Goede kwaliteit

De schapenvellen geven een warme toets aan mijn interieur. Ook zijn ze heerlijk zacht in de zetel of aan bed als ik met blote voeten uit bed stap.

Snelle levering, mooie huid

Ondanks dat er een levertijd van 1-3 werkdagen bij stond, na 10 minuten al een e-mail waarin stond dat het pakket verzonden was. Volgende dag ontvangen. Goed verpakt en de kwaliteit van de koeienhuid is prachtig. Mooier nog als op de foto op de website.

Super duidelijke foto’s en snel in huis!

Snel bezorgt

Ben zeer tevreden is heel mooi 10 op 10 kan iedereen aanraden

Mooie huiden en een snelle service.

Ze hebben een ruim aanbod met huiden in verschillende formaten. Ik had mijn koeienhuid binnen 3 dagen binnen. Mooie kwaliteit! Staat schitterend in de woonkamer.

wordt keurig geholpen en te woord gestaan. en komt afspraken na die gemaakt zijn

Super mooi

Mooi product Snelle levering

Mooie huid, staat prachtig.

Prima.

Zeer mooi en kwalitatieve koelap

Goede dag Mijnheer, We hebben het bestelde tapijt goed ontvangen, zoals de afbeelding op de website. Mooie kwaliteit. De levering was ook prima inorde, en duidelijk. Het enige minpuntje vond ik de inhoud van de verpakking, doos was iets open aan de zijkant, stel dat het regent dan kan het vel wel nat worden, misschien een plastic hoesje voorzien, om toch de koelap te beschermen, of indien plastiek niet gaat, een ander stofje zodat het tapijtje eventueel niet via transport kan beschadigd worden. In ieder is het tapijt onbeschadigd toegekomen. Bedankt en tot een eventuele volgende aankoop, we overwegen er misschien nog een kleinere koelap. Maar deze zal in gewoon online kiezen. Met vriendelijke groet Solange

Keurige snelle levering en mooie huid. Niets dan lof!

Tevreden met het mooie kleed

Prachtig

Gekeken op website,besteld en geleverd,exact wat we nodig hadden

mooie kwaliteit,snel geleverd

Product en levering super.

Top kwaliteit en service!

Heel mooi koevel. Echt super kwaliteit!! En een heel goede service! Echt top!

Top kwaliteit en levering

Het uitzoeken en bestellen van mijn nieuwe koeien vacht was makkelijk en snel. Koelap heeft een duidelijke website en mijn bestelling werd top geleverd. De foto's van de artikelen op de site zouden wat groter kunnen maar dit weerhield mij er niet van om te bestellen. Absolute aanrader!

snel en correct geleverd

Ben tevreden van de service en de kwaliteit van mijn vel

Supersnelle service, product zien er precies uit zoals op de foto

In een woord geweldig

Ik heb een prachtige koelap, een aanwinst in m'n interieur!

Mooie kwaliteit

De koeienhuid is erg mooi voor een relatief lage prijs.

Zeer tevreden van ons kalfshuidje!

Mooi kalfshuidje zoals op de foto gekozen. Snel geleverd!

Prachtige koeienhuid. Precies wat ik verwacht had. En de volgende dag meteen geleverd gekregen.

Kwaliteit en snelle afhandeling

Je ontvangt exact de huid die je op de foto ziet. De kwaliteit van de huid is uitstekend. De bezorging was snel en de huis was goed verpakt.

Correcte en snelle afhandeling van de bestelling!

Al ons 2de koeienkleed via Koelap, niet omdat de eerste versleten was maar omdat we er een andere kleur bij wilden. Nu voor de zomer en voor de winter een ander kleed! Kwaliteit is geweldig, de kleden krullen niet aan de randen en worden niet kaal. Zeker een aanrader voor de aankoop van een mooi koeienkleed!

What you see, is what you get.

De huid is in het echt minstens zo mooi als op de foto. Nette communicatie en snelle levering! Bedankt!

15 Grote Looierstraat F

Maastricht 6211 JH