In een woord SUPER.

Vloerenbaas geeft een goed advies. En denken goed met je mee. Ze komen hun afspraken goed na. En geven je een goede service. Ze hebben bij ons zeer goed werk afgeleverd. Het is een TOP bedrijf met jonge enthousiaste mensen. Wij zijn erg blij met met onze gietvloer. Thnx VLOERENBAAS

Prettige medewerkers, die een mooie vloer hebben gelegd!

Dit bedrijf komt afspraken na, fijne medewerkers die een schitterende vloer hebben gelegd.

Netjes een pvc vloer gelegd op zolder voor een goede prijs.

In 14 dagen tijd een offerte aangevraagd en pvc vloer gelegd op zolder. Vriendelijke leg bazen.

Super geweldig beding

Hé , Heel blij met me nieuwe pvc vloer kom zeer zeker terug .bedankt jongens .

Top vloer en prima service

Vorige week heeft Sjef van KMK Smulders namens Vloerenbaas onze nieuwe vloer gelegd. Allereerst zijn we in de showroom vriendelijk te woord gestaan door Roel Gielissen. Dankzij zijn goede advies en scherpe prijs, hebben wij gekozen voor Vloerenbaas. Roel dacht met ons mee en heeft samen met collega Fijkke het voorbereidende werk ter plaatsen gedaan. Vervolgens heeft Sjef vakkundig de vloer gelegd. Achteraf bleek één vloertegel beschadigd te zijn, deze heeft hij een paar dagen later direct vervangen. Geweldige service voor een betaalbare prijs, zeker aan te raden!

Top vloer voor mooie prijs en kwaliteit!

De visgraat vloer gelegd door Vloerenbaas. Super blij met het eindresultaat. Roel van Vloerenbaas denkt mee in mogelijkheden voor een mooi eindresultaat. Vloer is mooi gelegd met oog voor detail!

Zeer slechte communicatie

Vloerenbaas is erg slecht bereikbaar, neemt telefoon niet op , belt niet terug en reageert erg laat op een app. Communicatie is erg slecht. De pvc vloer heeft zijn werknemer wel goed gelegd. Al had hij geen rekening gehouden met het vloerstopcontact wat door het egaliseren helemaal onder was gelopen. Gevolg:elektricien moeten laten komen, wat de nodige onkosten met zich mee bracht. Vloerenbaas is hier niet in tegemoet gekomen. Hebben op termijn nog meer vloeren waar we pvc willen maar dan kies ik toch liever voor een ander bedrijf.

Zeer tevreden over mijn pvc vloer

Mijn ervaring is zeer positief in alle opzichten. Van het oriëntatie tot het eindresultaat. Zeer zeker een aanrader.

Erg blij met het resultaat!

VloerenBaas heeft bij mij de gietvloer en betoncire wanden gemaakt. Zeer tevreden over het kundige advies en het uiteindelijke resultaat.

Afspraak is afspraak.....

Ben goed en vriendelijk met een bak goeie koffie ontvangen. Goed en deskundig advies gehad. En het allerbelangrijkste ze hebben gedaan wat we hebben afgesproken. Super tevreden met mijn pvc vloer en plinten..... maakt mijn huis af! Dankje mannen.

Geweldige vloer, thuis en in de winkel!

Super mooi en goede kwaliteit!

Prima dienstverlening en service!

Goed advies bij de aankoop van de vloer! Met verschillende vloerdelen in het huis gaan kijken wast het beste past. Ook het leggen van de MFlor is netjes gedaan. Vloerenbaas is een aanrader!

Nicely placed and finished

Fast and professional job, even in difficult places like the kettleroom

Good service!

It has been a pleasure to meet Roel and easily to communicate and meet several times on the weekend. In the meetings he showed us some examples of the laminate and helped to choose the best option for us. He was flexible with his schedule. We are satisfied with the service provided.

Zeer netjes afgeleverd en hele mooie vloer

De mensen die het werk hebben uitgevoerd hebben dit zeer netjes volbracht. Geen materiaal of afval laten slingeren , netjes en schoon gewerkt resultaat is super mooie strakke vloer , een echte aanrader.

Toppers denken echt met de klant mee!

Het was niet de makkelijkste klus om de vloer in mijn jaren 30 woning te gieten. Er lang een tegelvloer in die niet zo netjes gelegd was. Hierdoor waren er veel ongelijkheden. Ik heb ook lang over de kleur van de vloer lopen dubben maar VloerenBaas bleef geduldig, flexibel en dacht met mij mee. Het resultaat mag er wezen. Ik ben heel erg blij met mijn nieuwe gietvloer! Dank jullie wel kanjers!

Uitstekende service!

Ik ben heel tevreden met mijn prachtige vloer. De vakmannen van Vloerenbaas wisten precies wat ik bedoelde, ontzettend bedankt!

Echte bazen!

Binnen no time een nieuwe vloer voor onze nieuwbouwwoning! Goede service, eerlijk advies, vakmanschap en dat voor de beste prijzen. Na hun bezoek begrijp je waar de naam vandaan komt, deze bazen leveren echte kwaliteit. Ik raad dit bedrijf aan iedereen aan!

Veel keuze en prachtige vloeren

Scherpe prijs en hoge kwaliteit! Precies waar we naar op zoek waren.

Strakke vloer fijne service

Echt zo blij met onze nieuwe vloer heel strak gelegd nette werkers. Mooie showroom!

De vloer is de eye catcher van het huis geworden!

Vloerenbaas heeft erg goed met ons meegedacht en ondanks de krappe deadline hebben ze het voor elkaar gekregen om de vloer op tijd te leggen. Alles is mogelijk en onze wens heeft altijd voorop gestaan. De vloer is van hoogstaande kwaliteit en het is echt de eye catcher van het huis geworden!

Aardige nette werkers. Fantastisch!

Goede adviezen van enthousiaste mensen in de prachtige showroom met heel veel verschillende voorbeelden. Ik vond een vloer precies mijn smaak.

Perfecte service oog voor detail

Altijd snel en goed geholpen en een perfect eindresultaat! Krijg van iedereen complimenten.

Super mooie vloer

De vloer is mooi, netjes gelegd. Erg blij mee!!!

Snelle en goede service, vakkundig en vriendelijk.

Na eerste contact snel en goed geholpen. Pvc vloer die ze hebben gelegd ziet er geweldig uit, vakkundig gelegd. Alles netjes afgewerkt en opgeruimd achtergelaten. Volgende klus bel ik ze weer.

De Run 5136

5503 LV Veldhoven

Over VloerenBaas

Jij bent de Baas, wij creëren jouw droomwoning! Leuk dat je een kijkje komt nemen. Om maar meteen met de deur in huis te vallen; wij hebben slechts één regel die we je even op het hart willen drukken. Jíj bent de baas, wij regelen de rest! Een makkelijke regel, nietwaar? De aanschaf van een vloer gaat niet over één nacht ijs. Het is een flinke investering en daar wil je zo lang mogelijk van genieten. Logisch! Jij bent de baas over je eigen vloer, wij zorgen voor een gevarieerd aanbod, zodat er altijd iets tussen zit wat bij je past. www.vloerenbaas.nl