zeer goed.

handig met de digitale bestellijst.

super snelle levering!

Bestelling altijd in orde, goed en vriendelijk advies als je dat nodig hebt. Website is wat minder klantvriendelijk, vaak moet ik bellen omdat ik het niet kan vinden op de website.

prettige klantgerichte service

Ik word altijd vriendelijk te woord gestaan bij bestellingen.Snelle service.Kortom,Prettig en degelijk bedrijf.

Vakkundig, profesioneel, klantvriendelijk, service gericht.

Mijn ervaring met Carel Lurvink is top!

Goed assortiment en klantvriendelijk

Compleet assortiment. Prijs kwaliteit verhouding goed. Keurige bezorging volgens afspraak.

Goede service en snelle Levering . Ook bij telefonisch contact wordt je correct en snel geholpen.πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘

Snelle levering en willen we graag hebben daar mee kan je geld verdienen.

Ik kom er al 20 jaar met plezier!

Ik ben er al 20 jaar klant en kom er altijd met plezier. Iedereen is erg vriendelijk en behulpzaam. Top zaak !

Wordt altijd zeer vriendelijk te woord gestaan, servicegehalte is hoog.

Wanneer ik bel met een vraag of opmerking dan wordt ik altijd heel vriendelijk geholpen, vragen worden altijd beantwoord en indien nodig snel opgelost.

leuke mensen die weten waar ze over praten

zeer goede ervaring.

Heb eindelijk stevige/dikke nitril handschoenen gevonden voor mijn werk!

Geweldig bedrijf

Ik vind Carel Lurvink een geweldig bedrijf. Afspraak is altijd afspraak en producten zijn top.

altijd goed. bestellingen snel geleverd.

geen negatieve opmerkingen. Altijd prima.

goede service

Snelle en correcte leveringen

Prima bedrijf!

Fijn Bedrijf

Bijzonder aardig en altijd voor eventuele vragen zeer behulpzaam !

Klantvriendelijk en innovatief

Klantvriendelijk en innovatief

Super fijne samenwerking

Sinds wij bij Carel Lurvink bestellen gaat de inkoop een stuk sneller. Er zijn weinig producten op nalevering, en als dit zo is is het vaak binnen een week binnen. Het contact met Marcel gaat ook super fijn!

Gastvrije ontvangst

voor de mannelijke werknemers zochten wij schoeisel dat voldeed aan de eisen en wensen van de mannen, In Enschede voorzien van een goed advies op een prettige manier, ook de mannen hebben bij het passen van de diverse schoenen goede uitleg gekregen waarom hun keus toch wat anders was dan de uiteindelijke schoen die mee ging naar het werk. dus TOP

Denken mee met klant voor de oplossing!

Vroeger was het beter

Vroeger was beter, misschien worden ze te groot voor eenmanszaken

Goede snelle nette service

Mail gestuurd en opvolging volgde direct

Carel Lurvink denkt goed mee en komt zonodig met een voorstel

De keren dat ik met Carel Lurcink te maken heb gehad waren positief. Bij bezoek aan Carel Lurvink een goede indruk gekregen wat jullie kunnen betekenen. Geen glad verkooppraatje. Heb je iets nodig dan heb je het de volgende dag in huis!

Proffesioneel bedrijf, one-stop-shop

Professioneel bedrijf, one-stop-shop, blijven door ontwikkelen in de levensmiddelen industrie.

Prima bedrijf, mooie producten

Goede contacten en levering. Sommige producten op maat hebben wel een erg lange levertijd. Duidelijke website

40 Marssteden

Enschede 7547 TC

+31 534344343

About Carel Lurvink BV

Carel Lurvink, omdat iedereen een schone en veilige werkomgeving verdient Werkomgevingen schoner en veiliger maken, dat is al meer dan 130 jaar onze missie. Carel Lurvink is een markt gedreven familiebedrijf gespecialiseerd in verschillende sectoren. Als producent, leverancier en kennispartner van veiligheids- en schoonmaakartikelen bedienen we digitaal onze klanten. Bedrijven en instellingen kunnen bij ons terecht voor een breed assortiment schoonmaak- en veiligheidsartikelen, schilderbenodigdheden, bedrijfskleding, machines, verpakkingsmateriaal, kantinebenodigdheden, sauna & wellness artikelen en producten voor gevelreiniging.