Geweldige vloer, geweldig personeel

Van het adviesgesprek, gratis inmeten, egaliseren, tot de vloeren leggen; wat een vakkundig, gezellig, en fantastisch jong personeel! Ik zag hier eerlijk gezegd toch een beetje tegenop, maar dit was totaal niet nodig. Resultaat: een prachtig gelegde vloer, en wij zijn hier erg blij mee! Niet twijfelen, maar gewoon met Vloerenbaas in zee gaan. Dikke complimenten!

Super blij met onze vloer

Heel blij met onze vloer ziet er super mooi uit, hebben een pvc vloer in beton look,verschillende jongens hebben bij ons gewerkt allemaal aardige mannen, dus wil je een nieuwe vloer we raden zeker de vloerenbaas aan,we zíjn heel tevreden.

hartelijk ontvangen

zo gauw je binnenkomt voel je je thuis vriendelijk ontvangen lekkere koffie leuk stel jonge mensen en je wordt netjes geholpen goed advies gekregen en een mooie vloer gekocht

Complete ontzorging op het gebied van vloeren

Zeer te spreken over de vriendelijke en professionele service van de VloerenBaas! Ze hebben me goed kunnen adviseren toen ik erg twijfelde over wat voor type vloer ik in een oud huis wilde laten leggen. Tijdens het advies werd ook rekening gehouden met mijn budget en hebben we een fantastisch eindresultaat gekregen. De jongens die de vloer kwamen leggen waren ook zeer vriendelijk en professioneel. Als ik ergens twijfels bij had werd er gelijk gehandeld en geadviseerd. In de toekomst zal ik zeker weer naar de VloerenBaas gaan!

Fijn professioneel bedrijf met een hart voor vloere

Heel blij met onze prachtige nieuwe gietvloer. Qua planning was er in het begin iets niet helemaal goed afgestemd, maar de Vloerenbazen zorgen er hoe dan ook dat het goed komt!

TOP! Dikke 10

Na een goed advies de keuze gemaakt voor een licht PVC vloer, brede planken, hout structuur en geen groeven. In een kleinere ruimte geeft dit de meeste rust aldus Roel! Chapeau, want door zijn verhaal is het eind resultaat zoals ik me dat had voorgesteld. Ook de gemaakte werkafspraken en het op korte termijn kunnen leggen van deze vloer is zelf nog met enkele dagen vervroegd aangezien ik eerder dan verwacht de sleutel van mijn huisje in ontvangst mocht nemen. Vloerenbaas in combinatie met Texbaas, die een zware klus hadden om mijn muren mooi te krijgen.... Mannen bedankt! Ik ga genieten van een prachtig huis!

Absoluut geen spijt van mijn keuze om met Vloerenbaas in zee te gaan!

Ik heb absoluut geen spijt gehad van mijn keuze om met Vloerenbaas in zee te gaan. Vanaf het eerste gesprek was de klik er direct. Ze doen wat ze zeggen, komen hun afspraken na, communicatie is super en zowel de mannen die de vloer geëgaliseerd hebben als de mannen die de vloer gelegd hebben zijn vakmannen! Heel sociaal, communiceren goed en hebben bij mij echt een schitterende pvc visgraatvloer gelegd. Dank jullie wel allemaal!!!

Zo blij :-)

Zo ontzettend blij met de keuze, de begeleiding, de afspraken en vooral met de vloer. Hij ligt er super strak in en ik heb zelf zo weinig hoeven doen. Deze gasten denken mee, en lossen praktische problemen direct op. Daar bovenop komt nog dat het allemaal super leuke, vrolijke en positieve jongens zijn. Mocht er ooit weer een nieuwe vloer komen, zeker weer naar Vloerenbaas.

Heel goed er was eennklein probleem is meteen opgelost. Vriendelijk personeel van de verkoper tot de vloerenleggers. En heb een vlier om jaloers op te worden zo mooi.

Mega tevreden over snelle service en mooi resultaat!

Absoluut tevreden over mijn (loose-lay) PVC vloer van Vloerenbaas! Deze mannen weten wel raad met de klantbeleving. Super service qua advies aan de voorkant, het uitkiezen van een vloer, de planning was heel flexibel (kon op korte termijn ivm haast vanuit mijn kant), vloer werd zelfs in het weekend al even bij mij thuis gelegd zodat de vloer kon acclimatiseren, het leggen zelf is zeer vakkundig (en snel) gedaan door 2 super vriendelijke gasten en na afloop werd ik nog gebeld met tips qua onderhoud etc. Al met al: super tevreden! Er bleek 1 PVC strook omhoog te zijn gekomen. Dit werd binnen no-time weer opgelost. Zeker een aanrader!

