Weten waar het over gaat

Een goede en snelle service 👍

Dit was mijn eerste bestelling en ben er zeer te vreden over de afhandeling en de snelle bezorging. En dat nog wel op de maandag.

Ben benieuwd hoe het product werkt

Super service , snelle afhandeling en levering.

Prima service , persoonlijke benadering en goede oplossing na telefonisch contact.

Eenvoudig online bestellen en snelle levering

Het bestellen van de benodigde producten ging op de website heel eenvoudig en alles is netjes en snel geleverd.

Super goede service, zeer professioneel!

Ik ben zeer tevreden over het bestelproces en de levering van mijn eerste order. Hopelijk gaan er veel order volgen! Ik kan Carel Lurvink van harte aanbevelen!

zeer klantvriendelijk

zeker beveel ik u bedrijf aan ten eerste echt klantvriendelijk personeel zoeken ook altijd naar oplossing komen er vaak ook uit. met mijn eigen ervaring op schoonmaak gebied ruim 35 jaar is Carel Lurvink toch een pre ruim assortiment en goed advies zeker de verkopers achter de nieuwe balie zijn een top in uw bedrijf in Enschede elders ook maar deze zijn zeeeeeer klantvriendelijk frikandelletje hier gehaktballetje daar en t,is voor elkaar toppers.

We moesten met spoed een levering hebben en de volgende dag was het al bij ons in huis super!!

zeer tevreden bij lurvink

Zeer vriendelijk en goed geïnformeerd personeel bij de showroom.

Drama

ik bel over een product , prima kan bezorgd worden. Ik probeer een account aan te maken een groot drama , Ik neem contact op gaat heel moeizaam .Maak nogmaals de bestelling aan controleer middels de live chat of het is binnen gekomen. Ja hoor eindelijk binnen Dan krijg je te horen dat het niet op voorraad is ....zet het dan in de webwinkel niet op voorraad of beter had het gemeld ten tijde van het telefonisch contact. pfff wat een verknoeide tijd

Goede snelle levering en service

Eerst via de mail advies opgevraagd en daar snel en duidelijk antwoord op gekregen!

Snelle levering en juiste prijs-kwaliteit

Snelle levering en juiste prijs-kwaliteit

Wij zijn zeer tevreden van de producten én service van Carel Lurvink BV

Wij kunnen steeds rekenen op een zeer correcte afhandeling van onze orders. Ook het telefonisch contact verloopt zeer professioneel. Beleefde en zeer vriendelijke medewerkers die ons te woord staan. Alles wordt zeer goed opgevolgd ook backorders.

Geen enkele klacht tot op heden.

zie hierboven.

Levering is smetteloos!

Ik heb geen aanmerkingen op Carel Lurvink, levering is altijd vlot.

Uitstekende service en ruim voldoende asortiment

Je wordt er altijd correct geholpen en er wordt altijd een oplossing aangeboden Met vragen kan je altijd op een passend artikel rekenen Als iets er niet voldoende is dan zorgt men dat het zo spoedig mogelijk wordt nageleverd Met andere woorden een prima service en de moeite om er langs te gaan

Snelle reactie bij een vraag en levering

Overzichtelijke site en snelle correcte levering

Correct en snelle levering

Na mijn bestelling werd ik keurig gebeld met het excuus dat de levering een dag langer zou plaats vinden. Of ik dat accepteerde; uiteraard! Alles werd keurig volgens afspraak bezorgd!

u schenkt ons door uw service vertrouwen

wij komen reeds jaren bij jullie en dit zullen wij blijven doen omdat de band met de huidige medewerkers voor ons ontzettend belangrijk is en als zeer postitief ervaren.

Top ervaring!

Product goed, service top in een woord geweldig!

Snelle levering, goede producten. Kortom een goed en betrouwbaar bedrijf.

Ik doe weinig zaken h=met Carel Lurvink

Ik doe weinig zaken met Carel Lurvink. Mijn collega doet dat wel.

Gemaakte afspraken worden helaas niet altijd nagekomen

Sinds de overname in WINSCHOTEN schiet de service omlaag. Afspraken die gemaakt zijn worden niet nagekomen of simpelweg vergeten. Jammer. Personele wisselingen zijn daar mogelijk oorzaak van

Helder en duidelijk

40 Marssteden

Enschede 7547 TC

+31 534344343

About Carel Lurvink BV

Carel Lurvink, omdat iedereen een schone en veilige werkomgeving verdient Werkomgevingen schoner en veiliger maken, dat is al meer dan 130 jaar onze missie. Carel Lurvink is een markt gedreven familiebedrijf gespecialiseerd in verschillende sectoren. Als producent, leverancier en kennispartner van veiligheids- en schoonmaakartikelen bedienen we digitaal onze klanten. Bedrijven en instellingen kunnen bij ons terecht voor een breed assortiment schoonmaak- en veiligheidsartikelen, schilderbenodigdheden, bedrijfskleding, machines, verpakkingsmateriaal, kantinebenodigdheden, sauna & wellness artikelen en producten voor gevelreiniging.