Zeer professioneel bedrijf!

Dit bedrijf uitgekozen na vijf offertes. Prijs was erg concurrerend, al sprak de naam ons niet helemaal aan. Na recensies gelezen te hebben over de streep getrokken. Concluderend: - Fijne showroom met hartelijk ontvangst en verkoper die met je meedenkt. - Veelvuldig tussentijds contact met de opzichter. Ook na oplevering! - egalisatie team was zeer professioneel en heeft uit zichzelf nog flink gefreesd om de doorloop naar buiten net wat mooier te maken! - legploeg heeft hard gewerkt en écht heel strak gelegd. Bij de aansluiting naar de kozijnen is zelfs geen (plak)plint nodig. Al met al kan ik dus alleen maar zeggen dat het echt bazen zijn. Dank!

Super blij met het resultaat

Wij hebben onlangs een PVC-vloer laten leggen bij Vloerenbaas. De service was top, ze denken echt mee. Je kunt altijd bij ze terecht voor vragen. De vloer is mooi gelegd, we krijgen er veel complimenten over. Super blij mee dus!

Super strakke visgraat!!

Via familie & vrienden zijn we bij vloerenbaas terecht gekomen. En in een woord wat een TOP bedrijf. Er is super veel aan keus wat betreft vloeren.We zijn vanaf begin tot het eind goed geadviseerd en geinformeerd over de kleur en het onderhoud. En het resultaat mag er wezen! Een super strakke visgraat. Wij zijn 100% tevrede en raden vloerenbaas zeker aan.

Afspraak is afspraak, leveren wat is beloofd, klasse!

Zowel de verkoop als het opvolgend proces van planning en het leggen van de vloer verliep uitstekend. De communicatie met alle betrokkenen was leuk en gezellig.

Mooie vloer en snel gelegd!

Erg blij met mijn nieuwe vloer van Vloerenbaas. Gestart met goed advies over de mogelijkheden, snel een offerte en flexibel met (kleine) wijzigingen. Daarnaast is de vloer (en de plinten) erg snel gelegd. En bovenal, de vloer ziet er top uit!

Goede service en kwaliteit

Ik zou Vloerenbaas aanbevelen als bedrijf om je vloer bij aan te schaffen. Goede service, kwaliteit en klant gerichtheid. Ze zijn flexibel, communiceren goed en denken met de consument mee. Kortom, wij zijn tevreden!

Echte bazen!

Vanaf het eerste moment hebben we een goed gevoel gehad bij Vloerenbaas! Goede service, goede bereikbaarheid én goede kwaliteit. Wij hebben een compleet plaatje afgenomen qua vloer; vloerverwarming, een cementdekvloer, egaliseren en de nieuwe vloer. Ondanks dat dit door verschillende personen is afgehandeld, heeft iedereen vakwerk geleverd en is iedereen super vriendelijk. Heel erg bedankt voor de laagdrempelige en fijne communicatie! Groetjes, Arjen en Anne

Een heel fijn, informatief gesprek gehad

We kwamen om een eerste indruk te krijgen. Dat is zeker gelukt. Voerenbaas Roel nam alle tijd en we weten nu wat we willen. Heel mooie collectie en prima service. Dank!

Een uitstekend vertrouwelijk bedrijf met ruime keuze, goed advies en service

We zijn zeer hartelijk ontvangen en alle tijd om uit de ruime keuze van vloeren te kiezen...en daarbij ook goede adviezen welke vloer geschikt is voor onze leefruimte. Ook met het leggen van de vloer, zeer netjes en precieze en fijne vakmensen. Daarbij krijg je een vertrouwelijke service. Echt zeer tevreden!!

Doen wat ze beloven en dat alles op een nette manier!

Goed advies op kantoor gekregen waardoor we enorm snel een keuze hebben gemaakt. Toen ze thuis de vloer kwamen leggen, is alles netjes gebeurd volgens afspraak. Daarnaast hebben ze het huis netjes achtergelaten. We vonden het erg fijn en kiezen een volgende keer weer voor Vloerenbaas!

Prachtig resultaat!

Na een vakkundige en goede intake, de keus gemaakt om deze bazen een mooie vloer te laten leggen. Het resultaat is prachtig! Wel een tip om eerst de vloer te leggen en daarna de schilder te laten komen. Dit hadden wij graag geadviseerd gekregen.

Ik heb geweldig contact met vloerenbaas gehad van begin tot het einde echt wat een geweldige service

Baas boven baas!

Wij zijn heel tevreden over de vloer die jullie in ons nieuwe Hoog Stratum appartement hebben gemaakt. De vloer is prachtig geworden, en het leggen ging helemaal volgens de afspraak - perfecte planning. Onze complimenten gaan naar alle bazen in jullie team, maar jullie kwaliteitsbaas Fijkke verdient een speciale vermelding. Fijkke is betrokken, attent, pro-actief, een heel goede communicator, kortom Klantvriendelijk met een hoofdletter. Mochten we ooit een probleem krijgen, dan melden we ons bij de Vloerendokters! Rob & Patricia Wijman

