Duidelijke site, snelle levering

Goede website. Juiste product beteld en snel geleverd. Product nog niet gebruikt maar het ziet er goed uit!

Bestel met gemak !

Gemakkelijk een bestelling plaatsen met een account. Snel inzicht in de voortgang van order tot levering. Directe toezending van veiligheidsinformatiebladen. Kortom een snelle doorloop van het bestelproces.

Goed materiaal en snelle levering

Artikel wat ik heb gekocht is goed en de prijs zeker

Goed bedrijf

Goed geleverde goederen voor een goede prijs. Goede en vlugge service.

De app werkt slecht, maar het personeel is super

Ik ben een vaste klant bij lurvink. Normaal in de shop, wat mij prima bevalt. Vriendelijk en professionele personeels leden. Zowel op locatie als via telefonisch contact. De app was helaas wat minder,

snel en correct

Snelle reactietijd op gestelde vragen. Perfecte service!

Product goed

Product goed supper contact gehad ensnelle levering.

Bestelling en levering gingen eenvoudig en snel

Het bestellen gaat soepel. Jammer, dat het niet mogelijk is een afhaallokatie van de vervoerder in te vullen. Bij de meeste webwinkels kan dat vrij eenvoudig zonder extra kosten.

Erg goed

Snelle levering, goede prijs, betrouwbare leverancier

snel en keurig geholpen

na telefonisch gesprek over de artikelen en online besteld, was de levering zeer snel!

Goede producten goede service

Eerste keer hier besteld en je word vriendelijk geholpen door de medewerkers als je vragen hebt, service is echt onwijs goed.

heerlijke samenwerking

explosietekening ontvangen en gelijk het juiste artikel kunnen vinden

Blijft een enorm fijn bedrijf om te bestellen. Snel, klantgericht en een uitstekende service

Vlotte service Via de telefoon. En een snelle levering

Prima advies en service

Voor meerdere artikelen komen we bij Carel Lurvink. Altijd vriendelijk en behulpzaam. Nu hebben we polo shirts besteld voor onze zorgboerderij. Prima service, op de zorgboerderij kunnen passen en snelle levering.

Exact wat ik zocht in een oogwenk geleverd!

Super assortiment en keurig snel thuis!

Materiaal is prima

Uiteindelijk in goede orde ontvangen. Omdat wij niet thuis waren is het ergens anders in de straat bij mensen afgegeven. Omdat wij een camerasysteem hebben konden we wel zien dat er iemand met een pakketje aan de deur gestaan had. Er lag echter geen briefje in de brievenbus waar het pakketje was afgegeven. Een dag later hebben de buren het bij ons bezorgd. Slordig van de bezorgdienst!!

Goede service. Veel op voorraad.

Heel vaak gezocht naar nitril handschoenen, helaas mijn maat elders vaak uitverkocht. Onderweg naar huis zag ik jullie bedrijf en dacht daar heb ik nog niet gezocht. Webshop aangeklikt en direct gevonden wat ik zocht en leverbaar.

Supersnel

Fantastisch binnen 1 dag binnen

Alles soepel geregeld

Een telefoontje is genoeg om alles te regelen

Prettig gesprek en goed en duidelijk advies. Het werkt perfect.

t

snelle probleemloze levering

Het artikel vinden was in eerste instantie niet zo eenvoudig maar eenmaal gevonden snel in het winkelwagentje en de volgende dag geleverd! Factuur wordt een dag na de levering verzonden, het verzoek tot de beoordeling is er al op de dag van levering.

Bijna uitstekend

Besteld en volgende dag er 1 in huis van de 3. In de melding per mail staat dat ik een melding krijg als de levering is of word aangepast. Dat het een deellevering is heb ik nergens vernomen. Eigenlijke beoordeling kan pas als de nalevering is gedaan.

Vriendelijk, snel en service!

Tom heeft goed geholpen!

Als nieuwe klant: goede en snelle service; vriendelijk en duidelijk contact

Als nieuwe klant: goede en snelle service; vriendelijk en duidelijk contact

40 Marssteden

Enschede 7547 TC

+31 534344343

About Carel Lurvink BV

Carel Lurvink, omdat iedereen een schone en veilige werkomgeving verdient Werkomgevingen schoner en veiliger maken, dat is al meer dan 130 jaar onze missie. Carel Lurvink is een markt gedreven familiebedrijf gespecialiseerd in verschillende sectoren. Als producent, leverancier en kennispartner van veiligheids- en schoonmaakartikelen bedienen we digitaal onze klanten. Bedrijven en instellingen kunnen bij ons terecht voor een breed assortiment schoonmaak- en veiligheidsartikelen, schilderbenodigdheden, bedrijfskleding, machines, verpakkingsmateriaal, kantinebenodigdheden, sauna & wellness artikelen en producten voor gevelreiniging.