Enthousiast en tevreden

Prachtig kleed en snelle levering

Prachtig kleed en snelle levering

Kwalitatief product

Kwalitatief product tegen een correcte prijs, degelijk verpakt en geleverd volgens afspraak

Wat een fijne koe!

Makkelijke bestelling, vlotte berichtgeving, kleed/koelap in keurige doos ontvangen. 'Koe' als op afbeelding. Fijn vloerkleed. Blij met onze Klarabella. (net als kat&hond die er ondertussen graag op liggen)

Mooie kwaliteit van dierenhuiden

De bestelde vellen werden met alle zorg en snel geleverd. Ik vergiste me wel in de grootte van het kalfsvel (viel wat klein uit), maar dit is volledig door mijn eigen onoplettendheid. We zullen dus nog een koelap bijbestellen :-)

Duidelijke procedure van aanbod tot verkoop. . Zeer snelle opvolging. Uitstekende kwaliteit!

Ik kocht reeds twee keer en had steeds dezelfde zeer positieve ervaring! Top.

Tiptop

Zeer snelle service. Gekozen product werd geleverd. Zeer blij met mijn aankoop. Zeer gebruiksvriendelijke webshop

Snelle communicatie en omdat zaken iets langer duurden dan normaal, wat ik overigens niet had gemerkt, direct melding daarvan en bij levering een leuke attentie! Goede dienstverlening gecombineerd met vriendelijkheid! Top!!!

Snelle levering, zeer mooie mat, goed ingepakt. Mat zoals de omschrijving en de foto's

Snelle service maar kleur wijkt wat af van de foto. 1e koeienvel was wel conform foto.

Prima levering , duidelijke omschrijving van producten en snelle levering

Zeer tevreden van een kwalitatief product

Correct en snel

Mooi

Super snelle levering en zeer mooi product.

2 koeienhuiden besteld. Ze waren er heel erg snel en beiden huiden waren ontzettend mooi. Dus echt een aanrader dit bedrijf.

mooie huid, kleur zoals op afbeelding

snel geleverd, ligt mooi vlak, afwachten of de huid slijtvast

Super mooie kwaliteit!

Leuk dat je de 'lap' krijgt die je online gekozen hebt. Snelle levering en super mooie kwaliteit!

Zijn mooie schapenvacht

Super koe, super snelle levering!

Fijne website met mooie foto’s. Genoeg keuze uit mooie koeien en verschillende afmetingen. Super snel geleverd!

Prachtig kleed

Via internet besteld Duidelijke foto’s van het kleed Precies zoals het op foto eruit zag Snelle levering Verdere uitleg over meten en schoonmaken staan op de site

Correcte service.

Correct.

Fantastisch!

Je hebt klantvriendelijkheid en je hebt de overtreffende trap en dat is John! Goed en snel advies, waanzinnig mooi vel en razendsnel in huis!

Heel tevreden!

Snelle levering, mooie kwaliteit. Het geleverde vel komt exact overeen met de foto op de website. Heel tevreden!

Geweldig!!!

Gisteren in de winkel een prachtige koe gekocht, wat zijn we daar superleuk en enthousiast geholpen!! Zo blij met mijn Braziliaanse koetje!! Nu net via de website nog een mooi schaapje besteld!!

Prachtige koe voor een leuke prijs

Ik ben heel blij met mijn zwarte koe. Een mooi examplaar en met een mooie korting. De bezorging was zeer snel.

Aanrader als je een koelap zoekt!

Bestellen en de volgende dag geleverd zoals beloofd. Kwaliteit is top en je krijgt wat je besteld!

15 Grote Looierstraat F

Maastricht 6211 JH