bijzonder positief

snel efficient zorgvuldig

Zeer tevreden over de samenwerking

Klant vriendelijke

Heel klantvriendelijk en mee denkend

Snelle, uitgebreide en prettige dienstverlening. Alleen de website is té traag.

Zeer fijn personeel die niets als teveel moeite ervaren. Uitgebreide keus in artikelen, alleen is de website té traag voor zo'n mooi bedrijf.

Meedenkers!

Carel Lurvink is niet alleen maar leverancier, maar zeker meer meedenkers in het schoonmaakproces. Ze zijn vooruitstrevend, leuke workshops en probleemoplossend.

Een betrouwbare leverancier

Goede bereikbaarheid en snelle service. De producten zijn van goede kwaliteit. Ruimte voor uitgebreid advies. De contacten zijn prima. Het bestelsysteem is overzichtelijk. Afspraken worden nagekomen. Ruim assortiment.

Goede service en deskundigheid.

Als ik een bestelling plaats dan krijg ik het snel Als ik een vraag heb word ik netjes te woord gestaan

prettige organisatie

Mijn ervaring met Carel Lurvink ervaar ik als erg prettig. Ze zijn goed bereikbaar en denken ook met je mee.

Fantastische samenwerking en service

Er wordt altijd met ons meegedacht. Service verlening staat duidelijk hoog in het vaandel. Niets is een probleem en de levering is ook altijd super snel.

Ik ervaar jullie bedrijf als servicegericht, klantvriendelijk, meedenkend en accuraat.

Mijn ervaring met jullie is dat jullie meedenken, proberen altijd een oplossing te vinden, de bestellingen worden vlot geleverd en als het niet zo snel geleverd kan worden dan word ik hiervan op de hoogte gebracht. Ook als iets niet zo verloopt zoals het moet dan nemen jullie snel actie om het op te lossen.

Prettige leverancier om mee samen te werken

Carel Lurving denkt goed mee, zowel de binnen- als buitendienst, en komt afspraken snel na.

Fijn bedrijf

Komt afspraken goed na

Goede prijs- kwaliteitvergouding, mooie producten

We worden goed ondersteund in onze zoektocht naar de voor ons beste producten. Bij Carel Lurvink gevonden! Super service, persoonlijk en snel!

Uitstekende service, groot aabod

Wij worden altijd uitstekend geholpen, mooi op tijd en door vriendelijke medewerkers. Het assortiment is groot en de prijzen zijn scherp

logge organisatie

Carel Lurvink heeft de lokale groothandel overgenomen en nu wordt alles in hun bestaande systeem gegoten. Begrijpelijk, maar ik ben absoluut niet tevreden over veel van de eigen merk producten. En je moet het er maar mee doen want alternatieven zijn niet leverbaar. Bovendien is de lokale openingstijd teruggeschroefd naar 2x een uur per week. Verzenden is logistiek onhandig voor ons en afhalen is een hele toestand geworden. Geen fijne samenwerking meer hier in Winschoten na de overname al doen de medewerkers hier hun best.

Eenvoudige bestelproceduren

Snelle levering en indien ik een vraag heb wordt er ook snel gereageerd.

Prima bedrijf!

goede ervaringen op gebied van assortiment, prijs en service.

Nooit te beroerd om iets voor je te doen

Wordt altijd goed naar je geluisterd en als ze iets moeten uitzoeken krijg je altijd zo snel mogelijk antwoord,

Producten worden snel geleverd volgens afspraak

Prettig bedrijf om mee samen te werken, afspraken worden nagekomen en bij vragen ontvang je als klant direct een onderbouwd antwoord.

Prima bedrijf met een prima assortiment

Bedrijf is compleet qua assortiment, goede service maar vooral snelle service.

goed reagerend op de vraag van de klant

mogelijke onduidelijkheden worden snel opgepakt, felxibele bedrijf

Goed georganiseerd bedrijf met breed assortiment en veel snelheid naar de klant.

Carel Lurvink is voor ons een goede Partner. Door het brede assortiment en levering vanuit voorraad, zorgen ze ervoor dat we weinig tijd kwijt zijn om de de voorraden te beheren. Daarnaast goede administratie, waardoor er nagenoeg geen factuurafwijkingen zijn.

Prettig

Na de overname van Boco Chemie is de uitstekende samenwerking voortgezet.

Ruim assortiment, leveringen worden netjes afgeleverd

Het komt wel eens voor dat een artikel niet op voorraad is dan kan het wel eens lang duren voordat het nageleverd wordt

40 Marssteden

Enschede 7547 TC

+31 534344343

About Carel Lurvink BV

Carel Lurvink, omdat iedereen een schone en veilige werkomgeving verdient Werkomgevingen schoner en veiliger maken, dat is al meer dan 130 jaar onze missie. Carel Lurvink is een markt gedreven familiebedrijf gespecialiseerd in verschillende sectoren. Als producent, leverancier en kennispartner van veiligheids- en schoonmaakartikelen bedienen we digitaal onze klanten. Bedrijven en instellingen kunnen bij ons terecht voor een breed assortiment schoonmaak- en veiligheidsartikelen, schilderbenodigdheden, bedrijfskleding, machines, verpakkingsmateriaal, kantinebenodigdheden, sauna & wellness artikelen en producten voor gevelreiniging.