Heel mooi kleed, snelle levering

1e keer besteld bij Koelap, prima bevallen. Het kleed is in het echt ook heel mooi, goede kwaliteit en snel geleverd. Aanrader!

Mooi tapijt!

Mooi, perfect in overeenstemming met de foto en snel geleverd

Goeie, snelle levering. Mooi tapijt. Ik had ook een vraag en kreeg meteen uitgebreid antwoord. Heel fijn.

Vlot geleverd

Kwaliteit uitstekend goed verpakt, vlot geleverd, ik raad Koelap aan.

Koelap besteld. Snelle levering.Product zoals beschreven en op de foto. Ben zeer tevreden

Super mooi kleed. En super aardig geholpen,kleed was volgende dag binnen.

Mooie winkel

Vandaag een koelap gekocht, fantastische winkel, heel fijn en vriendelijk geholpen. Niets was te veel. Bedankt wij zijn heel erg blij met onze aankoop.

prachtig product goede service !!!

Wij zijn zeer tevreden prachtig vacht precies zoals het op de site staat afgebeeld

Alles perfect!

Zeer goede communicatie. Super snelle verzending. Woensdag besteld en donderdag een prachtige koelap ontvangen!

Zeer goede service!

Eerste dierenhuid voldeed niet 100%. Die sturen we terug. De ander gekozen huid ondertussen al ontvangen. Top!!

Snel, net, precies zoals besteld.

Zoals hierboven

Mooie kwaliteit, Kleur is idem als de foto online. Mooi verpakt en snel geleverd !!

Je ontvangt ECHT het product zoals afgebeeld!

Super mooi

De bestelde koelap is heel mooi van kleur. De afmetingen op de website zijn ook correct.

Top! Vandaag besteld, morgen geleverd!

Vkotte communicatie, mooi overzichtelijke webshop, product ontvangen zoals beschreven, doe zo voort!

Positief!

Snelle levering, artikel volledig volgens verwachtingen.

Snelle levering en hele mooie producten. Ben er heel blij mee !

goede service

duidelijke site en foto's. Vlotte levering en goed verpakt.

Mooie huid, prettige communicatie, snelle levering.

Mooie huid, prettige communicatie, snelle levering.

Vriendelijk en snel

Goede kwaliteit

Handig bestellen en snelle levering

Snelle levering en alles picco bello !

perfect !

snelle levering en product als gewenst

snelle levering en product als gewenst

Heel goede service…bij een kleine wijziging, wordt je onmiddellijk op de hoogte gesteld. Verzorgde verpakking,en vlotte levering. Mooie , kwaliteitsvolle en het correcte product ontvangen. Kortweg, een aanrader!

Besteld en 2 dagen later thuis gekregen kan dit nog beter?! Super georganiseerd en ook wat ik verwacht had. Bedankt

15 Grote Looierstraat F

Maastricht 6211 JH