Spotter empfehlenswert

Spotter hat perfekte Datenauswertung und sendet mir auch eine Info, wenn mein Kater die vorgegebene Zone verlässt - sehe immer wo er ist :-) … eine kurze Zeit … Großes Manko: Akkulaufzeit Man muss diesen jeden Tag neu laden - wenn er wieder mehrere Tage nicht da ist und man es übersieht weiß man wieder nicht wo sich der Streuner befindet :-( das wäre allerdings einer der wichtigsten Gründe für einen Tracker. Würde die Länge der Laufzeit mindestens eine Woche oder länger betragen - er wäre der beste GPS Tracker überhaupt

Geruster gevoel door alle info.

Weet nu waar mijn moeder is, thuis of onderweg. Dat geeft een gerust gevoel.

Zuverlässiger Begleiter

Der Spotter funktioniert sehr zuverlässig und genau. Die Einrichtung ist kinderleicht und man kann sofort starten. Einzig für große Einrichtung wäre eine Möglichkeit per Rechnung zu zahlen angenehm.

Hond altijd terug te vinden

Het geeft een hele geruststelling als je hond er tijdens het uitlaten vandoor gaat en dat je weet dat je hem altijd terug kunt vinden.

Bedankt voor deze mooie review en wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent met de Spotter.

Doet exact wat we verwachten te doen

Mijn vader heeft Alzheimer. Hij rijdt regelmatig nog met de fiets. Mijn moeder en de kinderen willen dat we weten waar hij is moest er iets gebeuren, geen vorm van controle maar van veiligheid moest er iets gebeuren, of hij is een nood. Een echte geruststelling met dit toestel.

Goedemorgen Nico, bedankt voor deze mooie review! Wat fijn om te lezen dat de Spotter voor zoveel geruststelling mag zorgen.

Het gaf ons zoveel rust en vertrouwen!

Deze coole horloge gekocht zoals mijn zoontje zegt. Op vakantie gebruikt, want op z’n grote camping was het fijn om te weten waar hij precies was. Dat niet alleen zelfs met de alarm knop konden we hem terug laten komen naar de tent voor eten slapen etc. Het gaf ons zoveel rust en als het even niet goed voelde voor hem of voor ons konden we samen even bellen. Super aankoop! Kan het je zeker aanbevelen.

Goedemorgen Roxanne, bedankt voor deze mooie review en wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent met de Spotter.

Ideaal!

De Watch is goed bevallen tijdens de vakantie. Enige minpunten zijn wel dat het onhandig is dat mijn kind mij niet kan bellen en de batterij vrij snel leeg is. Voor de rest een top product!

Goedemorgen Stephanie, bedankt voor deze mooie review en wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent met de Spotter. Het puntje van feedback nemen wij mee!

De spotter geeft de mogelijkheid tot toch nog een beetje onafhankelijk zijn.

Mijn man heeft Alzheimer maar gaat toch nog heel graag met de scootmobiel een ritje maken. Hij wil niet altijd van mij afhankelijk zijn. Voor mij is het een geruststelling dat ik hem nu kan volgen en indien er iets moest gebeuren of hij weet niet meer waar hij is, 1 druk op de knop en ik kan hem geruststellen en weet ook waar hij is. De spotter is zo een gemakkelijk apparaatje om te bedienen. Verdiend zeker een aanbeveling.

De SpotterGPS Watch bevordert rust en bewegingsvrijheid

De SpotterGPS is redelijk bruikbaar mits er goede GPS en GPRS bereik is. Daarom check ik regelmatig het bereik en zie ik het horloge meer als een welkome aanvulling. Want voortdurende attentie voor mijn vrouw blijft noodzakelijk.

Goedemorgen Henderik, bedankt voor deze mooie review. De werking van het product blijft inderdaad altijd afhankelijk van het plaatselijke GPS en GPRS bereik. Wij maken gebruik van het hoogste en beste GPS-signaal waardoor de bereikbaarheid het best mogelijke is.

Gerust gevoel om altijd te weten waar mijn hond is!

Handig in gebruik. Zeer gemakkelijk op te laden. Functies in de app zijn overzichtelijk handig en duidelijk.

Goedemorgen Brigitte, bedankt voor deze mooie review en wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent met de Spotter.

