Snelle service, vloer wordt perfect gelegd. Precies wat we wilden.

geweldige service, afspraken na komen top

geweldige vloer ,goede uitleg ,materiaal super ,mensen die het komen leggen vakkundig, vriendelijk en top wij zijn super tevreden een aanrader

Vakwerk door professionals met aandacht voor het vak

Hele prettige vertrouwde samenwerking omdat afspraken worden nagekomen, altijd goed geïnformeerd over tijden van aanvang en vertrek, er wordt met aandacht gewerkt, alles is weer netjes en schoon bij vertrek. Wij zijn heel tevreden over de aanpak maar zeker ook over het resultaat van de gietvloer!

Een goed bedrijf dat zijn afspraken na komt en goede prijs kwaliteit.

Deskundig en prettige advies. Een mooie showroom met genoeg te kiezen. Je merkt dat er veel kennis van zaken is en zeer goede referenties. Kortom een goed bedrijf waar je goed terecht voor vloeren en inruchting met goede producten en service. Wij hebben een hele mooie vloeren en aankleding in huis van ze. Jongens ga zo door.

Top service, directe communicatie.

Niet te moeilijk, duidelijk en snel. Zeer tevreden met het resultaat

Super bedrijf!

2 jaar geleden pvc vloer laten leggen in woonkamer, hal, keuken en garage! Super communicatie, snelle levering en goede kwaliteit 👍

Eerder vloerenKONING

Goede communicatie, snelle afhandeling, goede prijzen en prachtige vloeren.

Geweldige keuze!!

Geweldige bedrijf, heel klantvriendelijk! Aanrader!!

Ervaren, professionele bedrijf wat onwijs goed werk levert!

Een prachtige vloer gelegd bij ons. De jongens hebben netjes en nauwkeurig gewerkt. De afspraken zijn nagekomen en de communicatie verliep ook erg gemakkelijk en vlot.

De Run 5136

5503 LV Veldhoven

Over VloerenBaas

Jij bent de Baas, wij creëren jouw droomwoning! Leuk dat je een kijkje komt nemen. Om maar meteen met de deur in huis te vallen; wij hebben slechts één regel die we je even op het hart willen drukken. Jíj bent de baas, wij regelen de rest! Een makkelijke regel, nietwaar? De aanschaf van een vloer gaat niet over één nacht ijs. Het is een flinke investering en daar wil je zo lang mogelijk van genieten. Logisch! Jij bent de baas over je eigen vloer, wij zorgen voor een gevarieerd aanbod, zodat er altijd iets tussen zit wat bij je past. www.vloerenbaas.nl