Goede groothandel

Al jarenlang een goede leverancier

correcte behandeling

levert op tijd

Goede service met aandacht voor de klant.

-goede service -denkt mee -vlotte afhandeling

Snelle oplossingen voor onze problemen

Ik zou Carel Lurvink echt aanbevelen. Ze denken met ons mee, komen snel met de juiste oplossingen. Ook wisselen we kennis uit zodat we in de toekomst nog slagvaardiger kunnen zijn.

Betrouwbare, pro-actieve partner

Carel Lurvink is een betrouwbare partner met een uitgebreid assortiment. Denkt mee en ondersteunt op locatie en ook d.m.v. workshops over actuele, relevante onderwerpen. Korte lijnen.

Correct en net bedrijf

Mooi en snel geholpen

Ik kom binnen en de medewerkers zijn aardig en helpen snel

makkelijk bestellen online en snelle levering

Snel besteld met de snelbestellijst en de volgende dag geleverd.

het is een top bedrijf ze hebben van alles

ik bestel van alles en dat gaat altijd goed en anders even telefonisch contact gaat prima

Snel behulpzaam en correct

Prettig en goede product kennis

Vertrouwd adres voor alle o.a. schoonmaak artikelen ! Top !

Prettig bedrijf om zaken mee te doen, alles op tijd en compleet. Spoedbestelling ? Geen probleem, de volgende dag staat het op mijn locatie. Vriendelijke medewerkers die zich aan afspraken houden.

Ik ken Carel Lurvink niet zo goed, nooit een vertegenwoordiger gezien.

Wij kopen er niet zo veel. Eigenlijk steeds minder. Het bedrijf is eigenlijk vrij onbekend voor mij. Weet niet wat ze doen.

Goede professionele advies en service

Vriendelijk personeel en kundig in advies

Ziet er mooi uit en je wordt netjes geholpen

Gewoon netjes te woord staan en informatie geven

Fijn bedrijf met goeie materialen

Goeie en snelle service

Uitstekend betrouwbaar bedrijf.

We doen sinds jaren zaken met deze partner, naar mijn inziens naar volle tevredenheid. Snelle service, vriendelijke mensen met veel kennis van zaken.

Uitstekend!!

Snelle service, kwaliteit top, snelle levering!

Zeer klantvriendelijk

Klantvriendelijk, prettige duidelijke communicatie, transparant en meewerkend.

Goede kwaliteid en een perfecte persoonlijke service

Bij alle problemen en vragen wordt er actief mee gedacht en snel een oplossing gevonden.

Top bedrijf

Een mooi bedrijf Met vriendelijke medewerkers van baas tot personeel

altijd snel geleverd

Producten die ik bestel voor het werk worden altijd al de dag erna geleverd. Dus wij zijn zeker tevreden oveer Carel Lurvink.

Ik ben bij de bestellingen en een offerte aanvraag zeer deskundig geholpen door de medewerkers.

Goed, deskundig en accuraat.

Komen regelmatig langs voor informatie over nieuwe spullen, levering gaat ook goed

goeie service en kwaliteit

snelle leveringen en prima kwaliteit

Fijn allemaal

Snelle levering, aardige mensen, niet heel duidelijke site maar das niet erg. Fijne produkten

40 Marssteden

Enschede 7547 TC

+31 534344343

About Carel Lurvink BV

Carel Lurvink, omdat iedereen een schone en veilige werkomgeving verdient Werkomgevingen schoner en veiliger maken, dat is al meer dan 130 jaar onze missie. Carel Lurvink is een markt gedreven familiebedrijf gespecialiseerd in verschillende sectoren. Als producent, leverancier en kennispartner van veiligheids- en schoonmaakartikelen bedienen we digitaal onze klanten. Bedrijven en instellingen kunnen bij ons terecht voor een breed assortiment schoonmaak- en veiligheidsartikelen, schilderbenodigdheden, bedrijfskleding, machines, verpakkingsmateriaal, kantinebenodigdheden, sauna & wellness artikelen en producten voor gevelreiniging.