Super prettig

Ik kan nu tenminste zien waar mijn kleine boef is geeft een rustig gevoel. Makkelijke app makkelijk op te waarderen zeer tevreden

Goedemorgen Lianne, bedankt voor deze mooie review en wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent met de Spotter.

spotter werkt ok

spotter werkt ok maar soms krijg ik de sos melding traag.

Een hele geruststelling.

Mijn 88-jarige vader, die niet meer kan stappen, kan op deze manier met zijn scootmobiel nog een toertje rijden. Voor ons een hele geruststelling om hem te kunnen volgen.

Goedemorgen Annemieke, bedankt voor deze mooie review en wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent met de Spotter.

Helpfull to tracé my wife when she is lost

Very fast respons

Good morning Rudy, thanks a lot for your review!

Einfach in der Handhabung! Funktioniert gut! Erreichbarkeit des Spotters ca. 95 %.

Ich hatte Anfangs zwei Rückfragen, welche innerhalb weniger Std. beantwortet wurden. Sehr guter, freundlicher Service, der auf jedenfall weiterhilft!

Guten Morgen Beate, Vielen Dank für diese nette Bewertung und wie schön zu lesen, dass Sie mit dem Spotter so zufrieden sind.

Geruststelling

Mijn.vader heeft alzheimer en kan zich daardoor niet meer zo goed oriënteren. Met deze horloge zien we steeds waar hij is en kunnen we hem ook bereiken. Een hele geruststelling. Ook het feit dat het krediet niet zomaar op kan geraken zorgt voor rust in ons hoofd. Enkel het systeem om het scherm aan te zetten zorgt soms bij hem nog voor verwarring, waardoor we in het begin regelmatig een alarm binnen kregen. Dat is ondertussen gelukkig gebeterd. Zeer tevreden klanten hier

Goedemorgen Tessa, bedankt voor deze mooie review en wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent met de Spotter. Het puntje van feedback nemen wij intern mee.

Heel accuraat en makkelijk in gebruik

Na lang onderzoek gekozen voor de gps tracker van Spotter. Instructies zijn heel makkelijk op te volgen en de tracker werkt goed en nauwkeurig. Meer dan genoeg opties om alles bij te houden en de mogelijkheid om notificaties in te stellen. Ik ben er erg tevreden over en mijn zoontje is er erg blij mee!

Goedemorgen Steven, bedankt voor deze mooie review en wat fijn om te lezen dat jullie beiden zo tevreden zijn met de Spotter.

Niet enthousiast

De nieuwste 5G spotter gekocht omdat die zo goed zou zijn. Ik ben niet echt enthousiast, locatie is vaak ergens in de omgeving. Daar kan een verschil van tientallen meters in zitten. Hoe vol de batterij nog is heb je vaak geen idee van, als de Spotter een paar dagen niet van z'n plek is geweest meet hij niets.

Goedemiddag Jeanette, Jammer om te horen dat de Spotter nog niet volledig aan je verwachtingen voldoet. Omdat het een 4G-tracker is, zou de bereikbaarheid juist erg goed moeten zijn. Het kan echter voorkomen dat het bereik af en toe iets minder is, wat kan leiden tot een kleine afwijking van slechts enkele meters. De Spotter is uitgerust met een bewegingssensor. Als de Spotter niet beweegt, blijft de locatie hetzelfde en worden er geen nieuwe updates verzonden. Zodra hij in beweging komt, wordt dit gedetecteerd en worden de locaties bijgewerkt. Dit voorkomt onnodige updates en verlengt de batterijduur. De batterijduur kunt u eenvoudig controleren in de app. Door op het Spotter-icoon op de kaart te klikken, opent er een scherm waarin u de batterijstatus kunt zien. Ik hoop dat deze informatie je verder helpt en wens je nog veel gemak en plezier met het gebruik van de Spotter.

Works really nice to follow my cat

This GPs works really nice to follow my cat. The app is easy to use and generate lots of interesting data. The batterie does not last so long, it has to be recharged every day, it is may be due to the fact that no power off button exist on the GPS so it always try to find signal even inside the house, which use the batterie for nothing.

Thank you for this wonderful review Thomas. We are pleased to hear that you are satisfied with the Spotter. We take your feedback internally.. Have a great day!