Fantastisch mooie vloer

We zijn heel vriendelijk en vlot geholpen door roel heel goede uitleg ook fijkke is heel vriendelijk en behulpzaam van alle kanten komt voor de eind opname kijken of het naar onze zin is en de kleine puntjes worden verholpen een super fijne service ook ronnie niet te vergeten die ons vloertje heeft gelegd echt een vakmannetje .Allemaal super bedankt voor advies en de mooie vloer ga zo door met jullie lijn wens jullie veel succes met het bedrijf VLOERENBAAS

Fantastisch vanaf eerste kennismaking tot de dag waarop de Legbazen de voordeur dicht trokken.

Mijn man ik waren er zeker van; in ons nieuwe huis 3 etages met een houten vloer. Toen zagen we de vloeren van andere bewoners uit onze nieuwbouwwijk, en kregen we bij alle vloeren waarvan we dachten het is hout, te horen; het is PVC We konden het niet geloven. Maar daar wilde we meer van weten/zien. Na het spotten van de Vloerenbaas bus was de som opgemaakt. We zijn hartelijk ontvangen in de showroom te Veldhoven. We hebben een goud eerlijk en goed begeleid advies gekregen. De keuze is reuze, maar Roel wist goed naar mijn wensen te luisteren en de vloer aan te bieden die we zochten. Sinds vandaag zijn de Legbazen weg en kan ik nog niet geloven dat we eerst nog voor hout wilden gaan. Het ligt er zo mooi bij!! De Therdex vloer lijkt net een echt eiken vloer, maar mag trots zijn op wat hij is. Echt heel mooi PVC! Met de mooiste looks en voordelen van PVC. In 4 dagen tijd hebben ze de visgraat super strak en netjes gelegd, brede langere planken op de 1ste en 2de verdieping. De leggers hebben al hun materiaal en gruis/ afval allemaal opgeruimd. Het is zo’n fijn/ gezellig team wat hard werkt en hart voor de vloer heeft. Ze werken als team en doen alles is goed overleg. Ik woon nu nog niet in ons huis, maar weet nu al als ik ga verhuizen klop ik weer bij ze aan. Het is gewoon een feestje! Ik zou zeggen; Ga voor de Vloerenbaas! Bedankt Vloerenbazen! Groeten familie Allers uit Eindhoven

Uitstekend!

Professionele begeleiding, hele mooie vloeren, een goede prijs, en hele prettige communicatie!

Geweldige ervaring bij Vloerenbaas. Vanwege een klus die uitviel, konden ze ontzettend snel schakelen en kon ik ingepland worden. Binnen een week een nieuwe prachtige therdex vloer! Communicatie daardoor iets vlugger, maar dat deed niks te kort aan de kwaliteit en het resultaat.

VloerenBaas: een topbedrijf

Wij zijn heel erg tevreden over VloerenBaas. Hadden genoeg keus voor onze pvc vloer. Denken goed met je met je mee. Afgelopen week de vloer gelegd en ziet er heel mooi uit. Wij zijn er heel blij mee.

Vloerenbaas, een goede keus.

De keus voor vloerenbaas hebben wij als goed ervaren. De prijs is concurrerend, afspraken correct nagekomen en monteurs die hard werken, op tijd beginnen, en goed werk leveren. Al bij al, een goede keus.

Vloerenbazen komen afspraak na

Opschuren, primeren, egaliseren, opschuren inlijmen en pvc netjes leggen. En dat in de afgesproken tijd. Heel fijn als dingen goed kunnen gaan. Je hoort wel eens anders. Ze hebben ons goed ontzorgt. Ook is er netjes gewerkt. Buiten stuckloper gebruikt om lijm op te mengen zodat je terras niet vies wordt etc.

