Snelle service, superstrak werk.

Enthousiast werden we onthaald in Drachten en werden de mogelijkheden uitgelegd. De vensterbanken zijn prachtig gewrapt en passen qua kleur perfect bij de rest van het vernieuwde interieur.

Keurig

Keurig werk geleverd door de jongens. Tevreden met het eindresultaat.

• Uitvoering

Gewoon uitstekend gedaan. Ziet er top uit en ondanks dat het iets meer dan een dag werk was zoals van te voren was ingeschat was ook de uitvoering helemaal naar wens hoor!

• Uitvoering

Goed contact en goed werk geleverd

Al vanaf het begin was de communicatie erg fijn en werden we in een mum van tijd geholpen. Jan kwam hij ons langs voor persoonlijk advies en een vrijblijvende inmeting. Samen hebben we de kleurwaaier doorgekeken voor de perfecte kleur en een week later was onze keuken gewrapped. Wij zijn er super blij mee, het is heel erg mooi geworden!

Mooie keuken geworden

De keuken is erg mooi geworden, wij hadden gekozen voor een wrap met houtmotief en het ziet er super uit.

Prachtige mat zwarte keuken

We hebben onze keuken laten wrappen in mat zwart en het is daadwerkelijk prachtig geworden. Heel erg bedankt!

Ziet er mooi uit

De wrap op de keuken ziet er mooi uit en is naar wens uitgevoerd.

Ziet er goed uit

Professioneel en keurig bedrijf

De keuken is mooi en keurig gewrapped door dit bedrijf. Professionals. Bij één van de deurtjes had de folie een kras. Dit hebben ze toen opnieuw gedaan en nu is het helemaal goed.

• Uitvoering

Keuken wrap service is top

De keuken helemaal laten wrappen in mat zwart. Ziet er top uit. Fijne communicatie ook met Jan. Top bedrijf.

Aanrader

Ik zou dit iedereen aanraden. Goedkoop, goed en snel. Ziet er gewoon top uit.

Goede en voordelige oplossing

De twijfel was een nieuwe keuken of de huidige laten wrappen. Wij hebben voor dit laatste gekozen en zijn er erg blij mee. Mooi mat zwart nu en veel voordeliger dan een compleet nieuwe keuken.

• Uitvoering

Compleet nieuwe keuken! Ziet er top uit

Hele keuken binnen een dag omgetoverd door een strakke wrap! Heel netjes in afwerking, scherpe prijs en prettig contact. Aanrader!

Noorderdwarsvaart 215

9201KK Drachten

Over Keukenwrapservice.nl

Keukenwrapservice.nl is de #1 in het professioneel wrappen van keukens in Nederland. Onze vakmensen wrappen uw keuken binnen 1 dag als nieuw! Met een keukenwrap is het mogelijk om een complete make-over te geven aan uw keuken. Het resultaat is een keuken die lijkt als nieuw, volledig vormgegeven naar uw wensen.