met dit bedrijf is goed. Onze keuken is door ze gewrapt en het is mooi geworden. Aantal hoekjes lieten los, dit is een paar dagen later alsnog door ze opgelost. Dus dat is ook prima.

• Uitvoering

Het heeft ons verwachting overtroffen.!!

Wat ze ons beloofd hadden is zeker geworden. Kwaliteit ten top. Geweldige medewerkers. Ze laten echt zien waar ze mee bezig zijn. Deze firma is een aanrader, voor elk die zijn keuken updaten.!!

Goede dienstverlening

Snel een prijs op mijn aanvraag binnen gekregen. Een week of 2 later was de keuken gewrapt. Ziet er mooi uit.

Fantastisch resultaat !!!

Onze ervaring is zeer positief zowel op het gebied van communicatie maar zeker ook de harde nette werkers die een fantastisch resultaat hebben geleverd. Onze keuken ziet er weer als nieuw uit ,met veel geduld en netheid van werken zijn we zeer tevreden

Dol op de nieuwe keuken

Wij zijn dol op de nieuw gewrapte keuken. Het ziet er waanzinnig uit. Verder leuke mensen die de klus hebben geklaard, goed en duidelijk contact in het voortraject en dus prachtig resultaat.

Fantastisch!!!

Bedankt team George, Jeffrey en Sarah! Jullie hebben fantastisch werk geleverd we zijn er super blij mee. Jullie vriendelijkheid, jullie samenwerking en jullie mooie en nette afwerking van onze "nieuwe" keuken maakt het dat jullie een fantastisch en gezellig team zijn! Nogmaals bedankt, we zijn super blij met onze "nieuwe" keuken!

Perfect gewrapt

De wrap zit er perfect op, tot in de puntjes goed afgewerkt. Zeer blij met het eindresultaat. Keuken ziet er weer uit om door een ringetje te halen!

Noorderdwarsvaart 215

9201KK Drachten

Over Keukenwrapservice.nl

Keukenwrapservice.nl is de #1 in het professioneel wrappen van keukens in Nederland. Onze vakmensen wrappen uw keuken binnen 1 dag als nieuw! Met een keukenwrap is het mogelijk om een complete make-over te geven aan uw keuken. Het resultaat is een keuken die lijkt als nieuw, volledig vormgegeven naar uw wensen.