Alles volgens afspraak

Alles goed zoals toegezegd

Top service en klantgericht!!

Twee banden besteld, reeds de volgende dag keurig op adres naar keuze afgeleverd. En ook nog eens de voordeligste die op internet te vinden was! Zeer tevreden.

Prima, volgende keer bestel ik er weer.

Heb inmiddels twee keer banden besteld bij deze club. Positieve ervaringen. Had in beide gevallen ná de aankoop ook nog een vraag via email gesteld. Op beide vragen heb ik ook keurig de dag erna via email antwoord terug gekregen. En ook nog eens in keurig Nederlands. Prima dus. De banden komen uit Duitsland. Voor mij geen probleem, maar ga er niet van uit dat als je vandaag bestelt, de banden er morgen zijn. In mijn geval had ik op zondag avond besteld en werden de banden op vrijdag geleverd. Voor mij meer dan acceptabel. De banden die ik nodig had hadden een specifieke codering nodig en deze waren bij deze club ook veruit het minst duur.

goede communicatie en snelle levering!

Bij het bestellen van demo banden werd er voor de zekerheid nog even met mij contact opgenomen over de bestelling. Na een extra check en akkoord van mijn kant werden de banden binnen 1 dag geleverd. De volgende keer bestel ik mijn autobanden hier weer!

Simon Stevinstraat 1

3291 CA Strijen