Vanaf het begin tot en met het eindresultaat super tevreden

Vanaf het moment dat we de showroom in Veldhoven in liepen tot en met het eind resultaat zijn wij super tevreden over de Bazen van Vloerenbaas. In onze woning is een PVC hongaarse punt gelegd en voor ieder karwei kwam een specialistische Baas langs. De communicatie naar ons was top en het eindresultaat is prachtig!

Van het begin tot het einde erg meedenkend en behulpzaam.

Wij hebben een fijne ervaring met Vloerenbaas. Van het begin tot het eind erg behulpzaam en meedenkend in alles. Aardige mensen die er allemaal werken. Alles netjes geregeld! Nu nog op onze schoonmaak bucket wachten en alles is goed afgerond:) Bedankt Vloerenbaas!

Netjes gegoten!

De gietvloer ligt er heel netjes in en mijn ondervloer was echt slecht, dus vakwerk van de bazen! Goede begeleiding van Fijkke ook.

Correct, snel en vakkundig

Na contact met Roel inzake een nieuwe vloer in de winkel van Yvonne Pril Happy Weight in Lommel (B) is er ivm aanstaande opening snel geschakeld. Het gehele team heeft meegewerkt en is er prachtige vloer gelegd door de Vloerenbaas specialisten. We zijn er dus zeer tevreden mee. Dit bedrijf is een aanrader mede ook vanwege het enorme assortiment in hun prachtige showroom in Veldhoven. Bedankt Vloerenbaas

Bazig

Veel oog voor detail, denken met je me en helpen met oplossingen! Prachtige pvc visgraatvloer op de benedenverdieping, ondanks dat er aanvankelijk een hoogteverschil was van +\- 4cm

Topservice

Goede begeleiding voor tijdens en na het leggen van de vloer. Allemaal professionals en even vriendelijk. Resultaat is precies wat we ervan verwachten. We hebben een hele mooie vloer.

Een echte aanrader

Via internet terecht gekomen bij Vloerenbaas. Normaliter schrijf ik geen review, maar voor hun maak ik een uitzondering. Ik kan een vloer van Vloerenbaas namelijk zeker aanraden. Het hele traject, van vloer uitzoeken, de planning, het leggen en de service zijn goed. Tevens vriendelijk, kundig contact met goede bereikbaarheid. Wij hebben de Hebeta Charente XL PVC vloer gekozen. Vloer en plinten liggen er strak in. Wij zijn er heel blij mee.

Mooie vloer en fijne service!

Pluspunten: - Vloerenbaas heeft een ruim aanbod aan verschillende vloeren. - Alle medewerkers zijn ontzettend vriendelijk en behulpzaam. - De service van Vloerenbaas is buitengewoon goed. Bij het eerste bezoek aan de showroom nemen ze de tijd om samen te zoeken naar de perfecte vloer. Bij iedere stap in het proces daarna nemen ze contact met je op om zaken uit te leggen en af te stemmen. Ook na het leggen van de vloer komen ze nog langs om een laatste check te doen. - De het egaliseren en leggen van de vloer is zeer snel en netjes gedaan. Op vrijdag is de vloer geëgaliseerd en op maandag hebben ze in één dag de hele vloer in ons huis gelegd. - Bij het egaliseren is er een klein probleem opgetreden, maar dit werd meteen opgepakt zodat het dezelfde dag nog opgelost kon worden, waardoor wij er geen hinder van hebben ondervonden. Minpunten: - De offerte is opgesteld op basis van de exacte bouwtekening die wij naar Vloerenbaas gestuurd hadden. Bij het uiteindelijke inmeten van de vloer kwamen er nog een aantal vierkante meters en een extra profiel bij. Bij Vloerenbaas zelf vonden ze dat een klein verschil, maar uiteindelijk betekent het wel €400,- extra op je factuur. Een van de reden om voor Vloerenbaas te kiezen was hun scherpe offerte, maar na het meerwerk was hun prijs net zo hoog als van concurrenten. Houd daar dus rekening mee bij het vergelijken van offertes.

Jong bedrijf met top communicatie

In november 2021 een pvc vloer uitgezocht bij de vloerenbaas. Goed ontvangen op de locatie in Veldhoven, goed advies gekregen en prima service. Communiceren duidelijk en komen de afspraken na. In januari 2022 is onze vloer gelegd. Hadden een strakke planning, maar mede dankzij de vloerenbaas is alles perfect verlopen. Na het egaliseren hadden wij nog een vraag over de vloerverwarming, en zelfs savonds konden wij ze gewoon bereiken voor advies. We zijn erg blij met onze nieuwe pvc vloer.

Super vakman, prachtige vloer !!

Vloerenbaas Haarlem (Erik) heeft mijn vloer gelegd. Echt prachtig !! mooi met de lichtinval rekening gehouden en perfect recht !. Je kunt merken dat het een echte vakman is met oog voor detail. In de omgang is hij voorkomend en meedenkend. Er liepen meerdere klus mannen door het huis maar hij kon met iedereen goed overweg. Even een extra matje snijden voor de achterdeur, hij draait er zijn hand niet voor om. Helaas gaat deze vloer waarschijnlijk vele jaren mee (super duurzaam PVC), maar als er ooit nog zo een klus op mijn pad komt dan is hij de eerste die mijn nieuwe vloer mag komen leggen.

Kwaliteit bazen, gouden handjes bazen, fijne bazen.

