CALU producten erg goed

Goede persoonlijke service, erg enthousiast over de CALU producten.

Zeer tevreden over dit bedrijf!

Goede service en een breed assortiment met producten met een goede kwaliteit!

Snelle levering en product volgens beschrijving op de site

Schoonmaakemmer metwringer en mop besteld voor huishoudelijk gevruik. Goede kwaliteit. Duurzaamheid moet zich nog bewijzen.

Bestellen gaat eenvoudig afwikkeling laat te wensen over

BEstellen van artikelen ging heel eenvoudig. Direct betalen geen probleem. Echter wanneer niet gehele bestelling wordt geleverd zonder dat hierover contact is vind ik minder goed. Je moet hiervoor zelf contact opnemen om hier achter te komen. Ik heb besloten om back order te annuleren ivm lange levertijd. Na enig aandringen creditfactuur ontvangen en ook tegoed ontvangen. Dus advies is : neem contact met je klant als levering niet compleet is.

top

onze bestelling is keurig op tijd aangekomen, keurig afgewikkeld.

Had het snel binnen

Fijn dat ik als particulier professionele artikelen kan kopen bij Carel Lurvink

Ik ben jaren geleden in aanraking gekomen met Carel Lurvink na een telefoontje omdat ik op zoek was naar een bepaalde zeep en was blij dat ik als particulier bij jullie mocht kopen. Het bezoeken van de winkel in Hilversum was altijd een feestje omdat je vaak meer mee nam dan je eigenlijk wilde kopen en je goed geadviseerd werd. Jammer dat jullie hebben besloten deze winkel te sluiten en mooi dat ik via de website gewoon mijn spullen kan kopen. Wat ik wel jammer vind aan de webshop is dat je bij sommige producten gelijk een doos moet afnemen wat het totaalprijs flink omhoog brengt.

Bestelling prima

Verzendverpakking zijn we minder enthousiast over, had beter geweest het product in een extra doos te stoppen. Het product wat besteld is wordt gebruikt uit de doos en het is erg vervelend als deze doos beschadigd.

Super kwaliteit

Interieurreiniger en doeken besteld. Snel geleverd en goede kwaliteit.

Sober maar betrouwbaar

Prima ervaring , had graag even overleg over het artikel gehad , die mogelijkheid zie ik niet.... Verder goed zaken gedaan.

Op niets iets aan te merken !

Bestelling geplaatst .. op vermelde datum geleverd. Uiterst tevreden !

Volledige info, prima artikelen, vlotte reakties.

Niets op aan te merken; gewoon GOED

Correcte levering, vriendelijk bedrijf

Bestelling via de webshop gedaan, de levering ging snel. Dik tevreden

terleurstellend

bestelling van verschillende aantallen kleding en ruim een week alleen maar een paar handschoenen binnen gekregen.

Super snelle levering !!

Snelle en goede service

Wij worden altijd vriendelijk geholpen bij de keuze van producten. Dit zowel via de telefoon als op locatie! De Calu merken zijn van top kwaliteit en onze Go-to merken.

Zeer snelle en goede dienstverlening

Bestelling binnen enkele dagen bezorgd volgens bezorg schema.

Prima geregeld

Goede berichtgeving betreft verzending Goed verpakt Vlotte afwerking

Je wordt goed en tijdig geïnformeerd over de afhandeling en de bezorging. Al met al een perfect bedrijf om uw artikelen aan te schaffen.

Goede website en snel geleverd

Duidelijke website. Ik kon snel vinden wat ik nodig had. Goede prijs-kwaliteitverhouding.

Erg snel en goed geleverd

Online direct mijn product kunnen vinden en het werd snel geleverd. Top ervaring dus

goed geholpen

online besteld, snel geleverd. ontbrekende sleuteltjes werden soepel nageleverd.

Snel geleverd!

Producten die niet in de winkel te koop zijn met snelle levering!

Topbedrijf

Alles is snel verstuurd

Topbedrijf

Alles is snel verstuurd

40 Marssteden

Enschede 7547 TC

+31 534344343

About Carel Lurvink BV

Carel Lurvink, omdat iedereen een schone en veilige werkomgeving verdient Werkomgevingen schoner en veiliger maken, dat is al meer dan 130 jaar onze missie. Carel Lurvink is een markt gedreven familiebedrijf gespecialiseerd in verschillende sectoren. Als producent, leverancier en kennispartner van veiligheids- en schoonmaakartikelen bedienen we digitaal onze klanten. Bedrijven en instellingen kunnen bij ons terecht voor een breed assortiment schoonmaak- en veiligheidsartikelen, schilderbenodigdheden, bedrijfskleding, machines, verpakkingsmateriaal, kantinebenodigdheden, sauna & wellness artikelen en producten voor gevelreiniging.