Betrouwbare en service gerichte organisatie, zonder fratsen.

CL is een betrouwbare en service gerichte organisatie. Geen dubbele bodem, maar eerlijk, recht door zee en een eerlijke prijs. Geeft goede adviezen, denkt mee met problemen en zoeken altijd een oplossing. Alle medewerkers zijn uiterst vriendelijk en hulpvaardig. Niet omdat het moet, maar dit zit in hun genen. Een organisatie waar je graag zaken mee doet.

wij worden altijd goed en snel geholpen

na een belletje of een mail is de reactie binnen een dag en levering volgens planning

niet verwacht dat ze dit onderdeel zouden hebben

groot assortiment

5 sterren

zeer betrokken

goed advies en snelle opvolging, zelf na levering nog even een belletje om te inventariseren of alles naar wens is gegaan.

Goede service en informatie

Goede service en informatie

Prettig bedrijf.

Bij vragen wordt ik op een prettige manier te woord gestaan, zowel per mail als telefonisch. Vanuit Carel Lurvink wordt actief meegedacht, als er meerdere opties bij een bestelling mogelijk zijn. Dit wordt zeer gewaardeerd.

Carel Lurvink voor elke branche

Carel Lurvink is een betrouwbare club. O.h.a. goeie leveringssnelheid. Bekwame specialisten in team.

Prettig contact

Prima maar soms gaat een enkel levering niet goed (bijv. iets anders gekregen dan besteld). Maar daarna wordt het vaak wel snel opgelost.

Dagelijkse partner

Digitaal contact met een menselijk sausje

overzichtelijk en snelle revering, top

een bedrijf waar de klant centraal staat, in alle opzichten een prettig bedrijf om mee samen te werken

Betrouwbare leverancier, groot assortiment

De bestellingen bij Carel Lurvink worden altijd naar wens uitgevoerd. Snelle levering en goede kwaliteitsproducten.

Zeer compleet!

Zeer bereidwillig, compleet assortiment en vriendelijk en deskundige medewerkers

Erg klantvriendelijk en servicegericht

Met onze contactpersoon heb ik altijd erg fijn contact. Doris is erg vriendelijk en doet merkbaar haar best om benodigde spulletjes bij ons te krijgen. Door haar benadering heen sijpelt een familiare dosis aandacht die bij BrabantPlant goed past.

perfecte leverancier met veel keuze

als wij vragen hebben wordt er goed meegedacht en oplossingen aangedragen.

Je krijgt de service zoals je het verwacht.

Snel , reactief, Vriendelijk, vertrouwd. Goed assortiment

Top goede service en een leverancier die meedenkt!

Wij van Hago bestellen altijd voor onze klant Friesland Campina Meppel. de service die via Carel Lurvink verleend word is Top. Als er iets niet op voorraad is word er altijd meegedacht voor een alternatief. Wij zijn dik tevreden!

Snel en accuraat. Heldere site

- Zie boven.

'ze' doen wat ze zeggen

Grote keuze en vriendelijk personeel

Ruim assortiment en goede kennis in het geval van vragen. Bestelling werd snel geleverd. De productinformatie mag bij sommige producten wat uitgebreider.

40 Marssteden

Enschede 7547 TC

+31 534344343

About Carel Lurvink BV

Carel Lurvink, omdat iedereen een schone en veilige werkomgeving verdient Werkomgevingen schoner en veiliger maken, dat is al meer dan 130 jaar onze missie. Carel Lurvink is een markt gedreven familiebedrijf gespecialiseerd in verschillende sectoren. Als producent, leverancier en kennispartner van veiligheids- en schoonmaakartikelen bedienen we digitaal onze klanten. Bedrijven en instellingen kunnen bij ons terecht voor een breed assortiment schoonmaak- en veiligheidsartikelen, schilderbenodigdheden, bedrijfskleding, machines, verpakkingsmateriaal, kantinebenodigdheden, sauna & wellness artikelen en producten voor gevelreiniging.