Kwalitatief goed en snel geleverd!

Overzichtelijke website met een enorm assortiment. Schuurschijven van 400mm voor metaal zijn moeilijk te vinden maar niet bij Lurvink! Eenvoudig besteld en via Ideal betaald. De levering was snel en keurig verpakt in een ruime doos. Top! Tot de volgende keer ;-)

Snelle levering!!

zeer slecht

Ik heb voor dit bedrijf gekozen omdat ze met 24-uurs bezorging adverteren. Mocht het na 4 dagen binnen zijn gekomen, dan was het nog goed geweest, maar helaas het kwam veel te laat binnen. Hierdoor kon ik niet naar mijn klant toe en ben deze kwijt geraakt, wat mij nu en in de toekomst veel geld kost.

duidelijke website, snelle levering

duidelijke website, prima prijzen, snelle levering

specifiek product snel geleverd

Recentelijk pu gietvloer laten leggen in onze keuken, leverancier adviseerde specifiek schoonmaakproduct, snel gevonden op de website van Carel Lurvink

Netjes en op tijd geleverd

Product netjes binnen de tijd ontvangen en voldoet na wens

Prima service en advies.

Mijn gekozen werkschoenen waren niet op voorraad maar werden toch binnen 2 dagen geleverd.

Fijne hulp in de winkel, website kan beter

Goed en eerlijk advies over het verkoopwaar. Website ziet er strak uit, en ia tegelijkertijd niet heel gebruiksgemakkelijk als je aan het browsen bent in de spullen.

Kwaliteit en goede producten

Carel Lurvink levert goede producten en materialen met de juiste kwaliteit. Gemakkelijk te bestellen.

Ik gebruik het bij mij thuis . Heerlijke geuren en zuinig in gebruik ( als je in de doseerflesje gebruikt) Ik zal zeker vaker bij jullie dingen kopen.

Duidelijke site dus makkelijk te bestellen en supersnel in huis. Aanrader dus !!!

Gewoon goed!

Goede producten en snelle levering!

Product goed en de levering goed

goede snelle levering

goede snelle levering

Snelle en goede levering

Product besteld, en was voorradig. Hierdoor snel ontvangen.

Nette medewerkers goed product

Ik was erg tevreden medewerkers waren erg aardig ik kreeg geen bevestiging nabetaling maar na 1 telefoontje netjes afgehandeld. Prima service product erg goed.....

voldoet volledig aan de verwachting

vlotte levering en beloofde kwaliteit geleverd. Kortom, zoals het hoort. Mvg, Patrick Nederend.

supersnel

na één telefoontje toen bleek dat mijn bestelling nietgoed was doorgekomen via de webshop en ik doorgegeven had dat ik ze zelf zou komen halen, werd spontaan aangeboden het te komen brengen als compensatie voor het ongemak, volgende morgen meteen aan huis geleverd... hartstikke fijn en hartelijk bedankt... dat is ouderwetse gedegen goede service !!! heel blij mee.

Prima service, vlotte levering met een mooie prijs

Top bedrijf

Perfect!!

Zeer snel geregeld door vriendelijk personeel.

snelle levering van goede kwaliteit goederen

snelle levering van goede kwaliteit goederen

Geweldige service

Alle spullen die ik nodig had om thuis de badkamer goed schoon te kunnen maken gevondén en dat voor een goede prijs-kwaliteit verhouding. Steel die tijdens het transport was beschadigd, werd zonder problemen opnieuw opgestuurd.

Op het website kon ik niet echt mijn product en informatie vinden voor mijn bedrijf. Had contact opgenomen via email en binnen een dag geholpen binnen 2 dagen was mijn bestelling binnen. Snel professioneel bedrijf!

snel, vriendelijk, service gericht

Bestelling werd snel uitgevoerd, helaas was 1 artikel beschadigd maar snel werd er een vervangend artikel opgestuurd, top!

Snel geregeld en perfecte levering en service.

Het inloggen ging niet helemaal vlekkenloos, maar ze hebben mij goed te woord gestaan en geholpen! Ik zeg tot de volgende keer ;)

40 Marssteden

Enschede 7547 TC

+31 534344343

About Carel Lurvink BV

Carel Lurvink, omdat iedereen een schone en veilige werkomgeving verdient Werkomgevingen schoner en veiliger maken, dat is al meer dan 130 jaar onze missie. Carel Lurvink is een markt gedreven familiebedrijf gespecialiseerd in verschillende sectoren. Als producent, leverancier en kennispartner van veiligheids- en schoonmaakartikelen bedienen we digitaal onze klanten. Bedrijven en instellingen kunnen bij ons terecht voor een breed assortiment schoonmaak- en veiligheidsartikelen, schilderbenodigdheden, bedrijfskleding, machines, verpakkingsmateriaal, kantinebenodigdheden, sauna & wellness artikelen en producten voor gevelreiniging.