Prima levering

Attente en snelle levering, goede website, eenvoudige bestelprocedure.

Het klopt allemaal.

bestelling geplaats en vlot geleverd

Erg snel en de juiste zeep

Netjes snel en correct

Netjes bedrijf

Snelle levering en goede producten

Goede producten snelle levering tevens goed op de hoogte gehouden wat betreft de status van de verzending. goed verpakt

Zeer behulpzaam as telefoon en snel geleverd!

Snelle levering van de bestelde producten, keurige service. Omdat de vaten wat zwaar waren door de bezorger binnen gezet zodat mn vrouw dat niet hoefde te doen.

snelle service

de bestelling is snel en correct geleverd

Betrouwbaar en snel

Snelle levering en goede service

Perfect.

Goed en snel.

Snelle en duidelijke service

Goede producten, eerlijke prijzen en snel geleverd.

Snel en klantvriendelijk

goede prijs en snelle levering en hulp door klantenservice was snel en goed.

vlotte en nette bezorging

ben zeer tevreden over alles artikel en bezorging

Weinig

Alleen nog maar wat besteld en betaald.

Goed product super snelle levering

Ik had vlak voor mijn vakantie chloor nodig voor het zwembad. Ook internet gezocht besteld en de volgende ochtend werd het al geleverd. Super fijn en nú rustig op vakantie en zo thuiskomen met een schoon zwembad.

Snelle levering en scherpe prijs

Goed bevallen!

Top geregeld

Top geregeld

Goede prijs snel geleverd

Goede prijs en snel geleverd. TOP!

Super snel

Verzenden is super snel

Vlotte en correcte levering

Alles super geregeld en snel!!

De bestelling geplaatst en alles wordt direct in gang gezet. Ook de vervoerder keurug.

Keurig en netjes de bestelling geleverd

Eenvoudig een bestelling kunnen plaatsen en netjes volgens de planning geleverd. Top.

Heel snelle service

Betrouwbaar

Snelle levering, goede communicatie

40 Marssteden

Enschede 7547 TC

+31 534344343

About Carel Lurvink BV

Carel Lurvink, omdat iedereen een schone en veilige werkomgeving verdient Werkomgevingen schoner en veiliger maken, dat is al meer dan 130 jaar onze missie. Carel Lurvink is een markt gedreven familiebedrijf gespecialiseerd in verschillende sectoren. Als producent, leverancier en kennispartner van veiligheids- en schoonmaakartikelen bedienen we digitaal onze klanten. Bedrijven en instellingen kunnen bij ons terecht voor een breed assortiment schoonmaak- en veiligheidsartikelen, schilderbenodigdheden, bedrijfskleding, machines, verpakkingsmateriaal, kantinebenodigdheden, sauna & wellness artikelen en producten voor gevelreiniging.