Sympathieke, persoonlijke bazen

De reden dat we in eerste instantie bij Vloerenbaas uit zijn gekomen was de duidelijke website waarop een prijscalculator aanwezig was; dit gaf ons meteen een idee van wat de uiteindelijke prijs zou kunnen worden. Omdat wij geen standaard ondervloer hebben, stuurde Vloerenbaas direct twee medewerkers langs om de situatie te beoordelen. Toen wij hadden besloten in zee te gaan met Vloerenbaas konden we zelfs op zondagmiddag langskomen om een vloer uit te zoeken. De communicatie over de offerte ging erg laagdrempelig via Whatsapp. In de persoonlijke en informele manier van communiceren schuilt wel meteen ook hun valkuil waarbij gesprekken met verschillende medewerkers vaak niet intern werden doorgegeven en er soms miscommunicatie optrad. Dit werd echter wel snel weer opgelost. Het leggen van de vloer werd uiteindelijk uitgevoerd door een onderaannemer waar niet heel veel op aan te merken was. De afwerking werd echter niet goed uitgevoerd door deze onderaannemer. Nadat we dit hadden gemeld bij Vloerenbaas, gingen zij meteen aan de slag om dit op te lossen. Dat het niet lukte om eruit te komen met de onderaannemer, hebben ze vervolgens hun eigen personeel gestuurd om de vloer af te werken. Uiteindelijk zijn we erg tevreden met onze vloer en met Vloerenbaas.

Vloeren Experts met een chille vibe!

Top ervaring! Vakkundig geadviseerd over de verschillende vloeren in een relaxte setting. Installatie onder leiding van één persoon, die 7 dagen per week bereikbaar was voor vragen. De uitvoerders waren zeer vakkundig en keken fijn mee naar de details om een mooi resultaat af te leveren. Zeker aan te bevelen als je op zoek bent naar een (nieuwe) vloer!

Professioneel

Goede ontvangst, prima gesprek met deskundige adviseur.

Super geholpen

Leuk, jong dynamisch bedrijf. Super geholpen door een van de bazen en goed advies gekregen.

Vakkundig en zeer vriendelijk bedrijf

Wij zijn in contact gekomen met Vloerenbaas via Tom. Erg fijn met dit bedrijf samen te werken. Vriendelijke vakkundige mannen onder leiding van een zeer professionele Fijkke. Fijkke denkt en voelt mee , speelt in op wat belangrijk is voor de consument. Je voelt je geen nummer. Ook het telefonisch contact via kantoor liep erg prettig .Voor ons is dit van grote waarde. We hebben jullie naam al doorgegeven aan de buren... Nogmaals dank voor de prachtige vloer !

Geweldig!!

Wat een mooie vloer en wat een fijn bedrijf met jonge enthousiaste mensen. Prachtige showroom in Veldhoven waar je gastvrij wordt ontvangen. Niks is teveel, alles kan als het enigszins mogelijk is. In één dag keihard gewerkt door Frank met als resultaat een prachtig mooie vloer, super strak gelegd. Heel erg blij mee.

Vakwerk door vakmannen!

Mijn PVC vloer is uitstekend geplaatst door de mannen van Vloerenbaas. Vooraf fijn ontvangen in de showroom en goed advies gekregen, nette monteurs over de vloer, strak afgewerkt en netjes achtergelaten. Kortom, uitstekende service!

Zeer mooi !

Mooi gelegde vloer , zeer tevreden met het eindresultaat. Zeer nette harde monteurs , boven verwachting dit alles. De vloer die ik uitgezocht was Ambiant Avanto Beige, normaal in visgraat gelegd , maar ik wilde hem recht gelegd hebben , geen spijt van.

Top service voor een goede prijs

Bij verschillende winkels gekeken maar niet gevonden wat we wilden. Nadat we terecht kwamen bij Vloeren Baas ging het snel. Prettige gesprekken gehad waarbij we goed zijn geholpen. De vloer is nu gelegd geheel naar wens. Goede communicatie vakkundig personeel en dat voor een scherpe prijs!

Super service super vloeren!

Vloerenbaas van harte aanbevolen door ons , 2 verdiepingen naar volle tevredenheid gelegd en gerenoveerd , nakomen van afspraken was prima , hulp van vloerenbaas naar verzekeraar zeer professioneel geregeld. Iedereen die schadeproblemen aan zijn PVC of parket heeft die door verzekeraar gedekt zijn raden wij aan met Vloerenbaas contact op te nemen. Het zijn echte bazen!! :-)

Goed vakmanschap leggen marmoleum

Fijkke en Jelle communiceren goed en de prijs was ook erg goed. De mannen die het kwamen leggen waren erg vriendelijk, snel en leverden goed werk af.

Echt correct en zeer precies in het leggen

Ik geef ze een tien en dat is in mijn geval uniek. De tien is er omdat de vloer en de plinten niet alleen super gelegd zijn maar ook dat er wordt meegedacht. Er moest een stripje bij de trap komen en ze zijn net zolang gaan zoeken tot er een mooie optie was

De Run 5136

5503 LV Veldhoven

Over VloerenBaas

Jij bent de Baas, wij creëren jouw droomwoning! Leuk dat je een kijkje komt nemen. Om maar meteen met de deur in huis te vallen; wij hebben slechts één regel die we je even op het hart willen drukken. Jíj bent de baas, wij regelen de rest! Een makkelijke regel, nietwaar? De aanschaf van een vloer gaat niet over één nacht ijs. Het is een flinke investering en daar wil je zo lang mogelijk van genieten. Logisch! Jij bent de baas over je eigen vloer, wij zorgen voor een gevarieerd aanbod, zodat er altijd iets tussen zit wat bij je past. www.vloerenbaas.nl