Zeer mooie en kwalitatief product

Zeer snelle service Prachtige koevel Past perfect in ons Restaurant Dankjewel.

Bedankt, ik ben tevreden …”

Een vriendin had ‘n koehuid van bij julli en op die manier ben ik bij u terecht gekomen..,, Fijn dat het vlot is gegaan, Succes met uw bedrijf.,, Vriendelijke groeten Mevrouw Van Cann

Heel mooie koeienhuid!

Super snel en netjes geleverd

Heel goede service.

Hier kan je in vertrouwen en met goede service een koelap kopen. Keuze genoeg uit een een breed assortiment.

Top kwaliteit en snelle levering

Top kwaliteit en snelle levering

Aanrader

Goed en mooie kwaliteit Zeer tevreden Super service en correct

overzichtelijke, makkelijke website en goede service

al twee koehuiden besteld en product zoals op de foto, prima!

Inmiddels hebben we ons 2e kleed hier al besteld. Top kwaliteit en snelle levering.

Perfecte aanvulling voor thuis

Ik was in de winkel geweest en had een schapenvel gekocht die erg beviel. Toen online nog een gekocht. Liggen heerlijk. Goede kwaliteit.

Top product !!!!

Mooi product , snelle levering. Voor de tweede keer hier iets gekocht. We zijn er blij mee.

Topkwaliteit!

Zeer mooi Ijslands schaapsvel, aan redelijke prijs.

Goede kwaliteit en netjes verpakt.

Aan de hand van de foto weet je precies wat je krijgt en de geleverde koeienhuid is van prima kwaliteit.

Prachtig kleed

Supermooi kleed ligt mooi glad Prachtige kleur en formaat blij mee!

Mooi schapenvel

Helemaal oke

Goede service! Mooie koehuid gekocht. Ik ben er blij mee

Prima product, goede kwaliteit

Niks op aan te merken.

Wat een service!

Wij hadden een verkeerde bestelling gemaakt. Het tapijt was niet goed van kleur. Het was even zoeken om contact op te nemen met deze firma, waardoor ik een slechte recensie schreef. Een medewerker heeft dan toch contact opgenomen via telefoon en heeft me fantastisch goed geholpen. Via WhatsApp kon ik al mijn wensen doorsturen. De medewerker belde me via de video van WhatsApp en toonde me alle mogelijkheden vanuit de winkel, top service. Dit heb ik nog nooit eerder meegemaakt. Bij deze verander ik ook mijn slechte recensie, dit heeft het volledig goed gemaakt!

Prachtige koeienvel!

Zeer mooie, grote koeienvel en zeer snelle levering. Een aanrader

Geweldig goed :-)

Vlot bestelproces en heel attente klantenservice. Top. Het produkt valt ook prima in de smaak.

Prima...

Heel blij met mijn aankoop. Prima kwaliteit . Snelle levering. Ik koop hier zeker eens weer.

Uitstekende service en levering

Ik werd geïnspireerd door de stoere uitstraling van de zaak in Maastricht. De website is overzichtelijk. Prachtige koelap online uitgezocht. Deze werd snel verzonden. Ik ben er enorm blij mee!

Mooi kleed.

Precies wat ik had besteld. Vlotte bezorging. Heel blij mee.

Prachtig koe kleed van top kwaliteit

Hele snelle levering en wat je op de site ziet staan is ook echt wat je krijgt. Grote aanrader om hier je spullen te bestellen. Wij komen hier zeker nog een keer terug

degelijke kwaliteit

correct geleverd , was wat we gehoopt hadden dus ok

15 Grote Looierstraat F

Maastricht 6211 JH