Na een bestelling te hebben geplaatst, kreeg ik geen orderbevestiging. Maandag gelijk gebeld, en toen bleek er een storing in het systeem te zitten waardoor de bestellingen niet doorkwamen. Na overleg heb ik gewacht op het verlossende telefoontje. Toen dat kwam, konden wij de bestelling alsnog ophalen. Prima geregeld dus.

Mooie artikelen

Snelle levering van de bestelde producten.

altijd snelle correcte levering

snelle levering en proberen altijd mee te denken.

uitstekend

zeer goede service, nooit problemen, als die er zijn worden ze snel opgelost, perfect.

altijd correct en voldoende voorraad, zeer prettig om mee te werken

Zeer prettig om mee samen te werken

Nette afhandeling

Wij hebben nog niet zo heel veel via jullie besteld, maar wat we besteld hebben is altijd netjes afgehandeld. Onze ervaring is wel dat jullie een ruime sortering hebben en dat is fijn. Zo kunnen we, bijna, alles onder 1 dak vinden.

Uitstekende service en bestellen met een paar klikken van de muis.

Uitstekende service en bestellen met een paar klikken van de muis.

Ik word altijd plezierig geholpen aan de telefoon

zie bovenstaand, je wordt plezierig te woord gestaan, ze vinden meteen het betreffende produkt in computer.

Fijn bedrijf waar we mee samen hebben gewerkt

Samenwerking was altijd goed

Goede en degelijke groothandel.

Prettige ervaring met personeel

Snelle levering, snelle antwoorden

Fijne contacten en snelle reacties

Straalt een Leuke en ontspannen werksfeer uit

Vrolijk en klantgericht !

Fijne samenwerking en snelle levering!

Voor de verschillende scholen binnen Stichting Primah bestellen wij de schoonmaakartikelen bij Carel Lurvink. Makkelijk online te bestellen, snelle levering.

Grote organisatie maar wordt wel persoonlijk behandeld

Fijne samenwerking

Altijd netjes klant vriendelijk super

Goede service!

Heel fijn contact met Marcel Tersteeg en bij het afhalen van de bestelde artikelen worden we altijd correct geholpen.

Professionele organisatie zonder poespas

Snel, professionele organisatie erg benaderbaar met een goede nazorg

Goede organisatie

Grote keus (heeft ook nadelen) Helaas worden er regelmatig nabestellingen (1 doos) apart bezorgt. Past niet echt beginnen een goed mvo beleid.

Al 10 jaar word ik op mijn wenken bediend! Toppers!

Al vele jaren bestellen wij onze voorraad bij Carel Lurvink en dat bevalt uitstekend. Prijs/kwaliteit verhouding is heel goed en wij worden altijd goed geholpen. Het enige minpuntje is misschien de website. Die is al een héél stuk verbeterd maar het bestelproces aan de achterzijde mag wel iets overzichtelijker.

Goede en snelle service, tijd voor de klant

Carel Lurvink BV staat altijd voor ons klaar, al kom je om de kleinste dingetjes. Prettig contact met de medewerkers. Offertes zijn altijd snel binnen na de aanvraag en er wordt keurig volgens afspraak geleverd.

Carel Lurvink een bedrijf met Top service en van hoge kwaliteit!

Carel Lurvink is een geweldig toeleverancier met hoogstaande producten!

Top service van een uniek bedrijf

Dikke duim voor de snelle reactie.

Een blinkend schoon resultaat!!

Destijds een serie doekjes getest van Martin Kamminga..... Tot op de dag van vandaag gebruiken wij deze.......super!! Nooit weer wat anders👍👍

Een goed bedrijf die snel handelt, producten levert en productkennis beheest!

We hebben met ons bedrijf een goede ervaring met Carel Lurvink. Daarom zijn zij een van de twee leveranciers waar wij onze schoonmaakartikelen bestellen. We ervaren de samenwerking als zeer prettig. Jullie werken en leveren snel, jullie medewerkers die we aan de telefoon krijgen hebben productkennis. Weten ze het niet, vragen ze het direct bij een collega. We raden jullie zeker aan bij andere bedrijven. Enige opmerking is de webshop. De zoektermen zijn zo specifiek, waardoor we soms artikelen niet kunnen vinden. Daarnaast kan je een artikel die al een keer besteld is en op de bestellijst staat, niet toevoegen als je het product zoekt in het zoekveld (melding: 'artikel staat reeds op de lijst'). Je moet vervolgens weer op je bestellijst zoeken waar het artikel staat. Als dat opgelost kan worden scoren jullie wat ons betreft een dikke 10!

40 Marssteden

Enschede 7547 TC

+31 534344343

About Carel Lurvink BV

Carel Lurvink, omdat iedereen een schone en veilige werkomgeving verdient Werkomgevingen schoner en veiliger maken, dat is al meer dan 130 jaar onze missie. Carel Lurvink is een markt gedreven familiebedrijf gespecialiseerd in verschillende sectoren. Als producent, leverancier en kennispartner van veiligheids- en schoonmaakartikelen bedienen we digitaal onze klanten. Bedrijven en instellingen kunnen bij ons terecht voor een breed assortiment schoonmaak- en veiligheidsartikelen, schilderbenodigdheden, bedrijfskleding, machines, verpakkingsmateriaal, kantinebenodigdheden, sauna & wellness artikelen en producten voor gevelreiniging.