Wauw

Gewoon wauw. Onze ietwat oude keuken is volledig nieuw leven ingeblazen door keuken wrap service. Mat zwart en het is prachtig.

• Uitvoering

Goede uitleg vooraf, duidelijke communicatie en vriendelijke vakmensen.

Zoals boven omschreven, goede uitleg vooraf, heldere communicatie en goede afspraken. Binnen een werkdag ziet je keuken er weer prima en in ons geval kleurrijk uit.

• Uitvoering

Mensen vriendelijk, netjes, hard gewerkt, resultaat valt ons tegen.

Vanaf afstand erg mooi. Dichtbij kijkend zouden wij het achteraf niet hebben gedaan.

Alles top

Alles was uitstekend. Van het adviesgesprek tot het wrappen van de keuken zelf. Er zit weer een net kleurtje en het ziet er meer dan prima uit!

Voelt als nieuw

De keuken voelt helemaal weer als nieuw, geweldig!

in een woord geweldig

onze ervaring is dat wij het zeer geweldig vinden en we hebben gewoon een nieuwe keuken gekregen. en een hele grote compliment voor de 2 medewerkers die het hebben gedaan grandioos heel hartelijke dank voor alles

Fantastisch resultaat

Na het zeer prettige gesprek met Jan bij ons thuis is onze keuken 23 augustus gewrapt. Het resultaat is werkelijk fantastisch geworden dankzij de inzet van het leuke en vooral kundige team dat de werkzaamheden heeft uitgevoerd. (Nb er moet nog een kleinigheidje hersteld worden, maar dat zal binnenkort gebeuren, dus de after sales service is ook prima) Kortom, dit bedrijf is een aanrader, wij zijn zeker tevreden !

goed werk afgeleverd

Omdat de eerste keer niet de goede kleur op de keuken was gedaan gebeld en werd meteen gezegd dat gaan we oplossen. Dit is inderdaad gebeurt. Door ziekte en vakantie helaas 2x het wrappen moeten verplaatsen maar uiteindelijk sinds gisteren keuken klaar. Ziet er goed uit en uitstekend werk verricht. Ben dus heel tevreden.

Pracht keuken

Geweldig resultaat. Vriendelijke service. Ze weten waar ze het over hebben en wat ze aan het doen zijn. De keuken is werkelijk waar prachtig geworden. Lijkt of we weer een nieuwe keuken hebben. Bedankt!

Blij met de keuze

We twijfelden over het nemen van een nieuwe keuken of een wrap. Uiteindelijk gekozen voor een wrap en nieuwe greepjes en we zijn zeker blij met de gemaakte keuze! Het ziet er subliem uit en de kosten waren met een wrap vele malen lager.

Top wrapservice

Toppers. De keuken is erg mooi geworden. Ga zo door!

• Uitvoering

Ziet er spik en span uit

Keuken ziet er brandnieuw uit. Jan kwam ‘s avonds langs (wat heel fijn is ivm werk) met kleurwaaiers en samples en we hebben eem prachtige kleur groen gekozen. Iets meer dan een week later kon de keuken al worden gewrapt. Uitvoering duurde iets langer dan was aangegeven maar was alsnog binnen 1,5 dag klaar. De wrap zit er super strak op en de afwerking is voorbeeldig. Wij raden deze wrapservice van Jan en zijn team zeker aan!

• Uitvoering

Grote complimenten naar dit wrappers

De wrappers hebben ontzettend goed werk afgeleverd, want wat is onze keuken mooi geworden zeg. Zeer aangenaam bedrijf om mee te werken.

• Uitvoering

Dit bedrijf was een schot in de roos !

Keuken in mijn chalet is prachtig geworden en lijkt ineens zelfs een stuk groter door de hoogglans witte uitvoering. Buitengewoon vriendelijke en deskundige “wrappers” over de vloer gehad met als resultaat een ware metamorfose van m’n keuken. Een echte aanrader!

Zeer goede wrap service

De jongens hebben goed hun best gedaan en de nieuwe keuken mag er zeker zijn. Ook hebben we ze nieuwe greepjes laten plaatsen wat het helemaal afmaakt. Wij zijn er blij mee. De wijn die we cadeau kregen smaakte overigens ook heerlijk. Bedankt.

Aanrader

Op aanraden van vrienden ook hier onze keuken laten wrappen. Ook wij raden het zeker aan want het resultaat is erg mooi.

• Uitvoering

Compleet nieuwe keuken in een halve dag.

Nette en ervaren monteurs, leveren kwaliteit.

Wauw! Werkelijk prachtig.

De keuken is fan-tas-tisch geworden, helemaal in mat zwart. Het ziet er super goed uit en we zijn er helemaal weg van.

• Uitvoering

Vriendelijke service en mooi resultaat!

De keuken heeft een ware metamorfose ondergaan. De folie is glad en dekt mooi. Daarbij een een goede service. Wij zijn blij met het resultaat!

Vakwerk geleverd

De vakmannen van keuken wrap service hebben zeer goed werk geleverd. De keuken ziet er weer schitterend uit. Uitstekende prijs/kwaliteit, goede communicatie en vakmensen die weten wat ze doen.

• Uitvoering

Prima werk. Flexibel in afspraak en keurig werk

Helemaal als nieuw

Goed werk verricht, de keuken lijkt als nieuw en is zoals we hem voor ogen hadden. Bedankt voor de prachtige wrap!

• Uitvoering

Heel mooi en goede service

Het was even lastig de juiste kleur te vinden. Jan is langs geweest met de kleurwaaiers en had een enorme keuze aan folies. We hebben uiteindelijk voor een prachtige donkerbruine folie met houtnerf gekozen die fantastisch staat. De keuken is ontzettend mooi gewrapped door zeer vriendelijke wrappers. En zelfs de wijn die we van ze cadeau kregen was heerlijk. Een absolute aanrader.

• Uitvoering

Mooi product en het eind resultaat is fantastisch

Afhankelijk zouden we onze keuken laten spuiten tot we in contact kwamen met Jan de Jong van keukenwrapservice . Een hardwerkend fijne man die alle tijd neemt om een keuze te maken en de mogelijkheden aanbiedt. De fijne zeer gemotiveerde medewerkers die de uitvoering komen doen zijn nette heren die zelfs hun schoenen uit doen en vakkundig werk leveren waar zie je nog zoiets ........ Op wat kleine restpunten na zijn we zeer te spreken over keukenwrapservice en de communicatie is zeer goed. Zodra de rest punten zijn verholpen wat overigens minimaal is en wat ze perfect zullen oplossen daar heb ik alle vertrouwen in, zal het aantal sterren zeker naar 5 gaan ,maar dat is eigenlijk nu al wel het geval :-)

• Uitvoering

Wij hebben weer een mooie nieuwe keuken :)

De heren van Keukenwrapservice.nl hebben echt perfect werk afgeleverd. Maar ook de communicatie was perfect; vriendelijk, persoonlijk, behulpzaam en professioneel.

Noorderdwarsvaart 215

9201KK Drachten

Over Keukenwrapservice.nl

Keukenwrapservice.nl is de #1 in het professioneel wrappen van keukens in Nederland. Onze vakmensen wrappen uw keuken binnen 1 dag als nieuw! Met een keukenwrap is het mogelijk om een complete make-over te geven aan uw keuken. Het resultaat is een keuken die lijkt als nieuw, volledig vormgegeven naar uw wensen.