Topservice!

Via de app filmpjes van de koeienhuiden. Top!!! Wat een service! Vriendelijk en een snelle verzending! De koeienhuid is prachtig!

Ontgoocheld !

Goeie middag Mevrouw ,Mijnheer, Heb een kalfsvelletje gekocht bij jullie maar was te klein en een koevel zou te groot zijn . Ik stuurde het via Bpost terug en jullie ontvingen het op 13/12/2021. Ik heb gevraagd om een terugbetaling doch tot op heden kreeg ik nog niets binnen. Het betreft pakje LTN180030420N1 Mag ik U vragen mij het bedrag terug te storten aub ? Vriendelijke groet Mieke

Prijs / kwaliteit / info en levering korrekt

Prijs / kwaliteit / info en levering korrekt

Fantastische huiden

Precies krijgen wat je besteld hebt is al jaren de norm, alleen niet bij huiden want dan moeten ze individueel gefotografeerd worden en dat is veel werk. Hier gebeurt dat wel. De afmetingen kloppen, je krijgt wat je besteld hebt, verzending is snel, communicatie is goed. Wat wil je nog meer?

Service tot in detail uitgedacht.

Elk dier is kostbaar. De huid en vacht dat dit dier zijn leven lang beschermd is uniek. Dat vee in onze maatschappij voor ons dienen als bron van voedsel is een feit. We kunnen deze dieren eren door hun unieke vacht niet te verwaarlozen maar hun unieke kwaliteiten te behouden en te gebruiken. Ik raad u aan zich te verdiepen in de anti-allergische eigenschappen van koe/stieren-vacht. Koelap.com zorgt voor afbeeldingen van elk individuele vacht zodat men weet wat men koopt en het met eenvoud kan koppelen aan de bestaande interieur. Bezorging verliep bovengemiddeld, zelfs in een veeleisende periode als kerst. Gepaard met een eerlijke prijs voelt de aanschaf van onze nieuwe stierenvacht als een waardevolle toevoeging voor ons jonge gezin en kijken wij uit naar verdere aanschaffingen in de toekomst.

Uitstekende kwaliteit en service

Het product was identiek aan de foto op de website. De verzending verliep enorm vlot. Op enkele dagen (en dit tijdens de eindejaarsperiode) was het bij ons in België. Zeer mooie kwaliteit, geurloos, topproduct!

Zeer kwaliteitsvol , prachtig en snelle levering !

Heb m’n koeienhuid vloerkleed maandag besteld en ligt na enkele dagen al in m’n salon . Ben zeer tevreden , prachtige koelap , ben zeer tevreden ! Dankuwel !

Prachtige koelap voor bij onze open haard

Levering liet even op zich achten, maar erg blij met de Koelap koeienhuid. Echt top dat je gewoon een uniek exemplaar uit kunt kiezen op de website, in het echt is de huid nog mooier.

Zoals je hoopt en verwacht is het ook daadwerkelijk!

Zoals gehoopt en verwacht is het ook daadwerkelijk bij levering. Goed verpakt, goede communicatie over levering, goede stevige kwaliteit. Zeer tevreden!!!

Deze eigenaar van Koelap is een eigenaar met het hart op de goeie plaats. Top service ! Bedankt

Ik heb mijn bestelling snel ontvangen. Niet alleen kwam de koelap perfect overeen met de foto op de website, ook de kwaliteit was precies zoals ik hem verwacht had! Al met al, super tevreden!

Ok

Alles was in orde, levering was een beetje vertraagd

Prachtige koelap, net als op de foto.

Had een vraag over de rekening. Gebeld en kreeg gelijk een duidelijk antwoord. Zending duurde alleen bijnamen week maar dat ligt niet aan Koelap maar aan post nl.

Mooi product en snel geleverd

Op woensdag besteld, donderdag geleverd. Het koeienvel ziet er precies zo uit als op de foto en was onbeschadigd, heel mooi. Ik had mij bij het bestellen ook vergist en een verkeerd product aangeduid, maar daar werd geen gedoe rond gemaakt en die foute bestelling hebben ze probleemloos geannuleerd voor mij. Al bij al ben ik er heel gelukkig mee!

Super service en product

Zeer mooie en unieke producten. Prijs kwalitatief ook heel correct.

Top product! Blij mee!!

alles goed geregeld

krijg precies wat ik besteld heb snelle levering en goed ingepakt,dus tevreden

Super snelle levering van het product wat ik heb besteld.

Op maandag besteld en op donderdag binnen. Heel fijn.

Mooie kwaliteit

What you see is what you get Zijn echt mooi huiden snelle levering en goede prijs kwaliteit verhouding. Ze blijven ook echt mooi

Mooie lap!

Mooie koeienhuid besteld, het is inderdaad dezelfde als op de foto dus dat is prima. Was nog leuk afgeprijsd ook, helaas door drukte bij de pakkettenboer een week moeten wachten, maar dat kan gebeuren in deze tijden.

Topkwaliteit en correcte opvolging.

Zeer tevreden over de vlotte service.

Artikel zoals afgebeeld, zelfs in drukke tijd snelle bezorging.

Goed geholpen en geadviseerd.

Ik twijfelde tussen twee koeienhuiden en heeft van beiden een filmpje gemaakt zodat we de juiste keuze konden maken.

Lang lopen dubben, wat past in ons interieur etc. Na advies van John deze koelap besteld en het staat prachtig. Mooie kwaliteit, rult niet op. Heel blij mee

Kwalitatief hoogwaardige koeienhuid

We zijn tevreden klanten.

15 Grote Looierstraat F

Maastricht 6211 JH