Heel fijn

Mooi kleed snelle bezorging

Vlug geleverd heel tevreden

Op vrijdag besteld en woensdag geleverd! Ik ben heel tevreden maar 1 koelap is wat te klein voor de eettafel eigen schuld nu had ik een mailtje gestuurd naar Maastricht of ik kon ruilen 2 maten groter helaas nog niets gehoord we wachten af zou wel teleurgesteld zijn als ik niets hoorde

Een heel mooie koelap. Verzending was tiptop. De foto's op de website zijn heel goed weer gegeven. Je krijgt thuis wat je gekozen hebt. Een super mooi koehuid. Bedankt.

Goeie service

Goeie klanten service. En je word netjes te woord gestaan met vragen!

Moooi!! Precies als op de foto!! Helemaal blij zijn wij! Super!!

Zoals toegezegd, de volgende dag in huis, keurig verzorgd! Binnenkort bestel ik de tweede! Bedankt!

Mooie producten

Echt mooie producten en super snelle levering

Zeer tevereden, heel mooi product en snelle levering !

We zijn heel tevreden over deze aankoop. Heel mooi en van uitstekende kwaliteit. Een zeer mooie aanwinst voor ons interieur. Bedankt Koelap.

Heel tevreden

De koeienhuid voldoet aan onze verwachting en komt 100% overeen met de foto. Snelle levering.

Zeer klantvriendelijk

Er was iets misgegaan in het bestelproces. Kan gebeuren. Werd pro actief, voortvarend en klantvriendelijk opgelost. Top.

Fijne service, snelle levering en een prachtige koelap

Prettig contact, de koelap die ik had gekozen was net weg, dus mijn betaling kruiste de verkoop van de koelap aan iemand anders. Ik kon een andere koelap uitzoeken en als deze duurder zou zijn zou ik het gewoon voor het reeds betaalde bedrag krijgen. Ik heb een nieuwe koelap uitgezocht en de volgende dag had ik het al in huis. En het staat prachtig, ben er ontzettend blij mee.

top service, superieure kwaliteit, mooie prijs

orderverloop precies zoals werd vermeld. de bestelde koeienhuid zag er in het echt mooier uit dan op de foto! Ik kom graag terug!

Uitmuntend

Wat een schitterend vloerkleed heb ik ontvangen van dit bedrijf. Het overtreft mijn verwachting. Bij Koelap heb je ruime keus aan diverse dierenhuiden. In veel verschillende kleuren en motieven. Ik heb gekozen voor een koiehuid als vloerkleed. Deze is precies geleverd op het moment dat de website aangaf. En toen ik hem op de grond had gelegd, bleek dat hij nog mooier van kleur was dan op de website. Chapeau Spatlap/Koelap.

De volgende dag al geleverd en product overeenkomstig de afbeelding & beschrijving.

Snelle levering, mooie kwaliteit voor een goede prijs!

Het vloerkleed dat ik bestelde was in 2 dagen binnen. Hele snelle levering, en mooie kwaliteit. Precies zoals de foto's op de website.

levering snel en product prima

De levering was heel snel en het product verdeed aan de verwachtingen.

snelle levering en beloftes worden waargemaakt

Ik kwam Koelap tegen bij mijn zoektocht naar een passende koeienhuid. Overzichtelijke duidelijke website, veel keuzes in kleur en formaat en 2 dagen na bestelling al geleverd! De huis ligt er prachtig bij en is precies wat ik ervan verwachtte.

Ik werd prima geholpen, erg persoonlijk.

Er was iets mis gegaan met de betaling, maar dat werd netjes opgelost!

toppers

perfecte staat geleverd en mooie kwaliteit.

Zeer mooi, kwalitatief product (stierenvacht), vlotte levering

Superselle en goede service, prachtig product!

Vrijdag besteld, zaterdag in huis. Echt geweldig. Schitterende koelap, heel blij mee.

Enorm tevreden!

Deze week voor de eerste keer een koeienhuid besteld bij Koelab. Het bestellen gaat zeer eenvoudig en de levering gaat heel snel. En het belangrijkste is dat de huid helemaal top is zonder oneffenheden brandmerken e.d.

Snelle en fijne service!

Snelle levering, wel vervelende site

Nihil

Mooie huid met wat plekjes

De koeienhuid is supermooi maar er zitten een paar plekjes op die met stift zijn bijgewerkt. Ik ben er verder heel blij mee.

15 Grote Looierstraat F

Maastricht 6211 JH