Zeer goed.

Mooie huiden.

What you see is what you get!

Via Koelap een mooie huid uitgezocht. Na de bestelling vlotte afhandeling en levering van bestelling! Zeker aan te bevelen.

duidelijk website, snel geleverd en voldoet aan de verwachtingen

duidelijk website, snel geleverd en voldoet aan de verwachtingen

Ik kon op de foto het kleed niet goed beoordelen. Gevraagd om een foto maar ik kreeg via whatsapp een filmpje van het kleed. 2 dagen later het kleed in huis. Prachtig! Heel blij mee!

Top....

Op Vrijdagmorgen koeienhuid besteld en Zaterdagmiddag al in huis ....Kleed is inderdaad het kleed van de Foto. Zaterdagmiddag meteen het kleed geïnstalleerd op de plek, en blij mee

Heel snel geleverd en goede kwaliteit. De kleur van het kleed komt precies overeen met hoe het er op de website uit zag. Zeker waar voor je geld.

Exact gekregen wat op de foto staat. Mooi vel van goede kwaliteit en snel geleverd. Over heel de lijn tevreden en vriend heel blij met zijn verjaardagscadeau.

Top producten

Product zoals omschreven, snelle levering

Groot en mooi assortiment

Al vaker in jullie winkel enkele artikelen gekocht. Tevreden over de artikelen het blijft goed en mooi.

Perfect product geleverd vanuit een perfecte organisatie

Online heb ik een koeienhuid als ook een schapenvel uitgekozen dankzij de correcte foto’s en beschrijving. Rustig op een zondagmiddag. Het bestelsysteem werkt uitstekend inclusief betaling en de daarop volgende bevestiging. Zoals het hoort ben ik netjes op de hoogte gehouden en had ik reeds 2 dagen later al de goederen in huis. De sfeer rondom dit bedrijf is mooi en dat vertaald zich in kwaliteit en service.

Snelle verwerking van de bestelling; prettige service toen ik belde met een vraag.

Prima.

Goede service en snelle levering

Wij twijfelde tussen 2 huiden, omdat je op de foto niet goed de details kon zien. John heeft toen van beide huiden een filmpje gemaakt, op basis wij een goede keuze konden maken.

Goede service en mooi product!

Vlotte service en snelle levering. wij zijn heel tevreden met onze koelap!

exact zoals beschreven en dag erna thuis geleverd!

no nonsense, snel en precies

Snel geleverd, mooi kleed

Kleed was exact hetzelfde als de foto.

Snelle vlotte levering

En een leuk product. Zoals op site weergegeven staat.

Je krijgt wat je bestelt.

Na bestelling snel verstuurd. Het produkt klopt exact aan de kleur en het uitzicht op de foto. 1 puntje: het produkt zou beter verpakt mogen worden voor verzending tegen eventuele beschadigingen van de doos.

Super!!!

Goede snelle service en een hele mooie koeienhuis precies als op de foto van de site. Super tevreden!

Is de koelap echt ?

Ik en de mensen die bij me op bezoek komen, twijfelen aan de echtheid van het leer. Het ziet er nep uit. Jammer want op zich een goed concept... Ik zou zoiets nooit meer online kopen maar steeds in de fysieke winkel, dan heb je meteen de juiste indruk. Vlotte en correcte levering!

We hadden twee koelappen besteld en ze waren beide van hele goede kwaliteit. We hebben er 1tje terug gestuurd omdat hij niet niet paste. Omdat de levering later was dan gepland kregen we er zelfs een schapenkleed bij!! Top service

duidelijke en snelle levering, ontvangen koeienhuid is prachtig.

Dit is onze 2e koeienhuid beide liggen in de woonkamer. Zijn zeer tevreden over de kwaliteit en hebben goede ervaringen met Koelap.

Snelle levering, precies wat ik gezien had

Besteld en na 2 dagen geleverd. Het koeienvel heeft een prachtig glanzende kleur, besteld vanaf de foto en geleverde vel was dat wat ik had uitgezocht! Top kwaliteit!

mooie vacht en vlotte communicatie

vlotte en duidelijke communicatie, levering volgens afspraak. Wij hebben mooie vachten mogen ontvangen en zijn dan ook zeer tevreden

Snelle levering Mooi product Goeie customer service

prachtige koelap!

duidelijke site, de afbeelding laat goed zien hoe kleed eruit ziet en in 't echt blijkt kleed van mooie kwaliteit, we zijn er blij mee

15 Grote Looierstraat F

Maastricht 6211 JH