Mooie vloer en is super strak gelegd. Tijdens de uitvoering zijn er een paar kleine beschadigingen op de wanden en dorpel gekomen, maar deze zijn zijn enorm netjes verholpen door de gouden handen van de Texbazen. Communicatie is enorm plezierig, ook bij het constateren van beschadigingen. Nemen hun verantwoordelijkheid en komen hun afspraken zeer netjes waar.

Vanaf het moment dat ik contact had met vloerenbaas is alles perfect verlopen. Voor zowel via hun de cement dekvloer En de afwerk vloer wordt netjes aan de afspraken gehouden en leveren heel netjes werk Ben heel te vreden over het eind resultaat. Bij hun is letterlijk klant is koning. Aanrader voor iedereen!

Geweldige service

Vrolijk te woord gestaan en netjes uitgelegd gekregen hie alles in elkaar zat. Namen de tijd en gaven advies over wat wel wilden en wat er mogelijk was. De jongens de de smeervloer kwamen leggen werkte netjes en zelf de vloer van die er al lag werd afgedekt. Door ziekte kon de vloer niet op de afgesproken dag gelegt worden. Hier worden we keurig van op de hoogtegesteld en nieuwe afspraak ingepland. Keurig op die dag stond om acht uur de jongen aan de deur die de vloer ging leggen. De vloer lag er al snel in. Wij zijn erg blij met onze nieuwe strakke vloer. Vloerenbaas jullie zij echt een baas.

Mooie vloer, topkwaliteit en goede service.

Fijne ervaring, toegankelijkheid heel vriendelijk en open. Mooie producten en fijne mensen om mee te werken. Helemaal happy met de mooie vloer.

Super geholpen de vloer ligt er top in !

Erg prettig geholpen! De werknemers komen hun afspraken na !

We zijn heel tevreden over het leggen én de PVC vloer zelf

We hebben de 1e verdieping en op zolder een PVC vloer besteld en laten leggen door Vloerenbaas. Ook hebben we door hun plinten laten plaatsen en vervolgens laten afkitten. Over alle werkzaamheden waren we zeer tevreden. Alles werd in 1 week opgeleverd en het afval werd meegenomen. Ook de prijs was scherp. Verder vonden we de Vloerenbaas medewerkers die we over de vloer kregen, dus de vloerenleggers, plintenplaatser en kitter, gewoon nette personen, die met aandacht hun werk deden. Dus mocht je een (PVC) vloer nodig hebben, dan raden we je aan om eens contact op te nemen met Vloerenbaas

Super goede ervaring

Ben erg blij met het resultaat, Alles is mooi straks gelegd. Het geeft één hele warme en nette uitstraling . De mensen bij vloerbaas zijn ook heel vriendelijk en helpen en adviseren je heel goed .

We hebben nu een prachtige visgraatvloer die goed gelegd is!

Onze ervaring is dat ze afspraken nakomen, goed blijven communiceren, vriendelijk zijn en ….. vakwerk leveren.

Goed geholpen voor een mooie prijs

Roel heeft aandachtig met mij meegekeken en ook geholpen door samen met mij te kijken naar de stalen van mijn meubels. Daarnaast heeft hij ook een mooie prijs gemaakt vergeleken met de concurrenten.

Erg tevreden!

Wij zijn ontzettend tevreden met onze vloer en de service!

Vloerenbaas is een bedrijf die een hoge kwaliteit levert, met een goede service voor een mooie prijs

Onze ervaring met Vloerenbaas is erg positief. We hebben recent een vloer door Vloerenbaas laten leggen we zijn blij met zowel de kwaliteit van de vloer als de legservice. Een punt waar op gelet moet worden is de communicatie. Wij hadden tussendoor een wijziging doorgegeven en deze hebben we meerdere malen moeten communiceren voordat deze bij alle medewerkers duidelijk was. Verder was er niks op het proces aan te merken, dus een aanrader!

Uitermate tevreden

Zijn uitstekend behandeld door vriendelijk personeel. Alles geheel volgens afspraak uitgevoerd.

Goed geholpen met uiteindelijk een prachtige visgraat pvc vloer!

Supergoed geholpen bij de keuze voor onze vloer. Prettige servicegerichte communicatie tijdens de klus. En vakwerk door de legbazen. Wij zijn zeer tevreden met onze prachtige nieuwe vloer.

Geweldige service

Vloerenbaas heeft onze PVC vloer erg vakkundig en zeer precies gelegd. Alles weer opgeruimd en denken zeker met de klant mee. Wij zijn zeer tevreden over de Vloerenbaas als bedrijf.

De mannen van vloerenbaas hebben zeer netjes gewerkt en pvc vloer ligt er erg strak in.

Erg tevreden met service en leggen van de vloer.

De Run 5136

5503 LV Veldhoven

Over VloerenBaas

Jij bent de Baas, wij creëren jouw droomwoning! Leuk dat je een kijkje komt nemen. Om maar meteen met de deur in huis te vallen; wij hebben slechts één regel die we je even op het hart willen drukken. Jíj bent de baas, wij regelen de rest! Een makkelijke regel, nietwaar? De aanschaf van een vloer gaat niet over één nacht ijs. Het is een flinke investering en daar wil je zo lang mogelijk van genieten. Logisch! Jij bent de baas over je eigen vloer, wij zorgen voor een gevarieerd aanbod, zodat er altijd iets tussen zit wat bij je past. www.vloerenbaas.nl