Echte professionals

Er wordt goed advies gegeven en geluisterd naar de wensen! Er is secuur gewerkt top...Onze vloer is prachtig geworden en zijn er erg blij mee!

Snelle service en super goed geholpen in de showroom bij het uitkiezen van onze PVC vloer!

Goed advies en professioneel gelegde vloer

Goed geholpen met het kiezen vd juiste vloer. Erg fijn! De vloer is netjes en professioneel gelegd, ben er heel blij mee.

Leuke ontmoeting in de mooie showroom gehad waarbij de juiste tekst en uitleg werd gegeven over PVC vloeren, PU gietvloeren en tapijt. Uiteindelijk hebben we gekozen voor een combinatie van allen. PVC in de woonkamer en boven, een gietvloer in de keuken en tapijt op de trap. De jongens die het maakten waren ook super aardig, kortom een groot succes!

Snelle en goede service

Ik heb een goede ervaring met VloerenBaas B.V.. Samen met mijn vriendin de vloer gevonden die we beide mooi vinden, daarnaast binnen een korte tijdsbestek de vloer kunnen laten leggen. Ze zijn eerlijk en hanteren een schappelijke prijs. De muren waren te vochtig toen ze de vloer wilde leggen en daarom hebben ze het leggen twee dagen uitgesteld en tijd voor ons vrij gemaakt. Kort samen gevat wij zijn super blij met onze nieuwe vloer en met de service van dit bedrijf !!!

Top kwaliteit en service!

In de showroom werd ik deskundig geholpen om de juiste vloer te vinden die aansluit bij het interieur. De vloer is professioneel gelegd en afgewerkt. Kortom een super service en enorm blij met het eindresultaat!

Top!!!

Ik ben heel netjes geholpen. Mooie prijs. Personeel erg vriendelijk. Ik ben heel erg blij met de pvc vloer😁

Zeer vriendelijke mensen. Erg goed geholpen met uitzoeken vloer. Vloer is ook erg netjes gelegd. Klantvriendelijkheid een 10

Super vloer

Vakkundig gelegd, goede prijs, en super kwaliteit, onderhoud vrij! Zowel in de winkel, als thuis.

Geweldige service en een nieuwe prachtige vloer

Na een tegenslag te hebben gehad met een lokaal bedrijf wat enorm veel tijd heeft gekost, gelukkig de hulp van Vloerenbaas in geschakeld. Online tegengekomen, de website was duidelijk en ik was nog goedkoper uit dan het oorspronkelijke budget. De vloer was snel gelegd en de werknemers waren gelukkig erg gezellig om over de vloer te hebben. Aanrader! Nogmaals bedankt voor de prachtige vloer

Fantastisch!

Vloerenbaas heeft een geweldig mooie PVC vloer gelegd bij mij thuis. Ik keek er een beetje tegen op om in mijn bestaande woning de oude vloer aan te pakken. Alles wat Vloerenbaas beloofde, zijn ze nagekomen. Ze werken professioneel, netjes en uiterst correct. Ze gaan pas weg, als alles naar tevredenheid is uitgevoerd. Een echte aanrader voor een PVC-vloer.

Top service!

Wij waren dringend op zoek naar een geschikte pvc vloer, en wisten niet zo goed waar we moesten beginnen. Het team van Vloerenbaas heeft ons van A tot Z top geholpen! Wij raden ze zeker aan als je een nieuwe vloer nodig hebt.

geweldige service

Onlangs verhuist en een schitterende pvc vloer laten leggen. niet alleen de vloer is geweldig ook de service die je krijgt is top!

Geweldige service!

Wij waren op zoek naar een onderhoudsvriendelijke vloer met warme uitstraling die tevens geschikt is voor vloerverwarming. Vloerenbaas biedt een ruime keus aan materialen, kleuren en motieven. Wij hebben gekozen voor een PVC vloer met visgraatmotief en zijn heel tevreden met het eindresultaat. Vriendelijk personeel en geweldige service!

Top bedrijf

Zeer tevreden met de vloer. Kwaliteit van de vloer is uitstekend. Communicatie met het personeel is super. Super blij met het eindresultaat.

Heel blij!!

Vloer is perfect gelegd. Echt heel netjes en nauwkeurig gedaan. Prettige jongens ook die de vloer kwamen leggen! Vloer is top in onderhoud! En heel praktisch ook in de keuken. Het lijkt net een echte houten vloer, maar veel prettiger in onderhoud! Ben er super blij mee.

Top service !!!

Afspraak is afspraak en hoge kwaliteit

Top kwaliteit en service op maat!

Goed geholpen met het kiezen van onze nieuwe vloer, het inmeten en het leggen is netjes en verzorgd verricht door de jongens al met al een topteam en tot de volgende keer!! Groetjes, Kai&Robyn.

Prettig in de omgang , echte vakmensen.

We werden prettig geholpen en goed geadviseerd . We zijn zeer tevreden over het resultaat.

Topkwaliteit vloer en alles top geregeld!

Snelle levertijd en mooi gelegd. Wij zijn enorm blij met onze vloer en hebben goed advies gekregen!

Jong maar ervaren bedrijf!

Leuke kennismaking gehad waarbij het gevoel tot een prettige samenwerking ons aansprak. Veel kennis van vloeren en niet te vergeten ondervloeren waardoor het prettige gevoel werd bevestigd dat we de juiste partij hadden gevonden. Ik zou zeggen ga zo door want er lopen te veel beunhazen rond momenteel...

Prima service en alles volgens afspraak

Wij hebben de vloerenbaas ervaren als een zeer prettige bedrijf om mee te werken . Prima kwaliteit en service. Zeer aan te bevelen

Topservice, vakmensen, meedenkend, vriendelijk en zeer scherp geprijsd!

Kundig advies vooraf bij het uitzoeken van de geschikte vloer. Zeer geduldig. Prettige vaklui in huis; werken schoon, secuur en snel. Service met iets nabezorgen of andere keer afmaken geen probleem. Vriendelijk, gezellig, en top resultaat! Zeer tevreden.

Goed advies en top gelegd

Goed advies gehad voor onze vloer op de eerste verdieping. Top geregeld allemaal

Goede service, goed advies

We hebben een pvc vloer laten leggen op de slaapkamers en trap. Super blij met het resultaat. Vriendelijke mensen die verstand hebben van vloeren. Goede service en advies.

De Run 5136

5503 LV Veldhoven

Over VloerenBaas

Jij bent de Baas, wij creëren jouw droomwoning! Leuk dat je een kijkje komt nemen. Om maar meteen met de deur in huis te vallen; wij hebben slechts één regel die we je even op het hart willen drukken. Jíj bent de baas, wij regelen de rest! Een makkelijke regel, nietwaar? De aanschaf van een vloer gaat niet over één nacht ijs. Het is een flinke investering en daar wil je zo lang mogelijk van genieten. Logisch! Jij bent de baas over je eigen vloer, wij zorgen voor een gevarieerd aanbod, zodat er altijd iets tussen zit wat bij je past. www.vloerenbaas.nl