Vlotte levering

Vlot kunnen bestellen en keurig verpakt en geleverd.

Eerdere mail was niet juist, sorry. Mondkapjes voldoen aan de eisen. Zitten goed en voelen prettig aan.

Goed toegankelijke website. Goed zoekmechanisme in de winkel. Adequate informatievoorziening omtrent aankoop, betaling en verzending.

Prima product en snelle levering.

Prima product en een goede administratie en snelle levering.

Prima geregeld

Een nette en vlotteafwikkeling van de bestelling.

Snel afhandelen, begrip, meedenkend, vriendelijk,

Superservice en snelle levering

Bestelling is snel geleverd en de service is super bij dit bedrijf. Ik kan dit bedrijf dan ook ten zeerste aanbevelen.

Prima bedrijf

Prima service en voorraad

Alles wat ik nodig had aan PBM’s was op voorraad en schoenen passen als in een consumentenwinkel

Mijn ervaring is heel goed , prima service

Aanbelingdwaardig

uitstekende service, kwalitatief goed produkt, op tijd bezorging

goed en afspraken worden nagekomen

vlotte samenwerking

Vlotte samenwerking en transactie

Perfecte behandeling en levering

Max punten vermits alles zeer goed is verlopen

Goed!

Bestelling en levering verliepen vlot. De facturatie was een beetje chaotisch omdat er onduidelijkheden waren ivm verzendingskosten en btw-berekening. Uiteindelijk kwam het goed!

Slecht

Hoe kan je iets beoordelen wat je nog niet heb gehad. Levertijd van twee weken terwijl er op de site iets anders vermeld Reageren niet op je mail. Na bovenstaande reactie wel contact gehad. Gelukkig beruste het op een aantal misverstanden. Daarna tot tevredenheid opgelost. Dus betere communicatie is gewenst

Zeer slechte bezorgdienst. Ongevraagd spam mail sturen.

Zeer slecht bezorgdienst Ik wacht al een week op mijn pakket. Emails daarover worden niet beantwoord. Ongevraagd krijg ik spam mails Uiteindelijk toch goed opgelost.

De bestelling (papieren handdoekjes gerecycled) werd goed gecommuniceerd en snel geleverd.

Goede website, snelle levering

In mijn werk werk ik ook met jullie schoonmaakspullen, fantastisch

goede service

goede service

Zeer duidelijke communicatie en afhandeling van de bestelling

Geen opmerkingen of problemen betreffende mijn bestelling

zo aangegeven, zo geleverd

gewoon goed

Gewoon prima geregeld

Reiniger voor de natuurstenen vloer besteld, keurig een mail dat ze er mee bezig waren, en 1 dag voor de levering een mail dat ze het met eigen vervoer of met een transporteur de dag erna zouden brengen.

Goed en snel geleverd

Zondagavond besteld en dinsdag om 12.00 uur bezorgd ondanks Corona .

Pakket verloren gegaan bij de post, ik kreeg meteen een nieuw. In het nieuwe pakket was een fles lek. Meteen een nieuwe opgestuurd. Deze service zie je zelden. Bedankt!

40 Marssteden

Enschede 7547 TC

+31 534344343

About Carel Lurvink BV

Carel Lurvink, omdat iedereen een schone en veilige werkomgeving verdient Werkomgevingen schoner en veiliger maken, dat is al meer dan 130 jaar onze missie. Carel Lurvink is een markt gedreven familiebedrijf gespecialiseerd in verschillende sectoren. Als producent, leverancier en kennispartner van veiligheids- en schoonmaakartikelen bedienen we digitaal onze klanten. Bedrijven en instellingen kunnen bij ons terecht voor een breed assortiment schoonmaak- en veiligheidsartikelen, schilderbenodigdheden, bedrijfskleding, machines, verpakkingsmateriaal, kantinebenodigdheden, sauna & wellness artikelen en producten voor gevelreiniging.