Top product en supersnelle levering

Prijs/Kwaliteit is top Supersnelle levering

Geweldig! Erg blij met de service en met mijn prachtige koeienhuid!!!

Supersnelle levering!

Een zeer mooi kleed zoals weergegeven op foto en dat alles supersnel geleverd !

Super snelle levering en vriendelijk contact

Super snelle levering en vriendelijk mailcontact. Mooie koeienhuid! 1 minpuntje, de verpakking, doos kwam met 2 open scheuren aan. Erg licht karton. Gelukkig huid onbeschadigd.

Prachtig zwart koeienvel besteld & ontvangen !

Het bestel- en leveringsproces gaat snel en soepel. Vlug geleverd en netjes verpakt. Het bestelde koeienvel overtrof de verwachtingen. Wij zijn er heel blij mee ! Volgende keer weer !

Mooie producten en snel geleverd.

Zondag een bestelling geplaatst en deze was na enkele dagen in huis. De 'koelap' staat erg mooi in ons interieur - blij mee! Erg handig dat ze alle huiden individueel op de foto zetten, zo weet je precies wat je in huis krijgt. Goede service, redelijke prijs - wij zijn dik tevreden.

Super snelle levering, mooie kwaliteit en hele nette afhandeling

Erg mooie koehuid en goed afgeleverd

vriendelijk, behulpzaam,en heel klantvriendelijk.

je voelt dat je serieus wordt genomen. dat je niet voor niks belt. er word actie ondernomen, en voilla, binnen 24 uur opgelost met prima kwaliteit materiaal. Voor ons!!! kan niet beter.

Helemaal tevreden. Nog mooier dan op de foto en snelle levering. Ben er heel blij mee.

Super tevreden

De Koelap kwam netjes toe in een kartonnen doos. Heel blij met de Koelap die ik koos en de correcte Koelap werd geleverd. De kwaliteit ziet me er uitstekend uit en is ideaal van grootte. Bedankt voor de goede en snelle service!

Heel vriendelijk en zeer toegankelijk, mooie kwaliteit

Na ontvangst factuur gevraagd per email wanneer levering zou gebeuren. Onmiddellijk reactie gekregen. Had ook vermeld dat het verjaardag cadeau was en heb extra attentie meegestuurd gekregen. Levering binnen de opgegeven termijn zoals vermeld op de site.

snelle verzending mooi materiaal

Top, zou er weer bestellen. Mooi materialen, aanrader. Heb er een koeienhuid en schapenvacht gekocht.

Snelle service, goede kwaliteit!

Tijd geleden al de wens om een nieuwe koeienhuid te kopen. Wat vragen gestuurd erover en direct antwoord gekregen. Zelfs nog navraag gedaan bij de fabriek, top service! Bestelling gedaan en al een paar dagen later lag er een mooie koeienhuid bij ons op de vloer, van super kwaliteit! Zou zo nog meer bestellen!!

Hoog kwaliteit kleed, geweldige service!

Als je een hoogstaand koekleed zoekt dan is er maar 1 keuze, Koop het bij Koelap! Na veel winkels te hebben bezocht zijn de kleden bij koelap van een superieure kwaliteit! Koop geen kleed bij Ikea, deze kleden zijn zoveel mooier en beter! Een zeer grote aanrader!

Mooi product. Tevreden over de ganse lijn.

Onze gekozen XL-koeienhuid is duidelijk van een uitstekende kwaliteit en beantwoordt volledig aan onze verwachtingen. De levering verliep eveneens vlot en correct (onze oprechte dank daarvoor).

Fijn bedrijf

Eerlijke en fijne communicatie, prachtig product.

Inspirerende lappen!

... Door de huid van een mooi, jong kalf of de melancholie van een archaïsch IJslands schaap, zie je in de weerspiegeling die ze uitwisselen dezelfde vibrerende schaduw van het leven, dezelfde liefde voor de zon, dezelfde herinneringen aan de dauw, een frisheid ... (Vrij naar P. Cezanne). Prachtige kwaliteit huiden (voor- en achterzijde!), zeer ruime keuze van modern tot klassiek, goed geprijsd, op verzoek advies voor huidkeuze in interieur, snelle levering.

Mooi produkt, snel en goed geleverd. Koelap is een aanrader.

Ik twijfelde in eerste instantie nog over wel/niet online bestellen. Zou het koeievel dat ik kocht wel datgene zijn wat ik op de website had uitgezocht? Nou dat bleek het echt wel te zijn. Prachtig produkt dat bovendien lekker snel geleverd werd. Kortom: ik ben zeer tevreden. Een aanrader.

Super net bedrijf!

Er was iets niet helemaal goed gegaan maar ze hebben het fantastisch opgelost! Makkelijk te bereiken via telefoon en goede afspraken!

Geweldig en wat een assortiment

Was op zoek naar een koeienhuid. Wilde weer eens wat anders. Ben gaan zoeken op google. Na wat bezichtigingen op sites kwam ik toch uit bij Koelap. Groot assortiment en ook nog geweldig grote maten. Heb een grote maat genomen met veel wit en bruintinten. Werd de volgende dag al geleverd. Super snel. De huid was ook nog in de aanbieding dus ik ben een gelukkig mens. Zelfs 2 jaar garantie. Familie die op bezoek kwamen waren ook enthousiast. Op de site kan je terugvinden hoe het onderhoud moet plaatsvinden. Kortom: ben je op zoek naar een koeienhuid? Niet verder zoeken en gewoon naar de site van Koelap gaan.

Prima site om online een koevel te kopen

Elk vel is netjes gefotografeerd, je krijgt wat je ziet, perfecte kwaliteit!

Alles top!

Gewoon perfect!

het was mijn eerste aankoop een echte aanrader

alles is TOP TOP een echte aanrader

Al tijden op zoek naar een mooie huid. Koelap heeft duidelijke foto's en het staat echt prachtig. Onze robotstofzuiger gaat er ook lekker overheen, top!

15 Grote Looierstraat F

Maastricht 6211 JH