Prachtige vloer met mooie vlammen

Wij zijn heel tevreden met het eindresultaat. We zijn gegaan voor een betonlook gietvloer in de kleur worked metal. Dit was voor ons de perfecte kleur grijs bij de rest van de ruimte maar met ook genoeg speelse vlammen er in om de vloer wat leven te geven ten opzichte van een vloer in 1 kleur. Het gehele process van het gieten van de vloer liep vrijwel vlekkeloos (1 keer een leverings issue waardoor we onnodig op en neer moesten rijden, maar dit werd vervolgens in het weekend verder opgepakt) en er werd altijd even gecommuniceerd over de volgende stap. De communicatie vooraf had iets soepeler gekund, hier hebben we regelmatig het initiatief moeten nemen om duidelijkheid te krijgen over wat we uiteindelijk van het gehele process konden verwachten en wat we wel en niet zelf moesten voorbereiden. Maar al met al was het leuk om te zien hoe enthousiast de mannen van VloerenBaas aan de vloer hebben gewerkt en hoe tevreden ze zelf ook zijn met het eindresultaat en hebben wij verder niets op de vloer aan te merken en gaan we nog vele jaren genieten van het mooie eindresultaat!

Jong bedrijf met een goede vibe

Onlangs onze Therdex PVC vloer besteld bij Vloerenbaas. Fijne communicatie en een goede vibe, een aanradertje!

Punctueel en uiteindelijk vakkundig

Tijdens de eerste kennismaking goed ontvangen door Mike, prettig advies over de mogelijkheden, gekozen voor PVC. Afspraken werden snel ingepland en er werd goed gecommuniceerd door Fijkke. Tijdens de eerste werkzaamheden (dag 1) tijdig aanwezig en goed en netjes geëgaliseerd. Tijdens dag 2 mooi de PVC tegels uitgelijnd en goed gewerkt. Over de afwerking, overgang tegelvloer naar de nieuwe PVC vloer en het kitwerk, niet tevreden. Na telefonisch overleg (met foto’s ter onderbouwing) een vervolgafspraak gemaakt waarin dit vakkundig is opgelost zonder gedoe!

prettige service, prima prijs en een mooi resultaat!

We zijn vriendelijk ontvangen op een prettige locatie. Er werd prima met ons meegedacht, maar veel ruimte voor eigen invulling opengelaten. Ze waren snel klaar met egaliseren, en twee dagen later nog sneller met het leggen van onze pcv vloer. Het resultaat is mooi en netjes afgewerkt, zeker een aanrader!

Vloerenbaas een jong en goed team !

Vloerenbaas mooi bedrijf, ruime keuze komt de afspraken na bestaat uit jonge gasten die ervoor gaan met goed advies en zijn erg aardig !

geweldige eindproduct, goede communicatie met een lach

de trap en 1e verdieping laten verzorgen door vloerenbaas. in 1 woord fantastisch! nette monteurs en duidelijk afspraken waar ze zich aan houden. de jongens hebben plezier in wat ze doen en dat komt ten goede aan het eindproduct. communicatie is meedenkend en met een lach. ik raad eenieder die pvc o.i.d. wil Vloerenbaas B.V. aan! bedankt jongens!

Goed advies en het eindresultaat is in 1 woord super

We zijn zeer goed geholpen met het uitkiezen van onze PVC vloer. Doordat we een nieuwbouw huis hebben was het lastig om een exacte datum te kunnen afgeven. Gelukkig bleven ze heel flexibel met een aantal maal verschuiven van de leg-datum. Ook de plinten hebben we door vloerenbaas laten monteren. Ondanks dat de verkeerde kleur plint was geleverd door de plintenleverancier (op de verpakking stond ral9010 maar er zat ral9016 in de verpakking) heeft vloerenbaas alles in het werk gesteld om toch op die dag de juiste plinten te monteren zodat wij de volgende dag toch konden verhuizen. Echt top geregeld. Het eindresultaat van onze pvc vloer met zwarte bies is heel mooi gelegd en we zijn heel tevreden met het eindresultaat.

Uitstekende persoonlijke service. Alles ging soepel en alle afspraken werden nagekomen. Ondanks een paar kleine dingetjes die spoedig hersteld werden. Al met al zijn we heel erg tevreden over onze nieuwe vloer!

De Run 5136

5503 LV Veldhoven

Over VloerenBaas

Jij bent de Baas, wij creëren jouw droomwoning! Leuk dat je een kijkje komt nemen. Om maar meteen met de deur in huis te vallen; wij hebben slechts één regel die we je even op het hart willen drukken. Jíj bent de baas, wij regelen de rest! Een makkelijke regel, nietwaar? De aanschaf van een vloer gaat niet over één nacht ijs. Het is een flinke investering en daar wil je zo lang mogelijk van genieten. Logisch! Jij bent de baas over je eigen vloer, wij zorgen voor een gevarieerd aanbod, zodat er altijd iets tussen zit wat bij je past. www.vloerenbaas.nl