Topbedrijf

Alles is snel verstuurd

Gevonden wat we moesten hebben en prompt geleverd!

De website liet duidelijk het benodigde product zien. De opties om te bestellen waren helder, de betaling vlot en de levering snel. Wat wil je nog meer?

behulpzaam, snel, vriendelijk en breed assortiment

Hulp gehad bij het uitzoeken van de juiste schoonmaakproducten en materialen voor de schoonmaakklus. Snel geleverd, achteraf een telefoontje of alles goed is ontvangen en of er nog hulp nodig is.

Na bestelling vlot geleverd.

x

Snel geregeld en bezorgd.

Snelle aflevering, goed verpakt.

Snelle aflevering, goed verpakt.

Snelle levering, Goede afwikkeling

Snelle service, goed product

Bestellen ging makkelijk, goed op de hoogte gehouden van de status van de bestelling. Product snel in huis en is van goede kwaliteit.

Supersnel geleverd

Makkelijk te bestellen online, ook snel in huis. Enige minpunt is de verpakking. Had 5 maskers besteld tegen fijnstof en deze zaten in een onwijs grote doos. Als je deze stevig verpakt had dit ook door de brievenbus gekund. Scheelt verpakking en verzending dus wellicht iets om over na te denken?

Fijne organisatie

Vriendelijk te woord gestaan. bestelling zonder enige problemen snel geleverd.

Ook voor kleine bestellingen

Ook als particulier welkom, zelftesten en mondkapjes besteld. Waren snel geleverd

Communicatie

Communicatie onder het werkend personeel moet veel beter. Het is niet nodig als je wat besteld, de klant overal 3 formulieren te sturen

De afhandeling is prima alleen jammer dat 1 onderdeel later kont

Ik heb 2 artikelen besteld die bij elkaar horen maar niet tegelijk geleverd worden.

Snelle reactie en goede service

Ik heb stofzuigerzakken besteld. Ze werden snel en netjes afgeleverd.

Heel tevreden met product

Ik ben super blij met mijn aankoop. Alleen jammer dat mijn doekje in een grote doos aankwam inplaats van een enveloppe, handiger en goedkoper denk ik.

Goede en snelle service.

geen problemen gehad.

Super vlotte levering!!

Erg behulpzaam bij het bestellen van de de juiste artikelen!!

Eenvoudige site voor bestellen en goede service.

Gewoon goed.

Goed spul

Vlot geleverd, werkt uitstekend. Zeer geschikt om zilver weer te laten blinken.

Top bedrijf!

wij ervaren altijd snelle service en goede hulp als we nieuwe producten zoeken of willen proberen. Ook de bestellingen worden altijd keurig geleverd en netjes verpakt. wij zijn zeer tevreden over Carel Lurvink!

Zeer goede service

Snel geleverd en goede service

Goede kwaliteit

Ruime keuze goede kwaliteit en vlug geleverd

Ben zeer tevreden gr lambert van hoey

Prima facilitaire partner

Samen met mensen van Carel Lurvink kan ik het personeel van Europastry met van alles voorzien waar het werk aangenamer kan zijn

Snel en goed geleverd

40 Marssteden

Enschede 7547 TC

+31 534344343

About Carel Lurvink BV

Carel Lurvink, omdat iedereen een schone en veilige werkomgeving verdient Werkomgevingen schoner en veiliger maken, dat is al meer dan 130 jaar onze missie. Carel Lurvink is een markt gedreven familiebedrijf gespecialiseerd in verschillende sectoren. Als producent, leverancier en kennispartner van veiligheids- en schoonmaakartikelen bedienen we digitaal onze klanten. Bedrijven en instellingen kunnen bij ons terecht voor een breed assortiment schoonmaak- en veiligheidsartikelen, schilderbenodigdheden, bedrijfskleding, machines, verpakkingsmateriaal, kantinebenodigdheden, sauna & wellness artikelen en producten voor gevelreiniging.