perfecte bediening

wordt altijd netjes te woord gestaan en geholpen

ER WORDT ALTIJD MEEGEDACHT....

Bestelling invoeren en gegarandeerd dat het de andere dag binnen is! Artikelen die een langere levertijd nodig hebben wordt van te voren aangegeven zodat ik er rekening mee kan houde om op tijd te bestellen. Producten zijn van goede kwaliteit

goed en klant gericht.

ze proberen alles goed te regelen ook op korte termijn.

Uitstralen van professionaliteit

Carel Lurvink staat voor kennis, passie en professionaliteit. Dat straalt men uit in alle opzichten. Of je nou in een van de vestigingen staat of een werknemer aan de telefoon hebt, je wordt altijd verder geholpen.

Netjes geholpen maar de bestellingen gaan verkeerd en duren weken/maanden voordat je ze ontvangt

Heb telefonisch contact opgenomen om een bestelling te plaatsen van 6 veiligheidshelmen met vizier en hoorkappen. Deze bestelling heb ik vroeg in 2019 geplaatst. Dit telefonisch gedaan omdat de website er nog niet klaar was. Dat is mogelijk. Had ook doorgenomen dat ik helmen wilde hebben die met een draaiknop verstelbaar waren. Kreeg ook te horen dat niet alles op voorraad was en zodoende niet alles in één keer leverbaar was. Dit was op zich voor mij geen probleem. Maar er gingen weken voorbij en heb toen weer telefonisch contact gezocht over de bestelling. De helmen met hoorkappen waren verzonden en de vizieren kwamen snel erachter aan. Kreeg de helmen binnen maar deze waren niet voorzien van een verstelknop maar met een bandje. Heb hier telefonisch contact over gehad en deze werden met excuses teruggenomen en omgerolen voor de goede. Er werd een ordernummer aangemaakt voor de pakketdienst om de helmen op te halen. Het duurde enkele weken en heb toen weer telefonisch contact op genomen om te vragen wanneer de helmen opgehaald werden en de goede geleverd zouden worden met de gelaatsvizieren. De meneer zou het nakijken en snel in gang zetten. Na enige tijd heb ik weer contact opgenomen en gezegd dat ik alles retour wilde sturen omdat ik het nog niet compleet binnen had. Dit werd jammer bevonden maar geen probleem, men had er begrip voor. Vandaag, 24 september 2019 kwamen, na maanden bestelling, de gelaatsvizieren binnen die ik afbesteld had. Tot op heden staan de spullen nog steeds hier en zijn niet opgehaald. Ga wederom maar weer contact opnemen. Ik heb de betreffende bestelling s’middags geplaatst bij Kramp en had de spullen de volgende ochtend om 08.00u compleet binnen. Misschien begrijpt u dat ik 2 keer ga denken om bij Carl Lurvink 1 keer te bestellen? Met vriendelijke groet, Eric Schäfer Bonda Agrifirm NWE Den Bosch

zeer fijne samenwerking en zeer goede producten

Onze samenwerking met carel lurvink werkt perfect, bestellen via de website werkt makkelijke en overzichtelijk. Bij vragen zeer goed bereikbaar en professioneel advies. Komen hun woord na en leveringen altijd op tijd.

uitstekend

onze ervaring is prima de bestellingen lopen prima wij hebben geen verkeerde dingen over carel lurvink bv

goede producten

producten zijn van goede kwaliteit

De Beste leverancier ooit

Mijn ervaring met Carel Lurvink: Klachten komen niet of bijna nooit voor. Mocht dat het geval zijn wordt er meteen actie ondernomen. Dus kortom "super"geregeld

Professioneel, weten waar ze het over hebben

Goed bereikbaar, denken mee, je wordt gehoord, leuke workshops. Goede service! Bezorgen op locatie niet altijd duidelijk of spullen geleverd zijn, dit zou beter kunnen door getekende pakbonnen te mailen.

Het is goed kwalietijt

onze juiste totaal leverancier

top producten geleverd door top leverancier en betaal nooit te veel facturatie is altijd kloppend, indien nodig ook nog goed advies zelfs telefonisch vaak al op te lossen

De producten die we nu op proef hebben zijn uitstekend en milieu bewust

Op dit moment zijn we een aantal schoonmaakartikelen aan het testen en dit bevalt uitstekend. Het is milieu bewust, makkelijk hanteerbaar en maakt goed schoon.

snel en kordaat handelen

vandaag gebeld om de inlog gegevens van de webshop te krijgen, binnen 15 minuten was alles geregeld. ik netjes te woord gestaan

Kom altijd zelf materiaal halen . word altijd goed geholpen de mensen zijn zeer vriendelijk en altijd in voor een praatje. Stel dit zeer op prijs

Ik vind de geboden service en snelheid van handelen zeer goed.

Ik wordt altijd vriendelijk te woord gestaan en men is steeds bereid het een en ander voor mij uit te zoeken als ik met een probleem zit. Moet er iets snel geregeld worden, dan doen ze hun best hier voor.

alles voorradig en een prttige zaak om naar toe te gaan

je kunt het niet bedenken of het is er maar grotendeels ook nog op voorraad. is het er niet wordt alles in het werk gezet om het artikel zo snel mogelijk aan te leveren.

Groot assortiment, vriendelijke mensen

Fijne groothandel met vriendelijke en behulpzame mensen. Het assortiment is groot en de webshop is na wat oefening redelijk gebruiksvriendelijk. Je kunt per klant bestellijsten aanmaken wat het bestellen aanzienlijk vergemakkelijkt. Overzicht van lopende bestellingen/afwijkende levertijden kan pro-actiever.

Betrouwbare partner die service gericht is.

Betrouwbare partner die service gericht is.

Zeer prettig contact met een geweldige service!

Prettige samenwerking, snelle service en afhandeling van zaken. Ja, wat valt hier nog aan toe te voegen!

prettige samenwerking met binnendienst en buitendienst

Snelle adequate levering en goed voorraadbeheer

Betrouwbare leverancier, ook "last-minute" bestellingen!

Ruime keuze, snelle levering

Al jaren klant bij Carel Lurvink voor de schoonmaakmiddelen en toiletpapier voor onze camping.

Goede service en advies!

Vanaf 1998 een goede samenwerking. De laatste jaren nog heel af en toe, aangezien ik tegenwoordig in Duitsland werkzaam ben. Maar ik voel me er nog altijd welkom! Een mooi en goed bedrijf!

Meer dan een fijne organisatie.

Waarom woorden toevoegen als "prima" de lading dekt.

40 Marssteden

Enschede 7547 TC

+31 534344343

About Carel Lurvink BV

Carel Lurvink, omdat iedereen een schone en veilige werkomgeving verdient Werkomgevingen schoner en veiliger maken, dat is al meer dan 130 jaar onze missie. Carel Lurvink is een markt gedreven familiebedrijf gespecialiseerd in verschillende sectoren. Als producent, leverancier en kennispartner van veiligheids- en schoonmaakartikelen bedienen we digitaal onze klanten. Bedrijven en instellingen kunnen bij ons terecht voor een breed assortiment schoonmaak- en veiligheidsartikelen, schilderbenodigdheden, bedrijfskleding, machines, verpakkingsmateriaal, kantinebenodigdheden, sauna & wellness artikelen en producten voor gevelreiniging.