Mooi koeienvel

Je krijgt precies de vel die je hebt besteld. En snelle bezorging!

Koeienhuid is en werkelijkheid nog mooier dan verwacht!

Via de website een koeienhuid uitgezocht en besteld. Levering is snel en netjes verpakt. Het artikel is nog mooier dan verwacht.

Geweldig top

Onze stieren huid is prachtig en staat perfect in ons Interieur. Wat een top kwaliteit. Bedankt John voor je geweldige service Koos en Marnita

Prachtige producten en service

Prachtige producten en service

Prachtige huid, snel geleverd

Heel blij met onze koeienhuid! De huid is precies zoals op de foto en is een aanwinst voor onze huiskamer. Een aanrader!

Ruime keuze, je krijgt wat je ziet en het wordt erg snel bezorgt.

Heb (nog) geen ervaring met eventueel ruilen of terug zenden. Dat ziet er op papier niet erg klantvriendelijk uit maar dat kan dus best meevallen.

Gaat net

Vind jammer dat de koelap verpakt in een doos ipv een rol. Nu zitten er vouwen in.

Goede service en afspraken worden keurig nagekomen.

We hadden snel een mooie koeienhuid nodig voor de foto’s van ons huis, voor de makelaar. Koelap stelde alles in het werk om dit te realiseren. Afspraken worden keurig nagekomen.

Snelle levering, topkwaliteit!

Heel mooi koeienvel, krult niet en blijft mooi liggen

Positief

Zeer goede communicatie rond opvolging order

Prachtig kleed en snel geleverd

De koeienhuid is precies zoals op de website, het is prachtig van kleur en kwaliteit. Zeer snelle bezorging en prettig contact gehad met de verkoper. Top!!

Prachtige huiden, klantvriendelijke website en snel geleverd!

Prachtige huiden, alle kleuren en maten en zeer makkelijk om te navigeren op website. Daarnaast ook snel geleverd dus ik ben helemaal happy ;-)

Mooie koeienhuidkleden en snel bezorgd

Twee koeienhuidkleden gekocht waar we erg blij mee zijn. Kleden zijn in het echt zeker even mooi als op de foto, misschien zelf nog mooier! Goede kwaliteit en snel geleverd. Kortom een aanrader als je een mooi koeienhuidkleed zoekt!

Snelle levering, goede kwaliteit

Wij zijn zeer tevreden over Koelap. Exact het koevel gekregen als we zagen op de site. Snelle levering. Het vel is echt prachtig!

Ik ben heel erg tevreden! Ik heb een prachtig langharig crème kleurig koeienhuid gekocht bij jullie. Echt nog mooier dan op de foto, heel erg bedankt daarvoor.

Mooie kwaliteit maar prijzig

Wou er nog 3 bijbestellen maar kwam perongeluk op andere site. Prijs was 25% lager. Deze zijn ondertussen ook al geleverd en ook prima qua kwaliteit.

Mooi!!

Nog mooier dan op de foto! Een aanrader en snel geleverd.

Aanrader !

Ik kreeg een koelap aan van topkwaliteit voor ’n zeer goede prijs ! Service is super , snel en zeer vriendelijk ! Een absolute aanrader ...

TOP!! Aanrader!!

Heel tevreden, super snelle levering.

Prachtige koevelleke!

Ik ontving uiteindelijk een prachtig velleke, ik ben er heel blij mee!

Zeer goed en vriendelijk advies gekregen en vervolgens een prachtige koeienhuid ontvangen.

Fijn contact, goed product, mooi bedrijf. Ga zo door!!!!!

Snel geleverd, prima kwaliteit

We hebben een vloerkleed (koeiehuid) op foto besteld in het weekeind. De huid arriveerde dinsdag, goed verpakt, en was perfect zoals we verwachtten.

TOP !

Snelle levering en exact zoals op foto, super en voor herhaling vatbaar !

Goede kwaliteit en service.

Mijn bestelde koelap was onvindbaar. Ik mocht een vervangende uitzoeken ook als deze duurder was plus een schapenvel. Nette service. Bedankt we zijn met beiden super blij.

Bestelling, snel geleverd en zorgvuldig ingepakt. Het geleverde product van goede kwaliteit en zoals omschreven. Helemaal top!

15 Grote Looierstraat F

Maastricht 6211 JH