Dure miskoop. Bagger systeem

Wat een bagger systeem. Voor €106 een kinder horloge gekocht een abonnement van €59 voor 1 heel jaar gekocht. Met dit horloge kan je kind NIET bellen alleen gebeld worden. Gps is totaal niet uptodate. Onze zoon kwam binnen en op de spotter app was hij ruim 5 km bij onze huis vandaan, na ververst te hebben. De enige manier dat hij ons kan bereiken is door de sos knop in te drukken. Echter ontvang ik daar geen melding van op mijn telefoon alleen een emial maar pas 30 minuten later ondanks dat alle meldingen aan staan. Mijn tip is KOOP DIT NIET geldklopperij

Goedemiddag Barbara, Wat jammer om te lezen dat het Spotter kinderhorloge niet aansluit bij de verwachting. Dat een locatie 5 kilometer verderop wordt bepaald is niet zoals het moet werken en lijkt mij dat er slecht GPS-bereik is geweest of dat er iets met het horloge is. Mijn collega's van de klantenservice kijken dit graag voor u na. U kunt hen bereiken via dit formulier waarbij u ook kunt aangeven dat de meldingen niet goed binnenkomen: https://www.spottergps.com/vraag-het-onze-klantenservice/ Dat u naar het horloge kan toe bellen en niet vanaf het horloge staat vermeld op de website. Dit is ook een bewuste keuze omdat het door ouders niet altijd prettig wordt gevonden dat het kind op elk gewenst moment kan bellen. Ik hoop dat u met deze toelichting een beter beeld krijgt van de werking en mijn collega's kijken het product graag voor u na. Voor nu een fijn weekend gewenst!

Heel handig

Heel handige gps tracker. Wij als kinderen van kunnen thuis gewoon kijken waar moeder is en wanneer ze een zone verlaat of als de batterij opgeladen moet worden.

Bedankt voor deze mooie review Sabine en fijn om te lezen dat u tevreden bent met de Spotter. Een fijne dag gewenst!

Geeft rust en overzicht in een moeilijke situatie

Ik heb de spotter gekocht voor mijn vader. Hij heeft een hersenbeschadiging en is daardoor soms in de war. Nu weet ik altijd waar hij is en dat geeft me veel rust.

Bedankt voor deze mooie review Barbara en fijn om te lezen dat u tevreden bent met de Spotter. De feedback nemen we mee. Een fijne dag gewenst!

Gebruiksvriendelijk

Doet precies wat het moet doen. We weten altijd waar mijn vader met beginnend Alzheimer zich bevindt.

Bedankt voor deze mooie review Marjan en fijn om te lezen dat u tevreden bent met de Spotter. De feedback nemen we mee. Een fijne dag gewenst!

The spotter is amazing our cat is happy whith the spotter

We but yhe sotter for our cat she is very small but the spotter is ok for her

Thank you for this wonderful review. We are pleased to hear that you are satisfied with the Spotter. Have a great day!

Macht was es soll!

Verbesserungsvorschlag: man kann über die app den spotter einschalten, aber nicht mehr anschalten, ich brauche den spotter eigentlich nur, wenn ich meine Katze suche, muss aber durch die dauernden statusupdates alle 10 h aufladen, besser wäre, wenn ich den spotter via App aktivieren kann und dann ein positionsupdate meiner Katze bekomme, dafür dann aber eine wesentlich längere akkulaufzeit hätte, bitte überlegen und wenn geht umsetzen. Lg jörg ponier

Vielen Dank für diese tolle Bewertung. Es freut uns zu hören, dass Sie mit dem Spotter zufrieden sind. Ihr Feedback nehmen wir gerne mit. Einen schönen Tag noch!

Leeuwenhoekweg 20 C

2661CZ Bergschenhoek

Over Spotter BV

Spotter, voor alles wat je lief is... Wij zijn een Nederlandse merk gespecialiseerd in GPS track & trace oplossingen voor consumenten. Denk hierbij aan GPS horloges voor kinderen en senioren of GPS trackers voor het traceren van waardevolle spullen. Onze producten worden met grote zorg samengesteld en in house ontwikkeld door een professioneel developers team. De oprichters van Spotter hebben jarenlange ervaring in de GPS- en telecomsector waarbij track & trace oplossingen werden toegepast binnen de zakelijke markt. Met deze ervaring en kennis is Spotter ontstaan.