Op diverse punten zie ik nog verbeter punten.

Na mijn betaling kwam de orderbevestiging 2 dagen te laat. Tevens geven jullie aan dat bij de levering geïnformeerd zou worden. Dat is helaas niet gebeurd. Ik ben zelf ISO kwaliteitsmanager geweest. Dus vandaar mijn bovengenoemde opmerking ter verbetering. Met vriendelijke groet, Johan

Voor en kleine levering ,toch en snelle correcte levering

Als zeer klein ( particulier ) afnemer slechts 2 kleine jerrycans vind ik dat ik heel netjes en attent geholpen ben ,

correcte snelle levering

correcte snelle levering

super

super goed en ben erg tevreden.

Zeer goede producten

Nog nooit zo schone oppervlakten met uw product

Precies zoals het bedoeld is zonder poespas.

Bestellen, betalen, ontvangen!! Goede site, perfecte producten, makkelijk bestellen en snelle en nette levering!!

Topbedrijf

Alles overzichtelijk op de webshop Snelle levering.

Goede communicatie, alles duidelijk en redelijk.

Zeer goed.

Snel , Goed , correct en behulpzaam

Erg goed geholpen gezien het feit dat we met het product geen ervaring hadden.

Kan veel beter

Ik zit al 2 wkn op mijn bestelling te wachten! Het is het nog steeds niet binnen!

Snel, goed en volgens afspraak

Ik was op zoek naar een onderdeel. Ik heb een vraag ingediend met een foto daarbij. Ik kreeg snel een telefoontje om te bespreken wat ik zocht. Er zijn afspraken gemaakt die ook nagekomen werden.

Top producten voor ons bedrijf

Wij van de kennemervis groep bestellen inmiddels al weer jaren naar volle tevredenheid bij CarrelLurvink. De corona tijd was niet altijd even makkelijk met de beschikbaarheid maar het lukte dhr Hoekstra onze vaste en zeer vriendelijke contactpersoon om altijd weer met een alternatief te komen wat vaak lukte. Het voordeel van Carel Lurvink zijn de korte lijntjes,de vriendelijke en steengoede service. Hier geld echt dat als iets niet goed is of zelfs niet goed bevalt dat je als bedrijf je geld terugkrijgt. Hier is de klant nog koning

Ik heb voor het eerst handschoenen gekocht voor mijn salon , eerst 1 doosje kijken hoe het bevalt.... 1 woord geweldig! Past goed , maar de diensten super goed goede contact en snelle levering je word goed op de hoogte gehouden via mail. Ik ga zeker hier meer van bestellen , ik ben zeer tevreden.

Best, doe het in alleen kleinere verpakking

Prima poets middel . voor een klein flesje te grote verpakking kost te veel karton en porto kosten.

Super snel!

Zeer snelle verzending!

producten zijn prima

Netjes verpakt, snelle levering het is gewoon top

Prima product

Prima levering, en goede producten

vertrouwd en betrouwbaar

Mijn vraag en opdracht wordt vriendelijk ontvangen, de bevestiging is er bijna onmiddellijk, de levering is volgens afspraak met zonder te hoeven hulp bij het inladen, wat willen we nog meer?

Bestelling niet correct geleverd, na herhaald contact geen oplossing

Bestellen ging eenvoudig en snel. Bevestiging volgde vlot. Binnen enkele dagen koerier aan de deur. Die was 1 van de 3 pakketjes kwijt, maar het zou goedkomen. Niet meer gehoord. COntact met Lurvink opgenomen; situatie uitgelegd. Het zou weer goedkomen. NIets meer vernomen en niets ontvangen. Opnieuw contact opgenomen; weer uitgelegd. Weer zeer vriendelijk te woord gestaan, alle begrip en alles zou goedkomen. Na dit contact geen bevestiging, geen bericht en geen product ontvangen.

Goed bedrijf (Hilversum)

Goede ervaring met zeer correcte medewerker.

Heel snelle levering, Het nabellen en mailen erna voelt niet fijn. Beetje pusherig. Zou ik minder doen

Goede communicatie, snelle verzending

Product en verzending prima. Echter vind ik het vreemd dat je vooruit moet betalen zonder een factuur te krijgen. Die krijg je pas met de producten mee. Heb hierover contact met ze gehad en hopelijk doen ze er wat mee.

Snel geleverd, prettige service

Mijn bestelling werd snel geleverd. Ik had na ontvangst van de factuur een vraag die meteen beantwoord kon worden. Zeer prettig om zonder doorkiesmenu persoonlijk (geen doorkiesmenu, geen spraakcomputer! ) te woord gestaan te worden.

Goed advies!

Er werd goed geluisterd en we hebben advies op maatgekregen. Zeer tevreden.

40 Marssteden

Enschede 7547 TC

+31 534344343

About Carel Lurvink BV

Carel Lurvink, omdat iedereen een schone en veilige werkomgeving verdient Werkomgevingen schoner en veiliger maken, dat is al meer dan 130 jaar onze missie. Carel Lurvink is een markt gedreven familiebedrijf gespecialiseerd in verschillende sectoren. Als producent, leverancier en kennispartner van veiligheids- en schoonmaakartikelen bedienen we digitaal onze klanten. Bedrijven en instellingen kunnen bij ons terecht voor een breed assortiment schoonmaak- en veiligheidsartikelen, schilderbenodigdheden, bedrijfskleding, machines, verpakkingsmateriaal, kantinebenodigdheden, sauna & wellness artikelen en producten voor gevelreiniging.